Opinie o Senator Puerto Plata Spa Resort

5.0/6 (575 opinii)

5.0/6
575 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    nie polecam

    Okropnie brudny hotel, w pokojach poplamiona pościel, poplamione ręczniki, brudne poplamione firany, brudne okna, framugi w oknie balkonowym obklejone robakami, pajęczyny wszędzie, zagrzybiona klimatyzacja, brudna łazienka. Jedzenie tragiczne, talerze i szklanki w restauracji obklejone, niedomyte. Z brudu chorowaliśmy 5 dni (zastrzyki codziennie przez lekarza z prywatnej polisy, lekarz z Rainbow tragiczny - kazał dziecku które nie trzymało moczu i kału oraz wymiotującemu iść przez cały ośrodek, mimo iż w tym czasie nie miał pacjentów i miał 2 meleksy do dyspozycji. Lekarz z prywatnej polisy w ciągu godziny przybył. Rezydent nie pomógł) Brak organizacji ze strony Rainbow, nie doliczyli się ilości klientów i podesłali na powrót jeden autobus mimo iż potrzebnych było 2. Trzymali schorowanych gości 40 minut w słońcu. Rezydenci wiedzą o panującym brudzie i chorobach gości, nic z tym nie robią. Na fb tworzy się grupa do wspólnej reklamacji. Szkoda że zdjęć nie można dodać.

    KAJA - 06.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Bardzo słaby hotel.

    Bardzo słaby hotel pod względem jakości. Pokoje o standardzie bardzo niskim, na spotkaniu z rezydentem co druga osoba zgłaszała ze coś nie działa. Do tego recepcja działa tylko na przyjazd i wyjazd gości czyli dwa razy w tygodniu. Posiłki wydawane w hotelu obok czyli na każdy posiłek mamy ok 400-500m piechotą w jedną stronę. Cały personel tez w hotelu obok wiec jak łatwo się domyślić - wszędzie kolejki. Jedzenie bardzo słabe. Jedyne co to pyszne i świeże soki i owoce. Na terenie hotelu czynny jeden bar i to do 19. Wiec takie all inclusive

    Paweł - 31.08.2021

    14/14 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Pobyt w Senator Puerto Płatami w

    Najgorsze wakacje mojego życia. Totalna pomyłka

    Nowak - 14.03.2020

    23/32 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Hotel nie zasługuje na 5*

    Jeszcze nigdy nie byłam w takim hotelu. Pokoje- syf, brud, robaki. Poprosiliśmy o zmianę pokoju, to przenieśli Nas do jeszcze gorszego. Pluskwy na łóżku. Musiałam wzywać lekarza bo coś mnie tak pogryzło, że wyszło mi straszne uczulenie. Ogólnie obsługa w hotelu ( barmani, restauracja) - jeżeli nie dasz stosownego napiwku, najlepiej każdego dnia to może do Ciebie podejdą a może nie.. przykładowa sytuacja- chciałam zamówić mrożona kawę, na co barmanka odpowiedziała, że nie ma. Chwilę po mnie podeszla kolejna osoba z napiwkiem i poprosila o to samo co ja i dla niej mrożona kawa się znalazła... w głównym barze zamówiliśmy frytki to przynieśli po 40 minutach zimne. poinformowałam o tym Panią, która Nam je przyniosła na co ona odpowiedziała, że to nie jej sprawa, i żebym rozmawiała z kuchnią .Po rozmowie z managerem mieli przynieść nam jeszcze raz ale po godzinie oczekiwania już zwątpiłam. Sporty wodne, które miały być w cenie ( mowa tutaj o kajakach) jednak w cenie nie były. Kiedy chcieliśmy wypożyczyć poinformowali Nas, że musimy dla każdego z pracowników dać po napiwku. Jest to dla mnie nie do pomyślenia, że jadąc na wakacje za, które tak na prawdę się już zaplacilo, żeby dostać kawę, drinka lub skorzystać z atrakcji, które są w cenie itp trzeba jeszcze dopłacać. JEDYNYM PLUSEM tego hotelu to byłi animatorzy. Na prawdę każdego dnia odwalali kawał dobrej roboty. Były przeróżnego rodzaju gry i zabawy, wieczorami tak samo. Nie można było się nudzić. Ale to niestety jedyny plus. Podsumowując jestem mega zniesmaczona I zażenowana poziomem obsługi jak i całego hotelu.

    Joanna, --- - 29.03.2022

    22/24 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem