Opinie o Senator Puerto Plata Spa Resort

5.0/6 (568 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
568 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Dominikana puerto Plata

    Hotel max. 3 gwiazdki Polskie. Pogoda i to co niezależnie od hotelu 5 gwiazdek, pomimo że padało blisko 6 dni z 14 dni pobytu. Wycieczki super. Jednak te najdłuższe trwające 20 godz. To jednak nie z dziećmi. Chętnie odwiedzimy Dominikanę ponownie ale na 100% inną cześć. Punta Cana lub całkowicie objazdówka po wyspie z noclegami po 2 doby itd. LOT w klasie biznes. Na Okęciu nie można korzystać z saloników Biznes, żart niesmaczny coś musicie zmienić.

    SYLWESTER MIECZYSLAW, RYBNO - 06.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ładny hotel z niewykorzystanym potencjałem

    Hotel zapewne byłby godny polecenia poza pandemią kiedy to większość bądź wszystkie obiekty w ramach hotelu działałyby "normalnie". W trakcie pandemii uważam, iż nie ma sensu dopłacać względem hotelu Playa Bachata (PB). Mimo, iż płaci się za Senatora, to wyżywienie otrzymuje się dokładnie takie jak w tańszym hotelu. Jest mowa o tym, iż posiłki serwowane są w PB, jest mowa o wydzielonej strefie, ale nie ma mowy o tym, iż posiłki są te same, a co za tym idzie - znacznie gorsze jakościowo (zarówno pod względem obsługi jak i samego jedzenia) względem tego co Senator oferuje w ramach swojej oferty. Uważam, iż brak różnicy w jakości jedzenia powinien być w ofercie wyszczególniony, gdyż kierowaliśmy się przy wyborze komentarzami wcześniejszych gości, którzy wskazywali m. in. na wyraźnie lepszą kuchnię Senatora względem PB. Ze strony hotelu na miejscu również nie było informacji o serwowaniu tych samych posiłków. Jedyne co było kulinarnym ekstrasem względem PB, to możliwość skorzystania z tzw. japońskich wieczorów, które faktycznie robiły wrażenie, obsługa na nich była fantastyczna (kucharze, kelnerzy, koordynator Carlos - cała załoga to bardzo uprzejmi, przesympatyczni i wspaniali ludzie!) , jedzenia rewelacyjne, ale odbywały się 2-3 razy w tygodniu, więc nie była to wystarczająca rekompensata za to, że każdy pozostały posiłek przez 2 tygodnie był taki sam (bo pomimo bufetu jedzenie nie było urozmaicone) i do tego słabe jakościowo (cenię zasadę "zero wasting", ale podawanie permanentnie sfermentowanych pomidorów i innych warzyw do jajecznicy, omleta i innych potraw, to przesada). Kolejną rzekomą przewagą Senatora względem PB miałoby być Wi-Fi w pokojach. W sumie i w zasadzie, to owszem było... Nikt nie napisał, że ma działać lepiej niż modem telefoniczny z początku 21 wieku. Na pewno dużą przewagą Senatora jest basen - znacznie większy, spokojniejszy i schludniejszy. Sugeruję zabrać też ze sobą jakąś folię bąbelkową lub matę gąbkową, którą będzie można zabezpieczyć szczelinę pod drzwiami wejściowymi. Są wystarczające, by karaluchy długości bliskiej karty płatniczej swobodnie sobie pod nimi przechodziły. Uwaga też na ewentualne zagubienie opaski, gdyż choćbyście ostatniego dnia ją zgubili, to będą chcieli od Was 100 USD za to. Oczywiście jest takowa informacja na karcie meldunkowej, więc nie jest to zaskoczenie. Zaskoczeniem za to na pewno jest zero-jedynkowe podejście do tej kwestii pomimo tych wszystkich niedociągnięć ze strony hotelu. Ważnym jest wytłumaczenie takiego podejścia... Jest to niebywała troska o bezpieczeństwo, gdyż gubiąc opaskę narażamy innych na to, iż osoby postronne (mogące być niebezpieczne) dostaną się do hotelu dzięki odnalezionej opasce! Kara 100 USD ma zatem uchronić innych przed nieodpowiedzialnym gubieniem opasek. Ciekawostką jest, iż po jej zgubieniu dostałem się do hotelu bez problemu - zarówno na punkcie ochrony jak i przy recepcji nikt nie zwrócił uwagi na to, że jej nie mam. Tak pieczołowicie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa, a wjeżdżając taksówką na teren ośrodka wystarczy jak tylko jeden z pasażerów pokaże opaskę, a w autobusie na lotnisko 1/4 pasażerów miała nie zdjęte opaski i wywalała je na lotnisku do śmietników bądź pozostawiała w autobusie... Zatem jak zgubicie to tego po prostu nie zgłaszajcie i starajcie się nie zwracać na siebie uwagi. Rezydent też w tej sprawie niewiele zdziała. Miłego pobytu wszystkim życzę!

    Maciej, Wrocław - 31.05.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Do bólu przeciętny

    Pokoje przestarzałe, wymagające odnowienia. Standard zdecydowanie 3 gwiazdkowy, z łazienkami, który nie zachęcają do korzystania. Sprzątanie odbywało się codziennie i nie ma co do tego żadnych zarzutów. Jeżeli chodzi o wyżywienie to jest bardzo dużo opcji. Od restauracji, po bary, pizzerie, czy nawet grilla na plaży. Wybór jest duży, chociaż wydaje się monotonny (brak zup, ciagle te same pasty, mięsa, ryby). Najgorsza w tym wszystkim były problemy żołądkowe i wymioty, które pojawiły się wśród wielu gości. Restauracja jest nieklimatyzowana, a miejsc na zewnątrz jest bardzo mało. Na basenach często leci bardzo głośna muzyka, przy której ciężko odpocząć. Są braki w leżakach i idąc o 7 na śniadanie ciężko znaleźć wolny leżak na basenie. Jeżeli ktoś myśli o wolnych leżakach w okolicach godziny 9-10 na plaży to trzeba iść na drugi koniec resortu do hotelu Playabachata (około 10 min drogi spacerem). Leżaki często są w złym stanie. Sama plaża dużo ładniejsza w Playabachata, ale nie jest to żaden problem, bo można z niej swobodnie korzystać. Jestem szczerze zaskoczony, że hotel nie robi nic z mafią taksówkarską tuż za bramą. Uber do Puerto Plata kosztuje około 5 USD, a oni wołają po kilkadziesiąt dolarów za taki kurs, jednocześnie przeganiając kierowców ubera, którzy podjeżdżają by Cię odebrać.

    Juan Carlos - 09.03.2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Majówka w Senatorze

    Senator i Playa Bachata Resort dwóch hoteli w pobliżu nie ma za bardzo gdzie wyjść na spacer jedynie plaża przy hotelu.. i oczywiście zorganizowane wycieczki. Obsługa na wysokim poziomie chociaż każdy czaił się na napiwki. Baseny a w nich bar super sprawa. Resort jest na tyle duży i dobrze rozłożony logistycznie ze każdy znajdzie swoje miejsce przy basenie jak i na plaży. Jeśli chodzi o jedzenie, to był najsłabszy punkt całego hotelu. Śniadania, obiady i kolacje monotonne i bardzo słabej jakości, mały wybór. Drinki „bez palemki”. Restauracje a’La karte dają wiele do myślenia- świetna otoczka w postaci atrakcji i ogromnej kultury uśmiechniętych kelnerów. W Azjatyckiej sam sos sojowy, stek smakował jak nieudana karkówka z grila. Pokoje w wersji standardowej ogólnie w starym stylu, ale to akurat wiedzieliśmy i od razu na miejscu dopłacilismy za lepszy pokój w nowej części hotelu.

    Piotrek - 08.05.2023

    10/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem