Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne położenie nad Zatoką Kotorską, z widokami, które zapierają dech w piersiach ale za to trzeba dopłacić w innym przypadku przygnębiający widok na zabudowania i ulicę. Czysty, przestronny nowocześnie urządzony pokój, codzienni sprzątany z fajnym dużym tarasem - oczywiście pokoje za dopłatą mają podwyższony standard. Posiłki dobre, monotonne ale urozmaicone, duży wybór serów, mały wybór regionalnych wędlin czy owoców morza. Miły personel. I tyle dobrego. RAINBOW nie informuje że woda nie nadaje się do picia nawet po przegotowaniu - trzeb szukać w hotelu dystrybutora z wodą. Na stołówce nie wolno nalewać wody do butelek bidonów itp. - miałem bardzo nieprzyjemną sprzeczkę z obsługą hotelową. All inclusive na najniższym poziomie - drinki beznadziejne (gotowe napoje chrzczone alkoholem), piwo tylko z nazwy, napoje gazowane z dystrybutora - są też dobre drinki ale płatne 10€. Na szczęście niedaleko jest dobrze zaopatrzony sklep. Transfer z lotniska w Dubrowniku trwał 3 godziny. Dużym plusem plaża z leżakami i parasolami - nie było problemów z dostępnością.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zbyt monotonne wyżywienie, brak urozmaicenia w kierunku różnych narodowości. Brak pomieszczeń na bagaże i możliwości przebrania się w ostatnim dniu pobytu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólne wrażenie OK - hotel i lokalizacja na max tydzień. Czego zabrakło? Drugiego basenu , piasku na plaży - to co było to pokruszone pozostałości po budowie hotelu, animacji dla dzieci z prawdziwego zdarzenia … język animacji francuski … a Klientów z Francji max 5-10 % pozostali to Polacy ( Rainbow, Itaka, TUI) Czesi, Ukraińcy i klienci Rosyjskojęzyczni. W restauracji ? wędlin ( tylko mortadela) , różnorodnych owoców - królował arbuz i melon.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie, mogło być lepiej. Standard pokoi dobry, czyste, ale klimatyzacja problem. Jedzenie mało urozmaicone, dużo ale monotonnie. Animacje w języku francuskim.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - hotel pięknie położony ze wspaniałymi widokami. - pokoje czyste, zadbane - duża ilość leżaków z parasolami - jedzenie smaczne Minusy: - animacje dla dzieci w zasadzie tylko dla Francuzów, animacje prowadzone przez francuską firmę Fram (dzieci polskie i innych nacji były celowo pomijane, w sposób bardzo nieelegancki, by nie brały udziału w organizowanych konkursach, zabawach). Ocierało się wprost o dyskryminacje. Animatorzy zachowywali się w sposób mało przyjazny. Z tego powodu nie polecam dla rodzin z dziećmi, które lubią aktywności. Generalnie hotel sprawiał wrażenie, że jest nastawiony na Francuzów, pomimo, że nie stanowili większości w hotelu. Duży minus - serwis - część obsługi życzliwa i pomocna (recepcja, sprzątanie) , ale część ( przede wszystkim w barach) była jakby za karę - pokoje eleganckie, choć brakowało kilku praktycznych detali np. brak suszarek na balkonach, brak szuflad w pokojach - kawa w formule all inclusiv nie do wypicia ( dobra, tylko w płatnym barze) - bardzo ubogie śniadania o 3.15 w nocy przed powrotnym transferem Generalnie pobyt był udany. Gdyby nie animacje i część obsługi ocena byłaby lepsza.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciłam z wakacji w Czarnogórze. Sam kraj przepiękny. Hotel zlokalizowany w małej miejscowości Kumbor, nad samą Zatoką Kotorską. Widoki piękne - nawet pokoje od strony gór mają widok, który zatyka dech :) Sam pokój bardzo przestronny, łazienka duża i wygodna. Jedzenie takie sobie - dużo ale smak jakoś nam nie odpowiadał. Personel hotelu bardzo sympatyczny i pomocny. Teraz kilka słów o organizacji wycieczki. Rezydent nieobecny - pani 'wpadła' na pół godziny chyba. Powiedziała, że z wycieczkami fakultatywnymi jest problem ponieważ w tym rejonie jest mało klientów Rainbow przez co jest problem z zebraniem grupy (oczywiście w sezonie wysokim ten problem może nie występować, niestety ja nie uzyskałam przed zakupieniem tej wycieczki takiej informacji, na szczęście udało mi się samej coś zorganizować). Parasole na plaży - brak. Pani rezydent miała rozmawiać z obsługą hotelu o ich wystawieniu - nie wiem czy w ogóle podjęła taką próbę. Parasole i leżaki nad basenem - tak, są... ale dla wybranych. Za dużo gości na taką ilość.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Rainbow sprzedaje ten hotel jako 5*, co jest nieprawdą ponieważ hotel ma 4* co widać już w recepcji, ale też w jakości i czystości, ogólnie całej ofercie hotelu 2. Biuro sprzedaje też ofertę Al Inclusive co również nie jest prawdą, skoro za drinki w lobby barze należy płacić. 3. Brak wody w butelkach w pokoju, konieczność przynoszenia sobie w plastikowych dzbankach z dystrybutora na korytarzu 4. Na obiedzie i kolacji wino tylko z nalewaka 5. Jedzenie ledwo ciepłe i bardzo monotonne 6. Panie sprzątające praktycznie nie sprzątają podłogi 7. Na wycieczkę fakultatywną można jechać wychodząc do przystanku autobusowego przy głównej ulicy, ok 500 metrów pod górę, autokary innych biur przyjeżdżają pod hotel 8. Na koniec, pokoje o wyższym standardzie, z ładnym widokiem są dla Francuzów i Rosjan. Zapłaciłam 1200 opłaty dodatkowej za widok na morze/ zatokę a otrzymałam na dach restauracji.Po reklamacji usłyszałam że jak dopłacę to mnie przekwaterują, recepcjonistki miedzy sobą mówiły że mają pokoje ale dla Francuzów a ja jestem z Rainbow.Po wezwaniu Managera pokój został zmieniony następnego dnia na trochę lepszy. Goście z Polski mają inne opaski aby można ich było łatwo odróżnić od Francuzów i animatorzy nawet do Polaków nie podchodzą. Reasumując nie jest to oferta warta 13500 za tydzień
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel faktycznie dosyć ładny pokoje również tak więc po przyjeździe na miejsce można się zachwycić ale niestety później było tylko gorzej . Zacznijmy od jedzenia które było dosyć dobre choć często powtarzalne makarony obiad kolacja przez cały tydzień nawet największemu fanatykowi mogą się znudzić nie mniej jednak dało się przeżyć . All inclusive to jakaś pomyłka … Napisane alkohole importowane tylko pytam się skąd ? Drinki wstrętne piwo jak cię mogę ale pomijając alko żartami luksus jak kawa z ekspresu kolbowego dodatkowo płatna a ta która była w cenie to instant z automatu nie do picia …. Oczywiście drinki z alkoholu który dało się pić również dodatkowo płatne .. Atrakcje … Idziemy nad basen gdzie a tam totalna cisza zero jakiej kolwiek muzyki to samo na plaży … Jedyne co było to aerobik basenowy czyli odklepane codziennie te same 4 utwory głośnik pod pachę i znowu cisza . Na reklamie hotelu dla gości do dyspozycji jacuzzi i sauna i każda z tych atrakcji za jedyne 15 euro od głowy na dwie godziny tak więc nikt z tego nie korzysta i żeby była jasność nigdzie nie jest napisane że jest to dodatkowo płatne . Dla dzieci nie było kompletnie żadnych animacji gdzie w reklamie samego Rainbow Turs zapewniali że są …. Jedyne co było dla dzieci to wczelisciach hotelu jakiś pokój zabaw bez okien gdzie można było siedzieć . Animacje dla dorosłych to kolejny dramat nie dość że krótkie bo trwające koło godziny czyli pokaz tańcy regionalnych albo muzyka z patefonu raz ktoś śpiewał na żywo to już o 22 dziękujemy państwu i nawet nie puszczali muzyki tylko tle tylko znowu cisza …. Wisienką na torcie była próba wyłudzenia ode mnie pieniędzy za to że wypożyczyłem samochód nie z wypożyczalni hotelowej . Podsumowując sam hotel ładny pokoje również ale cała reszta pozostawia wiele do życzenia ….. Szczerze nie polecam .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie wygląda przyzwoicie. Niestety szczegóły to już gorzej. W pokoju czekału na nas dwa plastikowe zużyte i niedomyte kubki na kawę. Pokój "sprzątany" co drugi dzień - myta tylko podłoga. Brak zmiany pościeli i ręczników. Wyżywienie codziennie kopiuj wklej to samo z przewagą makaronu. Często brudne, niedomyte kubki zarówno na głównej stołówce jak i w barze. Wielkim zaskoczeniem bar przy plaży. Czynny do 23:00. Przekąski w formie kanapek i pizzy do godziny 18:00. Po 23:00 nie uświadczysz tutaj już nic do jedzenia. Oczywiście bar przy plaży tylko jeden. Napoje podawane w plastikowych kubkach, które następnie myte są w zmywarce. Czyli wielokrotnego użytku. Często brudne i niedomyte. W lobby bar płatny. Obsługa chamska i obrażająca w swoim języku klientów. Ogólnie pierwszy raz spotkaliśmy się z takim podejściem do klienta i beznadziejnym jedzeniem. Pobyt nie warty zainwestowanych środków. Czuliśmy się tutaj jak byśmy byli tu za karę. Jedyny plus to widoki na okolicę. Nie polecam wręcz odradzam. My tutaj więcej już nie wrócimy.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel typowo nastawiony dla turystów z Francji. 14 lipca nawet nie wpuszczono innych narodowosci na party organizowane przez hotel dla francuzów w części wspólnej hotelu. Zamknięto wtedy główny taras i nie wpuszczano chyba że było się Francuzem. Animacje po francuzku, nawet transmisja meczu była tylko wtedy gdy grali Francuzi, finału już nie pokazano. Hotel ma ładne widoki i pokoje. Barmani kiepscy, jedzenie ok chociaż nie umywa się do tego co jest w Chorwacji. Już tam nie wrócimy i raczej odradzamy sieć hoteli Carine