Kategoria lokalna: 5
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka super poza działaniem samego biura Rainbow. Pani w biurze w Katowcach w Silesia bardzo antypatyczna problemem było wystawić fakturę ciężki kontakt po wczasach potrzebowałam korekty do faktury pisałam emalia zero odpowiedzi . Zarobili i już nie dbają o klienta co w innych biurach mnie nie spotkało.Przykre bo tracą klientów na przyszłość
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To jest raczej stary hotel, który z czasem swoją piątą gwiazdkę gdzieś zgubił. Ale na 4 zasługuje. Pokoje są średnie, szuflady się zacinają, łazienki ok, wystarczające. Problemem jest TV i AC. Kanały telewizyjne są w zasadzie w całości po hiszpańsku mimo, że 80+% gości to Amerykanie i Kanadyjczycy. Moja walka o CNN kończyła się po kilku dniach przywróceniem kanału, po czym znowu znikał. Nie było żadnej innej telewizji informacyjnej po angielsku. AC – baaardzo starego typu. Nie można indywidualnie ustawić temperatury. Teoretycznie są 3 poziomy, ale one są dokładnie takie same. Można jednak ją wyłączyć i na przykład włączyć wiatrak. Jedzenie w bufecie (Mercado) – mięsa kiepskie – niedogotowane albo przegotowane i twarde. Za to dużo owoców i warzyw. Sporo wędlin przy każdym posiłku. # restauracje, w których można zamawiać: japońska (Sakura) – niezły show, ale daleko mu do Sakury w Meksyku, włoska (Mare Nostrum) – nie polecam, ale pizzami i pastami raczej nikt się nie struje. Meksykańska (Hacienda) – naprawdę niezła. Nie radze brać wina do posiłku. Dla mnie było ono kwaśne jak ocet (białe i czerwone), ale może miałem pecha. Baseny i plaża – ok, ale pamiętać trzeba o kupnie repelentu, bo komary gryzą, a hotel z nimi nie walczy, niestety. W hotelu można dostać za 13-25 USD. Na polskie warunki to bardzo drogo. Gimnastyka (stretching) i lekcje tańca. Prawdziwa katastrofa. Powinny trwać godzinę każde zajęcie, a trwają max 20 minut i do tego bardzo, ale to naprawdę bardzo często animator po prostu się nie zjawia. Animatorzy są tam bardzo rozpuszczeni, nie reklamują tych zajęć, starają się je omijać. W sumie dostają pieniądze niewiadomo za co. Wieczorne show – zazwyczaj całkiem dobre. Są tam profesjonaliści, a nie jak w wielu hotelach animatorzy. Jest jeden olbrzymi plus (dla mnie ;-) – naprawdę doskonałe WiFi w całym ośrodku i o każdej porze. Generalnie, jeśli zlekceważy się powyższe niedoróbki, to piękna pogoda i mili ludzie tworzą dobry odpoczynek. :-)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, bardzo blisko plaży. Piękny ogród z flamingami i pawiami. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna. Niestety codziennie brakowało szampana. Jedzenie nawet niezłe i całkiem spory wybór. Hotel przestrzegał wszystkich zasad sanitarnych i gdyby nie maseczki, to byłoby prawie jak za czasów sprzed pandemii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny. Zdecydowanie nie dałabym mu 5 gwiazdek. Pokoje stare, dawno nie odnawiane. Wszędzie bardzo czysto. Restauracja stara, zniszczone krzesła i stoły odmalowane olejną farbą. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone. Warto pójść na kolację do japońskiej i meksykańskiej restauracji. Basen nie jest filtrowany, czyszczą go sitkiem na kiju, a wiec na dnie możecie natknąć się na puste plastikowe kubki i wszystko co spadnie z drzew. Leżaków jest zawsze pod dostatkiem. Bar w basenie nieczynny, straszy pustymi półkami na alkohol i wiszącymi nalewakami do piwa. Ogród bardzo ładny (w końcu to Dominikana). Plaża taka trochę opuszczona. Nic się na niej nie dzieje, dużo glonów których nikt nie sprząta. Nie ma gdzie pójść na spacer plażą, bo dookoła nic nie ma. Podobno jest to jeden z najlepszych resortów w tym regionie...... Sieć Iberostar zawsze kojarzyła mi się z jakością, której tu zdecydowanie brakuje. Zapłaciliśmy ponad 27tys za 9 dni/2 dorosłych +3 dzieci, co wydaje mi się zbyt wysoką kwotą za taki standard, w tak słabej okolicy. Ostatnia sprawa: rezydentka Pani Kasia pojawiła się tylko raz w hotelu na spotkaniu informacyjnym i zajęła się głównie wciskaniem nam wycieczek. Byłam z nią na 1 wycieczce i obsługiwała jednocześnie 2 autokary, przesiadając się do nas co jakiś czas. Czyli niewiele się dowiedzieliśmy. Pamiętajcie aby zabrać dolary i kartę płatniczą. My wzięliśmy euro i odmawiali przyjęcia tej waluty, lub przeliczali bardzo niekorzystnie. I ostatnia rada, jeśli chcecie zobaczyć tą bajeczną Dominikanę to jedźcie w inny region wyspy (Punta Cana lub Samana).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel obniżył standard w stosunku do roku 2013 znacznie. Restauracje tematyczne zamknięte (brak informacji od Rainbow o tym), tylko pokaz kuchni japońskiej (smaczne jedzenie, dobry pokaz), jedzenie monotonne, nieurozmaicone, brak owoców morza, niewiele ryb, słaby serwis
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ośrodek bardzo poprawny, profesjonalna obsługa na bardzo wysokim poziomie, plaża piaszczysta, zadbana, barki oferujące poprawnie przygotowane drinki, całość ok
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel już mocno zurzyty. Już dawno nie widział remlntu. Jeden basen malo ciekawy. Za mały jak na tą ilość gości w hotelu. Plaża brudna. Woda na plaży syf totalny. 200 metrów w prawo od hotelu woda kryształ, ok. Jak masz wybór to na Punta Canie 100 % lepiej. Posiłki ok. Duży wybór. Blosko do miasta.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel prezentuje się bardzo ladnie, obsługa jest miła natomiast jedzenie i drinki pozostawiaja wiele do życzenia. Hotel ktory jest obok Be Live był skromniejszy ale jedzenie było bardzo dobre i urozmaicone drinki również były lepsze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka 7+7 - hotel playabachata poniżej krytyki, nojgorszy hotel w jakim byłem w życiu. jedzenie dramat, na deser tylko biszkopt w różnych kolorach, obsługa naburmuszona i obsługująca w pierwszej kolejności lokalsów, nas udają że nie widzą. Pokoj stary zawilgotnialy, W łazience brud, syf, rdza, obdrapana wanna z żółtą starą płachtą. Brudno zarówno w pokoju jak i hotelu. Talerze, sztućce brudne, często brakowało. Jedyny plus to położenie. Jeżeli chodzi o Iberostar to hotel super, trochę zrekompensował porażkę zwaną playabachatą. Obydwa hotele 5 gwiazdek, ale w mojej skali jeżeli Iberostar to 5 gwiazdek to playabachata to tak może 3.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel może miał pięć gwiazdek 20 lat temu kiedy był otwierany. Dzisiaj może ma 3.5 gwiazdki. Szkoda, że rekomendacja RAINBOW jest delikatnie nieprawdziwa.