Opinie klientów o Otrant

5.2 /6
431 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

iwku 29.10.2016
Termin pobytu: kwiecień 2017

mało udany urlop

Hotelowe 4* są trochę na wyrost. Przy hotelu ładna i duża plaża. Niestety w najbliższej okolicy znajduje się brudna rzeczka, której smród roznosi się po okolicy i terenie hotelu. Była to druga połowa września i wszystkie "lokalne atrakcje"(o których piszą w ofercie) były nieczynne. Oprócz jednego kiosku z napojami, słodyczami i dmuchanymi zabawkami wszystko było pozamykane. Do miasteczka Ulcinj było 5 km i jedynym środkiem lokomocji były taksówki ( 6 euro w jedną stronę), gdyż mikrobusy też już nie kursowały. Wieczorami nie było co robić, gdyż w hotelu nie było animacji ani rozrywek. Można było się tylko upić i iść spać. Totalne pustkowie i nudy. Pozostawały tylko wycieczki fakultatywne i to też nie wszystkie były dostepne. Organizacja powrotu do Polski tragiczna ! O godz. 3-ej w nocy opuściliśmy hotel i wyjechaliśmy do Dubrownika, gdzie byliśmy ok godz.7. Potem ponad 3 godz. siedzieliśmy na lotnisku nie wiedząc o której odlecimy. Pani rezydentka, która nas przywiozła powiedziała tylko że samolot ma opóźnienie i nie wie dokładnie o której odlecimy, po czym zniknęła.

2.0/6

alex 15.08.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

słabo jak na 4*, hotel nastawiony na dodatkowy zarobek

Hotel jak na 4* z formą all inclusive nie spełnił moich oczekiwań. Ewidentnie hotel nastawiony na duży zarobek. Chętnie obsługują w barze i przy stolikach tylko tych co dużo płacą. Gości z formułą all inclusive traktują jak piąte koło u wozu. Bary w większości płatne. W ramach all nie wiele alkoholi i żadnych drinków (drinki płatne). Polacy w hotelu zachowywali się skandalicznie. Albo ledwo trzymali się na nogach korzystając namiętnie z all, albo wpychali się we wszystkie możliwe kolejki: przy napojach, przy jedzeniu - kiedy zwracało im się uwagę reagowali bezczelnie. Oczywiście nie wszyscy, ale niestety duża grupa. Hotel nie radzi sobie z obsługą gości, gdy na zewnątrz jest brzydka pogoda (tak tak dwa dni w sierpniu lało i była burza z piorunami). Gości jest po prostu wówczas za dużo i nie ma nawet gdzie usiąść. Internet w hotelu w lobby działał ok, dopóki ktoś nie zaczynał oglądać na komputerze/tablecie jakiegoś filmu z netu lub telewizji - w takiej sytuacji nie można już było nawet poczty odebrać.

2.0/6

Magdalena, Poznań 31.03.2014

raczej rozczarowanie

Raczej ROZCZAROWANIE.Dużo bardziej podobała mi się Chorwacja. Lepsza infrastruktura, ciekawe zabytki i nawet lepsze plaże choć w większości kamieniste.Czarnogóra to od niedawna nowość w naszych biurach podóży.Polecana i reklamowana w folderach jako miejsce gdzie morze styka się z górami.Ale krajobrazy nie powalają z nóg.Zwłaszcza osoby które wiele podróżowały.Pozytywem jest ładna, gwarantowana pogoda, ale to można znaleźć w wielu innych miejscach.

2.0/6

Andrzej, Łobez 19.05.2017
Termin pobytu: kwiecień 2017

nie zbyt dobra

W czasie pobytu trzy dniowa impreza, całe noce ci którzy przyjechali motorami odpalali je i przygazowali nie dając spać naprawdę nie był to wypoczynek. Irytująca jest jeszcze opłata klimatyczna za 7dni gdy w podróży do hotelu i na lotnisko jest się dwa dni. A na wycieczkę lunch box bez plastikowych sztućców i jak tu jeść ryż z mięsem bez nich?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem