Opinie o Otrant

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(514 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rotawirus w hotelu !!!

    Anna, Koszalin 05.09.2022

    Warto powiedzieć o tym, że szalał w hotelu rotawirus! 3 h po przylocie do Polski moja córka zaczęła wymiotować w rezultacie kilkudniowy pobyt w szpitalu z rotawirusem! W ciągu pobytu kilka osób z tym dzieci również z objawami rotawirusa, także każdy zarażał się od siebie ! Wyjazd z hotelu dramat, wymeldowanie z pokoju w dniu wyjazdu o godz 11.00, a z czego wyjazd z hotelu o 19.00 (my wyjechaliśmy z godzinnym opóźnieniem, czyli po godzinie 20.00 z małym dzieckiem na rękach, które już zaczynało mieć pierwsze objawy choroby) , brak możliwości w dniu wyjazdu skorzystania z dodatkowego pokoju, tak aby móc dziecko przewinąć bądź położyć na drzemkę! Hotel oceniam na 3 * , a nie na 4* !Plusem jedynie przemiły Pan ratownik oraz Polscy animatorzy, których oceniam na 100 %.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    39

    Jak w Polsce !

    Mika 03.10.2016 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    W hotelu Otrant spędziliśmy we wrześniu 2016 r. dwa tygodnie. I w sumie moglibyśmy zostać w Polsce, bo takiego skupiska naszych rodaków w żadnym hotelu zagranicą nie pamiętam. Nasi z ręcznikami od 6.00 na leżakach przy basenie, nasi w kolejcie po darmową whisky, w sumie sami Polacy i troszkę gości innej nacji. Poza tym brudno, grzyb w łazience, mrówki pod łóżkiem, zalane ściany, dużo much, ciemny piach i syficznie brudna plaża. Aż szkoda, że Rainbow nazywać ten hotel flagowym, chyba, że chodzi o ilość Polaków to by w sumie się by zgadzało. Nie polecam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Porażka jakiej nie doznałem jeszcze w życiu jeżdżąc za granicę

    BARBARA, LODZ 06.07.2024

    Rezydentka określiła że pokój opuszczamy do godz. 10 rano / w info. w pokoju w 6 językach w tym polskim podana godzina jest 12/. Kto kwalifikował hotel jako 4 gwiazdkowy? Np.łazienka ma wyrwany uchwyt papieru toaletowego i prysznicowy, ubytki kafelków wejścia do prysznica, zalany i zapleśniały sufit. Wieloletni brud w kabinie prysznicowej oraz w narożnikach pokoju. Jedzenie- szkoda, że nie było informacji że jest ono tylko na tutejszą modłę a mięsa twarde i słone. Recepcja nie nadaje się do oceny-brak najniższej skali.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    nie polecam

    MK 22.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Największą zaletą hotelu jest jego położenie tuż przy samej plaży. Polska obsługa, czyli rezydent i animatorzy z Rainbow-a ok. Kelnerzy i Panie sprzątające ok (choć jak rozbiła nam się szklanka i szkło wpadło pod łóżko to zostało tam do końca pobytu, ale łazienka zawsze była posprzątana i ręczniki wymienione. Natomiast mam bardzo duże zastrzeżenia do obsługi recepcji. W ostatni dzień pobytu zdarzył się na terenie hotelu bardzo przykry i tragiczny w skutkach wypadek, Na moich i mojej córki oczach nagle dostał konwulsji biegający tam pies. Poszłam do recepcji z prośbą o wezwanie weterynarza, zaznaczając, że za niego zapłacę. Najpierw obiecali, że się tym zajmą, ale gdy po dłuższej chwili nie było reakcji poszłam powtórnie poprosić o pomoc. Wtedy "miłe panie" stwierdziły, że to nie ich sprawa (pies konał na terenie hotelu) i że mogę dzwonić do rezydenta. W międzyczasie pies zdechł na rękach mojej córki. To również nie wzruszyło pań i gdyby nie interwencja polskiej rezydentki nie wiem kiedy usunęliby go z trawnika. Interwencja weterynarza pewnie i tak by nie pomogła, pies w momencie dostał jakiegoś wstrząsu anafilaktycznego, ale chodzi o postawę i poziom empatii obsługi. Dlatego moja ocena negatywna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem