Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo ciekawa odbyła się zgodnie z przedstawionym programem .Hotele całkiem przyzwoite , jedzenie średnio w zależności od hotelu. Polecam ciekawe plenery podczas przejazdu i w miejscach zwiedzania. Wiele do życzenia pozostawia bezpośrednia obsługa zwłaszcza pilotka mało kompetentna nie wykazywała zainteresowania uczestnikami wycieczki oraz kierowcy byli niezbyt uprzejmi w stosunku do pasażerów. Podsumowując całość wycieczkę polecam ale na pewno z inną obsługą .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak mozliwosci wypoczynku i kapieli w Adriatyku. Hotel Jadran w Neum - trudne i niebezpieczne dojscie na plaze. Hotel Porto w Zadarze - pieszo dojscie jest niemozliwe.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka była ok szkoda że w hotelu nie było lodówki a w autokarze przy siedzeniach ładowarek jedzenie było bardzo dobre
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
PLUSY - niespecjalnie męczący program, dostępny dla dzieci i osób starszych, przekrój przez Bałkany (Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina), ciekawie opowiadający lokalni przewodnicy - szczególnie Dubrownik :-); MINUSY - 4 noclegi w NEUM (dramat !!!) - brak klimatyzacji, rozpadająca się i zagrzybiona łazienka, połowicznie działająca instalacja elektryczna, brak ciepłej wody przez cały pobyt, wifi - dostępne tylko w okolicach recepcji - w pokojach brak (co jest istotne gdy weźmiemy pod uwagę że nocujemy w Bośni gdzie opłaty za przesył danych i połączenia są horrendalne), wyposażenie z czasów budowy ośrodka (lata 70-te, 80- te ubiegłego wieku - w niektórych pokojach wbudowane w meble radia lampowe); - brud na plaży; - w restauracjach , barach - brak możliwości zapłaty kartą (brak informacji wcześniejszej ze strony biura, pilota);