Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Danuta , Białystok 27.07.2021
Opinia o pobycie w Montenegro
Jesteśmy bardzo zadowolone z pobytu. Hotel po remoncie . Wyposażenie pokoi wystarczające na krótkotrwałe pobyty.
4.0/6
wojciak2@poczta.onet.pl 20.08.2018 Termin pobytu: sierpień 2018
Wakacje w Czarnogórze
Czarnogóra, piękny jeszcze tani kraj. Ludzie typowi południowcy.
4.0/6
Jan, Gdańsk 10.10.2017 Termin pobytu: wrzesień 2017
Może być
Z żoną i dwu letnim synkiem odwiedziliśmy hotel we wrześniu. Spędziliśmy tam 2 tygodnie. Na moja opinia w nie małym stopniu, ma też sam kraj. Nie nalży tu oczekiwać europejskich standardów czy miłej obsługi, ciężko znaleźć kogoś kto mówiłby w miare dobrze po angielsku - ale prawie zawsze można się "dogadać" po polsku i zrozumieć co mówią po serbsku. W drugiej połowie naszego pobytu skończył się sezon i Canj stało się miastem widmo - nie było nawet gdzie kupić owoców. Hotel składa się z kilku budynków z czego jeden jest całkowicie nowy i spełnia standardy europejskie (wszystkie pokoje z widokiem na morze), kolejny położony najbardziej z tyłu posiada wyremontowane pokoje na 2,3 i 4 pięterze (3 i 4 piętro mają widok na morze). Z informacji od rezydenta klienci Rainbow powinni byc kwaterowani tylko w wyremontowanych pokojach. Tutaj UWAGA! poniewaz na naszym turnusie jedna pare zakwaterowano w apartamencie nieopodal hotelu, ktory nie spelnial absolutnie zadnych standardow - nastepnego dnia zostali przeniesieni - ale juz jedna noc i kawalek dnia zmarnowane - wiec lepiej reagowac od razu po zobaczeniu pokoju. Jedzenie w hotelu pozostawia wiele do zyczenia - przede wszystkim nigdy nie bylo gorące a czasami jedynie ciepłe. Menu jest dość monotonne i mało zróżnicowane - jakość produktów w szczególności pieczywa jest bardzo niska - ale to sie chyba tyczy całego kraju (pod koniec udało nam sie kupić chleb razowy i śniadania smakowały zupełnie inaczej ;-) ) Przed wyjazdem za oferowaną cenę oczekiwaliśmy podrzędnego hotelu z podrzędnym jedzeniem. Spełniło się hotel: podrzędny+, jedzenie: podrzędne-
4.0/6
BARBARA, WOŁOMIN 09.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Hotel Montenegro
W hotelu brak sprzątania w pokoju, na balkonie ,i zmiany pościeli .Dokładany tylko papier toaletowy . Telewizor nie działał,i nikt go nie mógł uruchomić z recepcji .Jedzenie było dobre ,zwłaszcza kapusta surowa zakwaszania super 👍 Wycieczki fakultatywne były dobrze zorganizowane Tour Montenegro i kaniony 👍