Opinie klientów o Villa Primafila

5.0 /6
172 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marcin, Łódź 12.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Polecam.

Bardzo fajny hotel z dobrym wyżywieniem i sympatycznym właścicielem.

4.5/6

Magdalena, Poznań 09.09.2019

wyzywienie

bufet śniadaniowy monotonny

4.5/6

aldona, józefów 06.09.2021

Willa primafila

Ogólnie hotel ok.-brak syfonu w umywalce. Jedzenie smaczne ale porcje skromne,. Obsługa ok ale brak uśmiechu i znajomości chociażby kilku polskich słów a przecież Polacy to spora grupa gości. Dla mnie ten ,hotel, to taka kwatera w Karwi. Miasto kurort Ulcini masakra. Ogólnie pobyt udany. Czarnogora piękna.miasto nigdy więcej.z rainboewm byliśmy drugi raz. I drugi raz rezydentki mało kompetentne -brak wiedzy o miejscu w którym są.

4.5/6

Małgorzata, Białystok 25.08.2019

Wszystko bardzo dobrze poza naszym pokojem i widokiem z balkonu

Przyjemny hotel, zadbany basen zewnętrzny, śniadania takie same codziennie (szwedzki stół), ale w zupełności wystarczające, dużo świeżych warzyw. Obiadokolacje smaczne i porcje wg nas wystarczające. Spokojna okolica (dla nas na plus), jednocześnie w pobliżu znajduje się wiele sklepów i piekarni, do Wielkiej Plaży spora odległość (jeździ bus hotelowy, ale można też pieszo inną drogą), jak również jest kawałek drogi do Małej Plaży i Starego Miasta - za to taxi tanie (zamawiał nam właściciel lub kelner), można też iść pieszo na dłuższy spacer. WiFi dobrze działa w restauracji i przy basenie, niestety prawie żadna prędkość w pokoju na drugim piętrze. Bardzo dobra kawa i dobre drinki z karty. Przyjemny kosmetyk z olejkiem pod prysznic. Największym plusem hotelu, naszym zdaniem była serdeczna obsługa - uprzejmy do wszystkich właściciel, mile panie sprzątające oraz bardzo sympatyczni i kompetentni wszyscy kelnerzy (zwłaszcza Amber i Nori, którzy najczęściej nas obslugiwali), szybko podawali do stołu, miło zagadywali, nawet trochę w jęz. polskim czy ang. Był zorganizowany wieczór z tańcami bałkańskimi. Najwieksze rozczarowanie i minus - pokój, w którym byliśmy zakwaterowani - niezbyt duży, ciemny, z brzydkim widokiem z balkonu na ścianę i drugi budynek, łazienka mała i dość stara, kabina prysznicowa malutka, suszarka do włosów nie działała, przede wszystkim pokoj nieadekwatny do ceny, jaką zapłaciliśmy za niego w sezonie (zwłaszcza w porównaniu do pokoju, który za dużo niższą cenę mieliśmy z Rainbow w ubiegłym roku w Hiszpanii). Z tego, co zobaczyłam, w hotelu są też ładniejsze pokoje. Na plus wygodne materace.
130313243
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem