Kategoria lokalna: 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel jest dobrze zaklasyfikowany. Bardzo mili ludzie obsługujący. Bardzo sprawna obsługa zwłaszcza na stołówkach. Hotel ładnie położony tuż nad samą plażą. Jedzenie bardzo smaczne a opcja AI nie do wykorzystania - od rana do późnego wieczora - do 23 w tej opcji jedzenie i napoje (w tym alkoholowe). Jedzenie bardzo smaczne często kuchnia regionalna ale również dania innych części/ regionów Europy. Codziennie inne animacje w tym wieczorne. Hotel bardzo mocno obsadzony gośćmi z Rosji. Język rosyjski jest wszędzie. Niestety jest to również powodem, ze jest to pierwszy język w jakim będzie się odzywała obsługa. W terminie, kiedy byłem było w hotelu mnóstwo rodzin z małymi dziećmi, co powodowało dla mnie dodatkowe nieprzyjemne hałasy, ale też oznacza to, że hotel jest przygotowany i na małych gości. Całkowitą porażką okazał się dostęp do Internetu. Opłata za Internet na tydzień (Wi-Fi) to 19,90 € na jedno urządzenie!!! Dostaje się jednorazowy kod dostępowy, który może byc tylko raz aktywowany. Po prostu skandal. Prawdopodobnie dużo taniej będzie wykupić kartę operatora telefonii komórkowej w Czarnogórze w sklepiku nieopodal hotelu (dwa markety). Baseny okupowane. Jeżeli ktoś chce zarezerwować miejsce na leżaku przy basenie to musiałby chyba wstawać o 7 rano. Ja idąc tuż po 8 nad morze często nie widziałem ani jednego wolnego leżaka przy basenie. Pokój duży z balkonem mieliśmy widok i na góry i na morze. Są pokoje tylko z widokiem na morze i tylko z widokiem na góry. Są też takie tylko z widokiem na ulicę. Jeżeli jest to możliwe należy starać się o pokój powyżej poziomu 1 (poziom 1 to u nich parter). W pokoju klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, jednak sporym mankamentem jest jej brak na korytarzach i w holach. Co do rezydenta ja nie mam uwag może dlatego, że nie potrzebowałem żadnej pomocy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus: Dobry hotel, dużo zieleni, leżaki na trawnikach pod palmami, jedzenie dobre, choć bez większych zmian w ciągu tygodnia i po paru dniach się nudzi, soki wyciskane bezpośrednio z owoców i warzyw, Na minus: rezerwacja leżaków przy basenie, niesmaczna kawa sypana z ekspresu Duży minus: zniszczono nam walizkę podczas lotu do Czarnogóry, zgłosiliśmy od razu na lotnisku, dostaliśmy potwierdzenie i po powrocie do Polski zgłosiliśmy szkodę. Okazało się, należało to zrobić w ciągu 7 dni (czyli na wakacjach, bez komputera). Nie doczytaliśmy tego (tu nasz błąd), ale pewnie na to liczy ubezpieczyciel pisząc takie warunki. Dodatkowe ubezpieczenie, które wykupiliśmy w Rainbow na nic się więc zdało
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam pierwszy raz w Czarnogórze i jestem zachwycona krajobrazami, Hotel w porządku bez uwag. Pięknie położony zadbny i czysty. Pokoje mogłyby być odświeżone..Bardzo małe balkony z widokiem na morze-jednoosobowe. Bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie, soki ze świeżych owoców. Hotel godny polecenia Duży minus to droga z lotniska w Dubrowniku. Ponad 4 godziny jazdy autobusem to istny koszmar. Dwa razy dłużej niz samolotem z Gdańska do Dubrownika. Jednak mimo to kiedyś wybiorę się tam jeszcze raz.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobry odobrym standarcie ,czysto miłe otoczenie, zaletą jest to dla mnie że jest poza centrum rozrywki miejskiej ,poza miastem a blisko morza .