Kategoria lokalna 5
3.5/6
Przyjechaliśmy 15 stycznia 2022 w wielkiej ulewie..Noc.Nikt z obslugi hotelu nie pomógł nam znaleźć domku.Szukalismy w burzy przez godzinę!Wróciliśmy do recepcji z żadaniem pomocy.Sam pracownik się nie orientował gdzie jest domek.Przemoczeni dotarliślismy po 1,5h.Suszylismy wszystkie rzeczy i dokumenty.Pokój z zapachem stęchlizny.Rozwalona komoda.Zepsuta końcówka od prysznica-naprawili.Dopominanie się o napoje i ręczniki do pokoju.Zapychała się ubikacja.Nie można wrzucać papieru.B.brudne i zepsute leżaki na plaży.Pozytywy: cudna wyspa, fajne fakultatywne wycieczki, dobre jedzenie, mily serwis, ocean.Super wakacje gdyby nie brak pomocy przy znalezieniu nocą i w ulewie domku.
Ewa - 30.01.2022
1/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Obsługa miła, hotel ok, jedzienie ok, ale do wszystkiego daleko, w okolicy nic nie ma, plaze kamieniste
Jakub - 20.06.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Od lat opinie niekorzystne, a zmian nie widać. Obiekt wymaga remontu. Hałas przeszkadza w wypoczynku ( głośna muzyka w amfiteatrze i przy basenie ). Brak dbałości o połowę plaży.
Anna, Legnica - 31.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
2/6 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Zaskoczył nas brak sprawnego transportu do hotelu . Na lotnisku czekaliśmy 1 godz w autokarze - niestety niewiadomo po co - nikt nie doszedł. Na miejsce, do hotelu dotarliśmy póżno i po nocy musieliśmy sami szukać domku w gąszczu kilkudziesięciu źle oznakowanych. Po 12 godzinach podróży można chyba zorganizować dla turystów wózek na ciężkie bagaże i osobę, która wskaże mieszkanie. Szkoda, że nie było rezydenta, który powinien to załatwiać. Kompleks hotelowy w miarę ok ale pamięta lata osiemdziesiąte zadbany i czysty tylko stary. Pokój codziennie sprzątany i czyste ręczniki dostarczane po południu . Łazienka sporej wielkości, jednak wanna to chyba już przeżytek i większość osób woli sprawnie działający prysznic. restauracja to osobny temat --obsługa jeśli jest to raczej niechętna . niemniej kilka miejsc gdzie można wziąć jedzenie działa poprawnie /brak papierowych serwetek i małych łyżeczek do kawy/herbaty. Od piątku do soboty do hotelu przyjeżdża lokalna społeczność . Stanie w kolejce do restauracji ok 15 minut, tłok na sali, brak sztućców i miejsc do spożycia posiłku, bardzo irytowało ogół gości. Do śniadania podawano nam letnią kawę w termosach!!! Chyba wieczorem już została nalana?! Brak Wi - Fi to problem, który ELIMINUJE TEN HOTEL Z LISTY wakacyjnej a sporadyczne łączenie się w recepcji niczego nie załatwia . Oferta karty SIM 25 usd to trochę drogo , ta sama karta w sklepie na mieście to 7 usd i wtedy jest wifi na tydzień starcza. Proszę się nie przejmować kodem QR na odlot nikogo to nie interesuje , a mnóstwo zestresowanych osób usiłuje wypełnić formularz w recepcji .Moja prośba o pomoc w biurze Rainbow spotkała się z nieuprzejmą odmową. Był to nasz trzeci pobyt na Dominikanie i najgorszy. Poprzednie w Punta Cana były udane ..odradzam Puerto plata - choć w tym całym bałaganie można odpocząć i nie zwracać uwagi na negatywy , jednak 14000 pln to dużo za stres wakacyjny.. Linie lotnicze LOT też się nie przyłożyły do podróży ..Traktują podróznych jak zło konieczne , w mgnieniu oka pozbywają się swoich obowiązków kelnerskich i znikają nie wiadomo gdzie - zostawiając jednego na warcie z wodą i szklankami w kuchni - jakość posiłków żenująca plus pół kubka herbaty...załoga - Pani ukrainka też mało zainteresowana pracą..cóż takie czasy plusy ---lot bezpośredni, dobre jedzenie w hotelu , ciepła woda w morzu , lux pogoda. udane wycieczki tzw fakultatywne / co za słowo / inaczej do wyboru . minusy ---w zasadzie cześć została już opisana , RAINBOW nie spełnił naszych oczekiwań . pozdrawiamy czytelników naszych komentarzy
Stanisław Statis, PIASTÓW - 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
18/19 uznało opinię za pomocną