Opinie o Playa Bachata Resort

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(1508 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Urlop Dominikana

    Marcin, Warszawa 09.04.2024

    Hotel i wyżywienie OK. Tylko brak internetu w pokojach i przy basenach.Jest tylko przy recepcjach i wolny. Nie udało się doprosić o wymianę baterii w pilocie TV i naprawę balkonowej suszarki do kompielówek. Poza tym super. Miła uśmiechnięta obsługa. Pokój codziennie sprzątany. Animacje dla dzieci i dorosłych fajne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nie spełnia oczekiwań

    Katarzyna, Wrocław 30.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel mimo 4 gwiazdek nie spełnia oczekiwań zwłaszcza jeśli chodzi o pokoje ( zniszczone meble i łóżka) , łazienka do zaakceptowania choć widać znak czasu, klimatyzacja działa ale pracuje jak stary traktor i właściwie nie da się przy tym spać. Lodówka w pokoju ledwo żywa bez żadnych półek , ale trzeba przyznać, że działała. Zaleta - pokoje codziennie sprzątane i naprawde było czysto. Coż, skoro zabrane do prania ręczniki często nie wracały - o trzeba było się codziennie upominac po południu o czyste. Nieoczekiwane przerwy w dostawię prądu i wody oraz awaria ciepłej wody - w czasie mojego pobytu w pierwszym dniu ale awaria trwała kilka dni. Niemożność doproszenia sie o pasujący klucz do sejfu - hotel nie odpowiada za rzeczy pozostawione poza sejfem - ale nie ma wystarczającej liczby zamków do sejfu . Plaża - ok pod palmami, niestety problemy z leżakami ( za mała ilość) , problem z otrzymaniem ręczników plażowych - brak czystych do 16:00 . Jedzenie ok , choc należało się stołować w głównej stołówce , tam jedzenie było świeże i na bieżąco dokładane, też większy wybór niż w restauracji ulokowanej bliżej recepcji , w której nas meldowano. Hotel ma ciekawy karaibski wystrój i można miło spędzić czas ale nocujcie po sąsiedzku w Senatorze - tam byliśmy z zeszłym roku i nie spotkały nas żadne nieprzyjemne przygody jak w hotelu Bachata.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    NIE POLECAM NA LIPIEC 2021!!!!!

    Rafał, Busko-Zdrój 06.07.2021

    Standard hotelu max ***!!!! Brak wody w nocy w toalecie!. Bardzo dużo lokalnych ciemnoskórych mieszkańców z całymi kilkudzietnymi rodzinami bardzo rozkrzyczane. W basenach (tylko dwa działające) olbrzymie ilości dzieci lokalnych bardzo głośne!!!!!. Cisza i odpoczynek to nie tam!!!!! pokoje raczej mało czyste. Plaża piękna, niesamowite palmy, niestety plaża nie sprzątana.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Playa Bachata

    Marcin Krzysztof, Gdańsk 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Pokoje zaniedbane, ogólnie brudne,słabo sprzątane, ogólnie syf ,kila i mogiła, jedzenie przeciętne nic specjalnego ,hotel zasługuję maksymalnie na 3 gwiazdki. Plaża jest Oki, leżaki na basenie i plaży dostępne beż problemu ,animacje również Oki,to są jedyne plusy,rezydenci brak słów, mslo pomocni,praktycznie wcale.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Budżetowe wakacje pod palmą

    Piotr, Szczecin 23.12.2021

    Resort Playa Bachata jest świetnie położony, ma ładną plażę i duży teren, jednak stan techniczny pokoi bardzo zaniża jakość pobytu. W pokojach zapach pleśni. Klimatyzacja sprzed 20 lat- głośna jak traktor, która czasem w ogóle nie działa. W naszym pokoju była zepsuta spłuczka, wiekowa lodówka z ogromną bryłą lodu w środku i niedziałająca klimatyzacja. Obsługa naprawiła klimatyzację następnego dnia, ale naprawa spłuczki zajęła im aż tydzień, lodówka została tak jak była- nie dało się nic w niej trzymać. Nie jestem osobą bardzo wymagającą ale trochę świata już widziałem i w żadnym tropikalnym kraju nie spotkałem się z takim pokojem, nawet gesthouse w Azji ma ładny zapach i cichą, dobrze działającą klimatyzację w przeciwieństwie do tego resortu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Odpoczynek

    KATARZYNA, WRECZYCA WIELKA 19.01.2021

    Hotel w połowie spełnił moje oczekiwania, ponieważ zdecydowanie powinien przyspieszyć sprawność obsługi w restauracji jak również w recepcji. Po przylocie zakwaterowanie nas i stanie w kolejce trwało około 2 godzin, to nie dopuszczalne aby tak tracić dzień urlopu po męczącej podróży. Niestety wiele tematów trzeba było wyjaśniać i się denerwować : klucze które się zacinają , brak wody mineralnej w pokoju, brak kart do ręczników , brak kluczy do sejfu, czy też zakwaterowanie 4 osób w pokoju standardowym 2 osobowym. Jeśli chodzi o jedzenie to proponuję poprosić o zdjęcie rezydentkę , udokumentowana kanapka , myślę że działalność kuchni powinna być zawieszona :-). Ogólne stanie w kolejce 5 minut aby dostać płatki z mlekiem dla dziecka , czy też codzienna kolejka po omlet to raczej nie powinno mieć miejsca. Na plus: czystość pościeli, ręczników. wolne leżaki, miła uśmiechnięta obsługa. Na minus też fakt otwierania i zamykania baru przy plaży, grilla itp. W godzinach obiadu należało się przebrać aby wejść do restauracji bo bar z pizzą , sałatkami, owocami nie funkcjonował.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dominikana się broni

    Adam, Warszawa 20.07.2021

    Stan jakość oraz obsługa w ośrodku dramat. Klimatyzacja chodzi jak młot pneumatyczny. Woda w toalecie co 1 godzinę się zapycha. Brak zamka w sejfie. Podstawowa znajomość języka angielskiego często utrudniająca komunikacje. 4 razy dziennie zakłócanie przez housekeeping miru domowego. Jedna osoba zabiera ręczniki inna sprząta powiedzmy, inna przynosi ręczniki a inna uzupełnia napoje i papier w toalecie (niezawisłe). Cały dzień w pokoju porządki powiedzmy ale gość sie czuje niekomfortowo. Łuszcząca się farba na budynkach barierkach wewnątrz. Wymiana pokoju na inny z tymi samymi usterkami. Tylko lokalizacja się broni ośrodka niepolecana. Wycieczki drogie i w większości to reklama lokalnych firm kakao kawa cygara która Rainbow ma za darmo. Na wycieczkach możliwość kupienia reklamowanych produktów.. Na przyszłość szukałbym innego turoperatoea. Dodam jeszcze ze z polski w trasie lotu były dwa posiłki plus kawa herbata i napoje. W druga stronę jeden i woda. Po trzykrotnej prośbie herbata bez cukru i cytryny. Jak na 6 tys na osobę przy naszej grupie 5 osób plus 1000 dolarów za wycieczki uważam za kwotę wyyyyyyyysooooooooko przesadzoną 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje 20-27.09.21

    Karolina, Szczecin 02.10.2021

    Hotel zbudowany w lokalnym, karaibskim stylu na bardzo dużym terenie. Bardzo łądny zielony ogród, z ogromną iloscią palem.Zakwaterowanie w bungalowach, w których znajdują się po 4 pokoje na poziom. Pokoje duże, w lokalnym wystroju, alkoszafa z rumem i wódką z dystrybutorów wliczone w all inclusive. Do dyspozycji lodówka z napojami typu: 7up, pepsi, woda butelkowana. Bar uzupełniany co 3-4 dni. Duży zielony teren, który był codziennie porządkowany. 3 działające bary, jedna restauracja oraz 2 restauracja a'la carte - włoska oraz amerykańska. Hotel znajduje się przy plaży z bezpłatnymi leżakami. Wifi działało jedynie w lobby, w okolicach posiłków bardzo słaby zasięg. Na terenie kompleksu 2 baseny - jeden w spokojnej części ( w zasadzie pustej), drugi z animacjami oraz lokalną muzyką. W terenie zadaszonym trzeba nosić maseczki, do barów bez maseczek nie dopuszczali. Przez cały pobyt była czerwona flaga na plaży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niestety porażka.

    Aleksander, Tarnowskie Gory 02.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Niestety porażka. Nie takie rzeczy widziałem, ale tutaj jest reklamowany przez Rainbow o wiele lepiej niż jest w rzeczywistości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ocena hotelu

    Agata opole 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Postaram się być obiektywna i oceniać fakty.... Ktoś może zapytać z góry czego oczekiwałam wybierając najtańszy hotel z oferty..... Hotel i pokoje widać, że są nadszarpnięte zębem czasu....zniszczone meble, przeciekająca armatura łazienkowa....tak jak wyżej wspomniałam - nie oczekiwałam w tej cenie apartamentów z pierwszych stron katalogów.....ale mimo wszystko oczekiwałam czystych pokoi ( stare dla mnie nie jest równoznaczne z brudnym) , regularnej wymiany ręczników - daje dużo do życzenia... łącznie z tym że ich po prostu brakowało - mówimy o ręcznikach w pokoju, braku- przerw w dostawie ciepłej wody lub wręcz braku wody,- gdy przyjechaliśmy po prostu była zimna woda, gdy wyjeżdżaliśmy po prostu tej wody w pokojach nie było, w trakcie pobytu o ciepłej kąpieli po 22:00 raczej można było zapomnieć,braku prądu Walka o ręczniki basenowe była na porządku dziennym ( w naszej części hotelu) - trzeba było chodzić do budki przy basenie, w części hotelu w której byli zakwaterowani Kanadyjczycy, Amerykanie, Niemcy...itd. tam nie było żadnego problemu,W tej części hotelu restauracja też oferowała szerszą gamę posiłków niż ta przy której byliśmy zakwaterowani.... dałam 3 gwiazdki aż gdyż faktycznie otoczenie....czyli las palmowy i plaza, ładnie usytuowane baseny, infrastruktura zewnętrzna - bary, pasaż karaibski i generalnie personel mili, przyjaźni.....co do obsługi na recepcji zazwyczaj rozkładała rece.... Także wyspa piękna, widoki cudowne, nad hotelem radzę się zastanowić

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem