Opinie klientów o Villa Primafila

5.0 /6
174 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Mikołaj, Poznań 11.09.2022

opinia_Firlej dotyczy Czarnogóra Villa Primafila

W okresie 18-25.08.br przebywaliśmy z żoną w hotelu Villa Primafila. Niestety jesteśmy bardzo rozczarowani pobytem w tym hotelu. Poniżej przedstawiam swoje uwagi i spostrzeżenia: - na śniadanie każdego dnia były serwowane te same zestawy posiłków: najtańsze wędliny np. mortadela - obiadokolacje również pozostawiały wiele do życzenia: 2 razy podano rozcieńczoną tzw. zupkę chińską, pierwszego dnia podano frytki z kurczakiem gdzie frytki były tak suche i spalone wraz z kurczakiem, że nie można było w ogóle tego pogryź - w związku z tym, że wycieczki fakultatywne były organizowane w godzinach porannych, często przed rozpoczęciem pracy kuchni, mieliśmy obiecane przez Panią rezydent, że śniadania będą serwowane wcześniej. Schodząc na śniadanie o wcześniejszej porze obsługa była często w powijakach serwując nam to co zostało z kolacji z dnia poprzedniego, np. czerstwy chleb, kapustę kiszoną, później wydawano jajka i do tego masło orzechowe. Sami Państwo widzicie, że przy takim zestawie trudno jest połączyć ze sobą składniki, aby śniadanie smakowało. - zarówno w pokoju jak i w sali konsumpcyjnej było brudno. Zgłosiliśmy Pani rezydent, że w pokoju jest bardzo brudno i panuje w nim brzydki zapach, obsługa w zamian zawiesiła nam wyłącznie zawieszkę do WC. - obsługa wydawała jedzenie gołymi rękoma, np. pokrojony chleb czy racuszki oblizując przy tym dłonie - brak serwisu ręczników przy basenie. W normalnych hotelach można było pobrać ręcznik i położyć sobie na leżak. W tym hotelu to nie funkcjonowało. Szkoda, że zostaliśmy o tym poinformowani, tak byśmy wzięli ręczniki ze sobą. Nic przyjemnego usiąść na takim leżaku po kimś. - pani rezydent nie zalecała nam picia wody z kranu. Zapytaliśmy ją skąd jest brana woda wydawana w karawkach do kolacji, odpowiedziała, że z dystrybutora. Niestety takiego nie widzieliśmy na sali. Żona dzień po przylocie miała silne zatrucie pokarmowe. Proszę skontrolować hotel pod kątem posiadania takich dystrybutorów. Ponadto mieliśmy zagwarantowany nieograniczony dostęp do wody ale obsługa hotelowa kazała nam za nią płacić poza posiłkami. - okolice hotelu: pełno śmieci, rzeczka zanieczyszczona i kwitnąca, z której unosił się zapach fekaliów, zapadnięte chodniki, wystające niezabezpieczone kable elektryczne. To był najgorszy wyjazd jak odbyliśmy z Państwa biurem do którego jak dotąd mieliśmy zaufanie i w związku z powyższym chcemy złożyć reklamację

0.5/6

Kasia 03.09.2022

Nie polecam

Villa ogólnie w dobrym stanie, pokoje czyste, malutkie. Cała reszta zostawia dużo do życzenia. Wyjazd max za 1400 zl a nie za wiecej. Wyżywienie HB okropne. Śniadania monotonne, najtansza martadela i parowki, często brakowało nawet tego co było. Kawy nie dało sie pic bo to były jakieś siki z automatu. Obiadokolacje tłuste, przypalone, jedzenie wyglądało wstrętnie. Dużo ziemniaków, makaronu i smietany. Ryby brak. Przy basenie codziennie głośny pseudorap, chyba po to żeby odstraszyć ludzi. Zdarzyło się, że na środku koło leżaka była zakrwawiona podpaska. Kelnerzy się śmiali i nie sprzątneli. Do plaży wywozili daleko gdzie leżaki były od 10 euro, a kawa od 6 euro. Więcej tam nie pojedziemy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem