Kategoria lokalna 4
5.0/6
Przelot bezpośredni z Katowic do Puerto Plata z niewielkim opóźnieniem, stan techniczny Dreamlinera (widoczny dla pasażera we wnętrzu pozostawia już wiele do życzenia). Odprawa i przejazd do hotelu bardzo sprawnie, hotel i pokoje zgodne z opisem (zwraca uwagę sterylna czystość i bardzo uważny i życzliwy personel). Nieco monotonne aczkolwiek smaczne śniadania, pozostałe posiłki bez zarzutu - dość często kuchnia tematyczna - regionalna. Na basenie i plaży brak problemów z dostępnością do leżaków, prowadzone animacje, najczęściej zachęta do ćwiczeń fizycznych. Wieczorami muzyka na żywo. Wycieczki fakultatywne zgodnie z programem, punktualnie. Przylot do Katowic nawet nieco przed czasem, tym razem samolot znacznie nowszy. Ogólnie impreza na 5. Polecam!
Bogdan, Siemianowice Śląskie - 20.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
7/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel przyjemny, czysty jak na karaibskie warunki, położony blisko plaży. Bardzo urokliwa ścieżka prowadząca na plażę. Wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone zarówno śniadania jak i pozostałe posiłki, przepyszna pizza w barze na plaży . Dużym atutem są cztery restauracje a'la carte. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna.
Elwira, Jasin - 20.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Atutem hotelu jest zdecydowanie obsługa (Pozdrawiam Cezara z recepcji oraz barmana z wieczornej zmiany :). Wszyscy są super pomocni i uśmiechnięci. Co do samego obiektu to ma on swoje wady, trochę widać zużycie głównego budynku i pewne niedociągnięcia w pokojach. Nam np. po nocy silnego deszczu trochę zbierała się woda na podłodze. Ale ogólnie nadrabia klimatem w.w. obsługą i terenem wokół hotelu - dużo zieleni, jest gdzie się przejść i klimat jest super spokojny i sprzyjający odpoczynkowi. Jedzenie dość powtarzalne ale smaczne. Drinki ok, tylko szkoda, że w plastiku. Z atutów jeszcze mega blisko do lotniska i miasta Puerto Plata. Ogólnie stosunek jakości do ceny bardzo w porządku. :)
Karol, Wroclaw - 21.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel stary i to widać. Hotel dla klientów nie wymagających. Brak lobby baru w lobby. Restauracje tematyczne są ale wrażenie że wszystko donoszone jest z jednej kuchni. POKOJE: żaden pokój nie ma ładnego widoku. Z całego hotelu po prostu nie widać morza. Pokoje duże, wyposażone w lodówkę, klimatyzację ale bez możliwości sterowania tylko włącz/wyłącz, suszarka do włosów. Hotel nie ma windy. My mieliśmy pokój na ostatnim piętrze rzekomo ten lepszy. Kosmetyki bardzo słabe, tzn. pierwszy raz była sytuacja, że po prostu musieliśmy sobie w sklepie kupić szampon i żel pod prysznic. Odżywka do włosów była dobra bo nie była w dozownikach. Wydaje się, że kosmetyki w dozownikach tak rozcieńczone, że nie do użytku. Pokoje sprzątane codziennie. Ręczniki tylko jeden duży i jeden malutki na osobę. ZAPLECZE SPORTOWE: siłownia ale niestety otwarta dopiero od 8 .00. Dobrze wyposażona (oczywiście wszystko stare) ale w miarę działało, ręczniki i woda na siłownie dostępne, klimatyzacja słaba na siłowni. Jak ja była to był bardzo fajny team animatorów. W ciągu dnia różne gry albo przy basenie albo na plaży, do tego siatkówka plażowa. Były też jakieś zajęcia z rozciągania ale nie uczestniczyłam. RESTAURACJE: to najsłabszy punkt. Niby 4 restauracje tematyczne ale mocno słabe. Tak jak wspominałam jedzenie donoszone z innych kuchni więc często po prostu zimne. Jak na Karaiby to praktycznie poza kalmarami i czasami mule żadnych owoców morza. Chyba najlepsza ta restauracja ogólna. Śniadania bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie, lunch też dobry w restauracji ogólnej. Reasumując bardzo dużo jedzenia dostępnego przez cały dzień ale bez jakichś uniesień kulinarnych. BARY: tutaj też zaskoczenie bo w lobby nie ma baru. Jest bar przy basenie i bar na plaży. Natomiast wieczorem aby usiąść i np. pograć w karty to tylko pokój ewentualnie przy basenie ale są tylko 4 stoliki oświetlone. Niestety większość alkoholi podawana w barach w szkle a właściwie plastiku jaki jest pod ręką. Rzadko się zdarzało aby podali wino w kieliszku do wina, koniaka w koniakówce itp. PLAŻA: leżaki bardzo ciasno rozmieszczone ale dość dużo, za parasole robą palmy (to jest sympatyczne ale nie da się przestawić) , duży plus za ręczniki plażowe duże i w dowolnej ilości. Plaża zagospodarowana, czysta, wiadomo są wodorosty ale to nie wina hotelu, sprzątali na bieżąco, obsługa kelnerka na plaży. Boisko do siatkówki plażowej, dużo sprzętu do pływania ale puszczają tylko ograniczone ilości (kilka sztuk) reszta nie wiedzieć dlaczego po prostu leży złożona. Minusem był również fakt, że nie ma żadnej rozpiski o zajęciach sportowych wszystko się odbywa na zasadnie totalnej wolności. Dojście do plaży ok 300 m ale idzie się przyjemnie wzdłuż lasku, wody, zwierzątek typu żółwie, kaczki, rybki. BASEN: leżaki dość wcześnie zajęte. Największy plus hotelu to obsługa: w większości bardzo miła i uczynna. Ogólnie hotel zjedzony przez ząb czasu. Właściwie cały hotel wymaga remontu i z tego co doczytałam w hotelu to od 4 maja będzie to hotel również dla dzieci. Trochę sobie tego nie wyobrażam bo hotel BARDZO ciasny. Praktycznie nie ma przestrzeni gdzie można by wcisnąć plac zabaw dla dzieci. To był mój 3 pobyt w Dominikanie. Fakt był to najtańszy hotel ale faktycznie też najsłabszy. A więc reasumując polecam go osobą, którym nie zależy na wykwintnym karaibskim jedzeniu, na pięknych widokach z balkonu, osobą dla których nie ma znaczenia że wypiją winko w plastikowym kubku. PLUS: obsługa.
Sylwia, Grudziądz - 27.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
5/7 uznało opinię za pomocną