Opinie o Senator Puerto Plata Spa Resort

5.0/6 (567 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
567 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Dominikana 7dni

    Brak siłowni, co nie zostało napisane na stronie, wręcz przeciwnie było zdjęcie miejsca fitness. Jedzenie jak pasza, tłuste, gotowane na ilość, prawie nie ma warzyw. Sałatki zrobione chyba z mięsem z dnia poprzedniego. Wiele osób skarżyło się na dolegliwości żołądkowo-jelitowe, których sam doświadczyłem. Pokój z widokiem za dodatkową opłatą wart swojej ceny. Nie wybrałbym drugi raz tego hotelu.

    Oktawian, Warszawa - 16.05.2021

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    RODZINNE WAKACJE

    Zalety : -Piękne położenie hotelu -Blisko lotniska -Każdego dnia sprzątane pokoje -Duży teren -Zadbana zieleń i teren obiektu -Czysta woda w basenie -Czyste plaże (Jeśli rezerwujesz to tylko w nowej części na samej górze) -Dobrze zorganizowane ubezpieczenie w rainbow musieliśmy skorzystać z usług lekarza naprawdę jest do dobrze zorganizowane . Wady: -Pokoje to raczej 3 gwiazdki - Jedzenie przeciętne -Nie uzupełniane kosmetyki w łazience -Byliśmy w 2 rodziny wszyscy przyjechali z wszami -Brak placu zabaw dla dzieci -Brak wodnych atrakcji dla dzieci choćby najmniejszej zjeżdżalni w płytkim basenie. -Leżaki mocno zniszczone brudne. -Mało parasoli przeciwsłonecznych przy basenie. -W barze przy lobby napoje dostajesz w plastiku lub szampana w zwykłej szklance. - Są tam dodatkowe 2 restauracje Włoska i Azjatycka Jednak zapisać się musisz na odpowiednia godzinę jednak przez tydzień pobytu nigdy nie było miejsc. - Przy basenie mogło by być sprzątane wala się dużo śmieci kubków itp. Ogólnie wyjazd oceniamy jako udany jednak te niedociągniecia o, których napisałem powyżej pozostawiają mały niedosyt co innego gdyby to było 4 gwiazdki wtedy wybaczam😉 Hotel ma potencjał jednak trzeba trochę więcej uwagi 😉

    Mariusz, --- - 02.01.2023  | Termin pobytu: grudzień 2022

    7/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel doskonały w tygodniu, średni w weekendy

    Obsługa hotelowa na świetnym poziomie, nie sa nachalni jeśli chodzi o napiwki, pokoje zgodne z opisem, wszystko działające, zadnych problemów, minibar uzupełniany na bieżąco. Oferowane jedzenie dobre, spory wybór, dodatkowo 3 restauracje tematyczne- obsługa na wysokim poziomie, zapisy codzienie na bieżąco. Plaża super, sprzatana codziennie bez problemow z leżakami, fakt nie ma baru na plaży i po choćby wodę trzeba sie przejść - dla nas nke był to jakis większy kłopot, DUŻY MINUS w weekendy zjazd "lokalnych" jest głośno, brudno (porozrzucane plastikowe kubeczki, sztucce, a nawet kąpią sie w ubraniach w basenach, ocenie) klopot z miejscem w restauracji głównej, kiedyś nawet talerzy zabrakło... Obsługa dwoi się i troi, ale to nie wystarcza. Na szczęście wyjeżdżają w niedziele po obiedzie.DRUGI minus dlugi transfer z lotniska od 4 do 6 godzin (zalezy czy lot z Santo Domingo czy Punta Cana) co z tego ze na stronie oposano ze ok 35km kd lotniska w puerto plata jeśli to nie jest twoje docelowe lotnisko.

    Grzegorz, Opole - 01.08.2019

    12/17 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobry hotel

    Ogólnie hotel jest dobry.Smaczne jedzenie,czyste pokoje,wygodne duże łóżko ,żelazko i deska do prasowania w pokoju i ekspres do kawy. Plaża też ładna z dużą ilością palm. Obsługa miła i kompetentna.Jedyny minus to codzienny brak leżaków na basenie i na plaży. Nie mam zwyczaju wstawania w nocy i zajmowania ręcznikami leżaków,dlatego skorzystałam z nich jedynie 2 razy,bo trafiliśmy że akurat ktoś je zwolnił (wyjątkowo )Ogólnie wszystkie były zajęte już jak szliśmy na śniadanie aż do wieczora - porażka/brak reakcji i działań hotelu w celu wyeliminowania takich zachowań.

    Magdalena, Lublin - 06.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem