Opinie o Otrant

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(542 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    słabo jak na 4*, hotel nastawiony na dodatkowy zarobek

    alex 15.08.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Hotel jak na 4* z formą all inclusive nie spełnił moich oczekiwań. Ewidentnie hotel nastawiony na duży zarobek. Chętnie obsługują w barze i przy stolikach tylko tych co dużo płacą. Gości z formułą all inclusive traktują jak piąte koło u wozu. Bary w większości płatne. W ramach all nie wiele alkoholi i żadnych drinków (drinki płatne). Polacy w hotelu zachowywali się skandalicznie. Albo ledwo trzymali się na nogach korzystając namiętnie z all, albo wpychali się we wszystkie możliwe kolejki: przy napojach, przy jedzeniu - kiedy zwracało im się uwagę reagowali bezczelnie. Oczywiście nie wszyscy, ale niestety duża grupa. Hotel nie radzi sobie z obsługą gości, gdy na zewnątrz jest brzydka pogoda (tak tak dwa dni w sierpniu lało i była burza z piorunami). Gości jest po prostu wówczas za dużo i nie ma nawet gdzie usiąść. Internet w hotelu w lobby działał ok, dopóki ktoś nie zaczynał oglądać na komputerze/tablecie jakiegoś filmu z netu lub telewizji - w takiej sytuacji nie można już było nawet poczty odebrać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    raczej rozczarowanie

    Magdalena, Poznań 31.03.2014

    Raczej ROZCZAROWANIE.Dużo bardziej podobała mi się Chorwacja. Lepsza infrastruktura, ciekawe zabytki i nawet lepsze plaże choć w większości kamieniste.Czarnogóra to od niedawna nowość w naszych biurach podóży.Polecana i reklamowana w folderach jako miejsce gdzie morze styka się z górami.Ale krajobrazy nie powalają z nóg.Zwłaszcza osoby które wiele podróżowały.Pozytywem jest ładna, gwarantowana pogoda, ale to można znaleźć w wielu innych miejscach.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Marek Krzysztof, Warszwa 09.09.2024

    Na basenie nie działają wodospady i czerwony grzybek co jest na zdjęciu głównym. W ogóle baseny są małe. Wycieczka rejs po zatoce Kotorskiej polecam ale na własna rękę dużo taniej tylko z dojazdem trudność. Z Rainbow jest duża łódka która wpłynie do jaskini ale już nie wpłynie do samej błękitnej zatoki ponieważ tam wpływają tylko łódki kilku osobowe więc nawet szkoda 10 EURO dopłacać. Bardzo mała łazienka. Dostawka jak w oddzielna cela.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    nie zbyt dobra

    Andrzej, Łobez 19.05.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    W czasie pobytu trzy dniowa impreza, całe noce ci którzy przyjechali motorami odpalali je i przygazowali nie dając spać naprawdę nie był to wypoczynek. Irytująca jest jeszcze opłata klimatyczna za 7dni gdy w podróży do hotelu i na lotnisko jest się dwa dni. A na wycieczkę lunch box bez plastikowych sztućców i jak tu jeść ryż z mięsem bez nich?

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Otrant - niegodny polecennia

    Justyna, Warszawa 28.08.2014

    Dla wszystkich, którzy myślą, że Czarnogóra jest jeszcze mało popularnym kierunkiem turystycznym bardzo się zdziwią zwłaszcza po wizycie w Otrancie. Hotel jest bardzo zatłoczony w sezonie (byliśmy w sierpniu, mnóstwo Polaków którzy zachowują się głośno, wszędzie palą papierosy i w dodatku przelewają alkohol i soki z kubów do butelek!!!). Infrastruktura niedostosowana do tak dużej ilości gości - leżaki zajęte już od 6 rano (Pan "ręcznikowy" za napiwki zajmuje lepsze miejsca, niestety odkryliśmy to już pod koniec urlopu). Jeżeli nie wstaniecie o 7 to po śniadaniu możecie zapomnieć o leżaku nad basenem. Na stołówce tłok, wszędzie kolejki. Aby zrobić sobie kawę rano z automatu (nie można nazwać tego ekspresem) trzeba odstać 5 minut po czym przepychać się między ludźmi, którzy wchodzą wam "na plecy". To samo dotyczy tarasu wieczorem, gdzie odbywają się animacje - po 19 nie ma już ani krzeseł ani stolika i trzeba siedzieć na leżakach lub murku. Plaża brudna, także zatłoczona, leżaki nie warte 5 euro. Nie rozumiem, oburzenia ludzi mieszkających w willach o to, że leżaki nad otwartym basenie są przeznaczone tylko dla gości z hotelu - jeżeli ktoś płaci za wycieczkę 800-1000 zł więcej to chyba oczywiste, że płaci za lepszy pokój i inne udogodnienia. Gdyby goście z willi mogli zajmować miejsca nad otwartym basenem to goście z hotelu musieliby leżeć na trawniku... Wracają do jedzenia to nie powala - może i wybór jest duży ale wszystko na jedno kopyto w dodatku warzywa jak i mięso ocieka olejem, dania są praktycznie zawsze zimne. Czasami trafiały się dobre posiłki jak łosoś, owoce morza, dobre sałatki, ciasta czy pyszne owoce. Pomyłką jest stosowanie przerwy w all inclusive od 9.30 do 12, czyżby oszczędność na soku i coli z proszku? Animacje bardzo słabe. Animatorzy bardziej zajęci sobą niż wołaniem gości do zabawy. Codziennie to samo zumba , aquagym, waterpolo. W planie animacje były też inne zabawy, których niestety się nie doczekaliśmy. Wieczorami animatorzy nie robią nic. Jedyną rozrywką są występy dwóch grajków na zmianę z pokazem tańców latino. Jednym z plusów jest na pewno pokój - w miarę czysty, z nowymi meblami. Podsumowując, wycieczka nie warta swojej ceny. Lepiej pojechać do kraju, gdzie mają większe pojecie na temat turystyki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    otrant

    Zbigniew, Kołobrzeg 11.09.2022

    Lokalizacja dobra

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rotawirus w hotelu !!!

    Anna, Koszalin 05.09.2022

    Warto powiedzieć o tym, że szalał w hotelu rotawirus! 3 h po przylocie do Polski moja córka zaczęła wymiotować w rezultacie kilkudniowy pobyt w szpitalu z rotawirusem! W ciągu pobytu kilka osób z tym dzieci również z objawami rotawirusa, także każdy zarażał się od siebie ! Wyjazd z hotelu dramat, wymeldowanie z pokoju w dniu wyjazdu o godz 11.00, a z czego wyjazd z hotelu o 19.00 (my wyjechaliśmy z godzinnym opóźnieniem, czyli po godzinie 20.00 z małym dzieckiem na rękach, które już zaczynało mieć pierwsze objawy choroby) , brak możliwości w dniu wyjazdu skorzystania z dodatkowego pokoju, tak aby móc dziecko przewinąć bądź położyć na drzemkę! Hotel oceniam na 3 * , a nie na 4* !Plusem jedynie przemiły Pan ratownik oraz Polscy animatorzy, których oceniam na 100 %.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    39

    Jak w Polsce !

    Mika 03.10.2016 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    W hotelu Otrant spędziliśmy we wrześniu 2016 r. dwa tygodnie. I w sumie moglibyśmy zostać w Polsce, bo takiego skupiska naszych rodaków w żadnym hotelu zagranicą nie pamiętam. Nasi z ręcznikami od 6.00 na leżakach przy basenie, nasi w kolejcie po darmową whisky, w sumie sami Polacy i troszkę gości innej nacji. Poza tym brudno, grzyb w łazience, mrówki pod łóżkiem, zalane ściany, dużo much, ciemny piach i syficznie brudna plaża. Aż szkoda, że Rainbow nazywać ten hotel flagowym, chyba, że chodzi o ilość Polaków to by w sumie się by zgadzało. Nie polecam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Porażka jakiej nie doznałem jeszcze w życiu jeżdżąc za granicę

    BARBARA, LODZ 06.07.2024

    Rezydentka określiła że pokój opuszczamy do godz. 10 rano / w info. w pokoju w 6 językach w tym polskim podana godzina jest 12/. Kto kwalifikował hotel jako 4 gwiazdkowy? Np.łazienka ma wyrwany uchwyt papieru toaletowego i prysznicowy, ubytki kafelków wejścia do prysznica, zalany i zapleśniały sufit. Wieloletni brud w kabinie prysznicowej oraz w narożnikach pokoju. Jedzenie- szkoda, że nie było informacji że jest ono tylko na tutejszą modłę a mięsa twarde i słone. Recepcja nie nadaje się do oceny-brak najniższej skali.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    nie polecam

    MK 22.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Największą zaletą hotelu jest jego położenie tuż przy samej plaży. Polska obsługa, czyli rezydent i animatorzy z Rainbow-a ok. Kelnerzy i Panie sprzątające ok (choć jak rozbiła nam się szklanka i szkło wpadło pod łóżko to zostało tam do końca pobytu, ale łazienka zawsze była posprzątana i ręczniki wymienione. Natomiast mam bardzo duże zastrzeżenia do obsługi recepcji. W ostatni dzień pobytu zdarzył się na terenie hotelu bardzo przykry i tragiczny w skutkach wypadek, Na moich i mojej córki oczach nagle dostał konwulsji biegający tam pies. Poszłam do recepcji z prośbą o wezwanie weterynarza, zaznaczając, że za niego zapłacę. Najpierw obiecali, że się tym zajmą, ale gdy po dłuższej chwili nie było reakcji poszłam powtórnie poprosić o pomoc. Wtedy "miłe panie" stwierdziły, że to nie ich sprawa (pies konał na terenie hotelu) i że mogę dzwonić do rezydenta. W międzyczasie pies zdechł na rękach mojej córki. To również nie wzruszyło pań i gdyby nie interwencja polskiej rezydentki nie wiem kiedy usunęliby go z trawnika. Interwencja weterynarza pewnie i tak by nie pomogła, pies w momencie dostał jakiegoś wstrząsu anafilaktycznego, ale chodzi o postawę i poziom empatii obsługi. Dlatego moja ocena negatywna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem