Opinie klientów o Dalmatyńska Eskapada dla wygodnych

4.9 /6
316 
opinii
Intensywność programu
4.4
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.3
Transport
4.9
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Pawel, KROSNO 05.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Czy na pewno dla wygodnych?

Nie była to moja pierwsza wycieczka objazdowa z firmą Rainbow, ale pierwszy raz spotkałem się z taką kompromitującą wręcz ignorancją wobec swoich klientów. Zaczęło się od wyjazdu z Rzeszowa gdzie po prawie 30-sto minutowym oczekiwaniu w deszczu na transport do Woszczyc nagle wychodzi jakiś gość z malutkiego busa i mówi, że jeszcze musimy czekać. Obsuwa czasowa wyjazdu wynosiła około 45 minut. Poznać plan wycieczki i zwiedzania poznaliśmy, ale... Każdego dnia wszystko się zmieniało i nie wiadomo było gdzie będziemy i co będziemy zwiedzać, gdzie będziemy spać czy co robimy jutro. Z wszystkich "hoteli" do jakiegokolwiek użytku nadawały się Hotel Zagreb oraz hotel w jakiejś wiosce (niestety nie zapamiętałem nazwy). Pierwszy nocleg mieliśmy w Mariborze w UniYouth Hostel. Najważniejszy zarzut to to, że dokumenty które zostawialiśmy w tym hostelu odbieraliśmy podczas śniadania w innym miejscu, a dokładnie w Hotelu Ibis. Dokumenty zostały wystawione jak gdyby nigdy nic na recepcji w taki sposób, że każdy mógł sobie wszystko zobaczyć, spisać dane itd. Hotel Podgorka (budynek Lovor) w Podgorze w którym spędziliśmy 4 noce nie wypada mi opisać innym słowem jak jeden wielki syf! To skandal, że ktoś z firmy Rainbow zaakceptował taki budynek do użytku dla grup wycieczkowych. Jak usłyszeliśmy od Pani Pilot powinniśmy się cieszyć jak będą zasłonki pod prysznicem. Inne słowa Pani Pilot brzmiały, że w sumie to przecież widzieliśmy co podpisujemy i musimy się na to zgodzić, a w ogóle to w Chorwacji jest teraz szczyt sezonu turystycznego i nie powinniśmy mieć do nikogo pretensji. Otóż droga firmo Rainbow nie wiem czy wiecie, ale każdy z nas za wycieczkę w tym terminie zapłacił większą kwotę aniżeli np. w maju! Kolejna sprawa to kierowcy podczas tego wyjazdu. Dwóch Panów Staszków podczas całego wyjazdu przyzwyczaiło nas do przejazdów na czerwonym świetle, braku pomocy podczas pakowania czy rozpakowywania toreb czy nawet braku chęci na własny zarobek w postaci sprzedaży napojów z barku. Umiejętności prowadzenia autokaru również pozostawiały wiele do życzenia i byle węższa uliczka sprawiała ogromne trudności. Nie można się było tylko przyczepić do czystości w autokarze. Zwiedzanie ogólnie mówiąc bardzo umiarkowane i spokojne. Każdy bez problemu da sobie radę. Przewodnicy bardzo profesjonalni, wesoli i życzliwi (szczególnie w Dubrowniku).

2.0/6

Piotr, --- 23.09.2021

"dla nie wygodnych" taka dalmatyńska Eskapada

Wielka grupa połączona czyli Ci którzy wykupili "DLA WYGODNYCH" stracili. A grupa wielka bo znajdowało się w niej 65 osób. Autokar wielki ale brak miejsca między siedzeniami. Siedzieliśmy na ostatnich miejscach czuliśmy się jak sardynki. Z niewiadomi jakich przyczyn nie było pierwszego noclegu na Słowenii oraz zwiedzania zgodnie z programem tylko nocny przejazd do Chorwacji - a tego miało nie być "DLA WYGODNYCH" brak obiadokolacji. W pierwszym hotelu brak dla nas miejsc, tylko nasz upór spowodował że dostaliśmy jakieś pokoje inaczej mieliśmy być rozdzieleni. Wyjazd na dodatkowe wycieczki nie kosztowały 35-40 Euro tylko 70 Euro do Medjugorie - oczywiście nie zrealizowany z powodu braku chętnych, a chętnych nie było bo przestraszyli się ceny. I jeszcze powrót, to było coś strasznego. Ostatniego dnia wyruszyliśmy o 5 rano z hotelu na 6.15 prom, dojazd do Zadaru - zwiedzanie i wyruszyliśmy do Polski - postoje co 2 godziny również w nocy - bo za wcześnie dojedziemy do punktu przesiadkowego. Ludzie pomęczeni, w nocy ciągle pobudka - masakra, jak by nie można wyjechać później z Chorwacji. Ogólnie fajna by była wycieczka gdyby była realizowana zgodnie z planem i mniejszą ilością osób. Przesadzili z połączeniem grup, za dużo ludzi.

2.0/6

Wojciech, Wrocław 29.07.2015

Przepiękna Chorwacja i beznadziejna organizacja

Niestety pomimo pozytywnych doświadczeń z poprzednich lat z wycieczkami biura, tym razem Rainbow Tours skompromitował się totalnie od strony organizacyjnej. Nie polecam tej wycieczki największemu wrogowi. Wycieczka z dobrym programem okazała się totalnym niewypałem. Najpierw autokar wyjechał do Chorwacji z zepsutą klimatyzacją. Wypożyczone od Chorwatów zastępcze autokary były o klasę lepsze. Szkoda, że tylko na 2 dni, bo podobno naprawiono klimatyzację w macierzystym autokarze, niestety działał raczej tylko nawiew lub nie potrafiono ustawić odpowiednich stabilnych parametrów dla całego autokaru. Na koniec najlepsze, albo najgorsze, w części wypoczynkowej wyjazdu zakwaterowano grupę w hotelu (?) trzygwiazdkowym z epoki realnego socjalizmu. Rozsypujący się hotel Imperial ze zniszczonym sprzętem, cuchnącą stęchlizną łazienką, plamami na ścianach i podłodze, zdewastowanymi meblami. O takich cudach techniki jak wiatrak czy lodówka w pokoju można jedynie pomarzyć. Jednocześnie fatalna kuchnia. Wykładane wędliny po kilkunastu minutach były w kolorze zielonym. Niestety nawet po składanych reklamacjach biuro nie zaproponowało żadnych zmian w zakwaterowaniu.

2.0/6

Irena z Chicago 10.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Beznadziejna organizacja

Przewodniczka byla okropna i nieprofesjonalna. Grupa byla za duza, pol grupy bylo w jednym hotelu, a pol w innym. Pojechalismy ze znajomymi i bylo Nas 12 osob wiec oczekiwalismy ze bedziemy umieszczeni w tych samych hotelach jednak z powodu zbyt duzej grupy probowali Nas rozdzielic. Musielismy interweniowac i prosic o wspolny hotel. Hotele byly okropne a pokoje na gornym pietrze wygladaly jakby nie byly czyszczone od miesiecy. Wszystkie pokoje mialy miec klimatyzacje a jednak spedzilismy 4 noce w nieklimatyzowanych pomieszczeniach. Nie byl to nasz pierwszy raz z Rainbow, ale niestety ostatni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem