Opinie klientów o Montenegro

3.9 /6
216 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Michał, --- 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

MONTENEGRO CANJ

Hotel czysty i zadbany usytułowany w przepięknej malowniczej okolicy. Jakość adekwatna do ceny. Plusem jest ładny widok z okna na morze, czysto i dobrze działająca klimatyzacja. Minusem bardzo słabe ciśnienie w wody w kranach na ostatnim piętrze no i sposób działania restauracji - zwłaszcza podczas obiadokolacji bardzo długie kolejki no i po 20 minutach brak soków i innych napojów oprócz wody. Jedzenie smaczne ale bardzo powtarzalne- praktycznie każdego dnia to samo. Pani Rezydent bardzo miła i pomocna. Bardzo atrakcyjne wycieczki fakultatywne zwłaszcza to jeepami do Albani.

4.5/6

Janina, Bytom 26.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Czarnogóra bez pośpiechu

Wróciliśmy właśnie z wycieczki objazdowej „Czarnogóra bez pośpiechu „Przed wycieczką poinformowano nas ,że z przyczyn operacyjnych musimy zmienić hotel (ewentualnie również termin lub zrezygnować )Zaproponowano nam dwa inne hotele między innymi hotel Montenegro 4*.Wybraliśmy ten właśnie po czym w umowie pojawił się hotel Montenegro 3*.Dzwonilam do opiekuna rezerwacji ,zaproponował zmianę na 4 po dopłacie ok 600 zł.Nie zgodziłam się.Po przylocie zakwaterowano nas nie w pokoju Hotelu Montenegro lecz w należącej do kompleksu Billi Aleksandra.Pokoje nie były złe lecz czystość w nich nie zachęcała do wypoczynku .Sprzątanie ograniczało się do pozamiatania tylko i wyrzucenia śmieci ,deska klozetowa cała żółta ,zaczęliśmy od umycia jej ale nic to nie dało ,na balkonie dwa gniazda jaskółek ,nie przeszkadzało nam to zupełnie ,obserwowaliśmy je ale odchody z gniazd leżały cały czas na balkonie ,Pani ich w ogóle nie sprzątała ,szufelkę kładła na stole -weszłam w trakcie sprzątania ,pościel nie była ani raz wymieniona ,jeden ręcznik raz ,po zrzuceniu go na ziemię ,mówiła ,że nie ma ręczników .Na wyposażeniu dwie szklanki i czajnik-wystarczyło,brodzik brudny -ani raz nie umyty,umywalka również .Jedzenia może nie za dużo ale nie mogę narzekać ,trzy rodzaje mięsa ,jarzyny ,puree z ziemniaków w proszku ,raz rozgotowany ryż ,śniadania codziennie te same ale głodni nie chodziliśmy .Ekspress do kawy jeden i przez dwa dni nie działał ,zalewali rozpuszczalną kawę w filiżance ,jeden dzień bez kawki i herbaty -pierwsze parę osób tylko się załapało .Czyery hotele i jedna stołówka ,jeden express do napojów.Hotel obok 4* ,które miałam w propozycji-nowe,czysty?codziennie sprzątany .Wycieczki ok,fakultatywne trochę drogie w porównaniu do tych kupowanych na miasteczku ale nie narzekam -mój wybór .Inni uczestnicy kupili wycieczki 5-6 dni przed wycieczką o 600 złotej taniej na osobę niż Ci którzy kupili w listopadzie 2023r.Ale to polityka biura Rainbow ,ogólnie fajnie ale nie w tej Villi Aleksandra niestety .Gdyby ktoś był zainteresowany ,posiadam zdjęcia sedesu,kabiny i balkonu

4.5/6

Marek, Białystok 26.09.2021

Pobyt na koniec sezonu

Byliśmy w terminie 09-23.09.21 a więc na koniec sezonu. Z tym wiązał się jedyny zgrzyt. Otóż w 2 tygodniu pobytu, gdy gości hotelowych było już mało, dojechało dużo posezonowych grup z miejscowymi "turystami", którzy zachowywali się jakby hotel był tylko dla nich. Chodzi np. o ich balangi przy basenie do 2 w nocy przy muzyce puszczanej na cały regulator z jakiegoś urządzenia ze wzmacniaczem. Obsługa była o dziwo bezsilna ( w 4-gwiazdkowym hotelu !!! ) i skończyło się na tym, że zaproponowano nam zmianę pokoju w innym budynku na 4 ostatnie dni. Oprócz tego wszystko było w porządku. Znakomite miejsce jako baza wypadowa do zwiedzania niesamowicie interesującej Czarnogóry.

4.5/6

Anna z Bierunia 28.09.2022

Wypoczynek w Canj

Canj to miejscowość spokojna, idealna do błogiego odpoczynku. Z balkonu hotelu Montenegro piękne widoki na zatokę i żwirkowo-piaszczysta plażę. Jedzenie smaczne i miła obsługa w hotelu.
119202154
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem