5.0/6 (575 opinii)
1.0/6
Okropnie brudny hotel, w pokojach poplamiona pościel, poplamione ręczniki, brudne poplamione firany, brudne okna, framugi w oknie balkonowym obklejone robakami, pajęczyny wszędzie, zagrzybiona klimatyzacja, brudna łazienka. Jedzenie tragiczne, talerze i szklanki w restauracji obklejone, niedomyte. Z brudu chorowaliśmy 5 dni (zastrzyki codziennie przez lekarza z prywatnej polisy, lekarz z Rainbow tragiczny - kazał dziecku które nie trzymało moczu i kału oraz wymiotującemu iść przez cały ośrodek, mimo iż w tym czasie nie miał pacjentów i miał 2 meleksy do dyspozycji. Lekarz z prywatnej polisy w ciągu godziny przybył. Rezydent nie pomógł) Brak organizacji ze strony Rainbow, nie doliczyli się ilości klientów i podesłali na powrót jeden autobus mimo iż potrzebnych było 2. Trzymali schorowanych gości 40 minut w słońcu. Rezydenci wiedzą o panującym brudzie i chorobach gości, nic z tym nie robią. Na fb tworzy się grupa do wspólnej reklamacji. Szkoda że zdjęć nie można dodać.
1.0/6
Bardzo słaby hotel pod względem jakości. Pokoje o standardzie bardzo niskim, na spotkaniu z rezydentem co druga osoba zgłaszała ze coś nie działa. Do tego recepcja działa tylko na przyjazd i wyjazd gości czyli dwa razy w tygodniu. Posiłki wydawane w hotelu obok czyli na każdy posiłek mamy ok 400-500m piechotą w jedną stronę. Cały personel tez w hotelu obok wiec jak łatwo się domyślić - wszędzie kolejki. Jedzenie bardzo słabe. Jedyne co to pyszne i świeże soki i owoce. Na terenie hotelu czynny jeden bar i to do 19. Wiec takie all inclusive
0.5/6
Najgorsze wakacje mojego życia. Totalna pomyłka
0.5/6
Jeszcze nigdy nie byłam w takim hotelu. Pokoje- syf, brud, robaki. Poprosiliśmy o zmianę pokoju, to przenieśli Nas do jeszcze gorszego. Pluskwy na łóżku. Musiałam wzywać lekarza bo coś mnie tak pogryzło, że wyszło mi straszne uczulenie. Ogólnie obsługa w hotelu ( barmani, restauracja) - jeżeli nie dasz stosownego napiwku, najlepiej każdego dnia to może do Ciebie podejdą a może nie.. przykładowa sytuacja- chciałam zamówić mrożona kawę, na co barmanka odpowiedziała, że nie ma. Chwilę po mnie podeszla kolejna osoba z napiwkiem i poprosila o to samo co ja i dla niej mrożona kawa się znalazła... w głównym barze zamówiliśmy frytki to przynieśli po 40 minutach zimne. poinformowałam o tym Panią, która Nam je przyniosła na co ona odpowiedziała, że to nie jej sprawa, i żebym rozmawiała z kuchnią .Po rozmowie z managerem mieli przynieść nam jeszcze raz ale po godzinie oczekiwania już zwątpiłam. Sporty wodne, które miały być w cenie ( mowa tutaj o kajakach) jednak w cenie nie były. Kiedy chcieliśmy wypożyczyć poinformowali Nas, że musimy dla każdego z pracowników dać po napiwku. Jest to dla mnie nie do pomyślenia, że jadąc na wakacje za, które tak na prawdę się już zaplacilo, żeby dostać kawę, drinka lub skorzystać z atrakcji, które są w cenie itp trzeba jeszcze dopłacać. JEDYNYM PLUSEM tego hotelu to byłi animatorzy. Na prawdę każdego dnia odwalali kawał dobrej roboty. Były przeróżnego rodzaju gry i zabawy, wieczorami tak samo. Nie można było się nudzić. Ale to niestety jedyny plus. Podsumowując jestem mega zniesmaczona I zażenowana poziomem obsługi jak i całego hotelu.