Opinie klientów o Dubaj i Abu Zabi - orientalny eliksir

5.5 /6
164 
opinie
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.8
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

M.H, B.K 22.09.2022

Niestety rozczarowałem się wycieczką Dubaj i Abu Zabi - orientalny eliksir jak sama nazwa wskazuje Dubaj i Abu Zabi niestety Abu Zabi nie było i nic w zamian nie otrzymaliśmy a normalnie zapłaciliśmy biuro powinno się postarać a niestety po pierwsze w dniu wyjazdu nie otrzymaliśmy informacji o zmianie planu wycieczki dowiedzieliśmy się będąc już na miejscu że będzie zmiana ale nikt nic nie wiedział o programie wycieczki dowiadywaliśmy się w autobusie z dnia na dzień słabe bardzo. Po drugie nie zwiedziliśmy wszystkich atrakcji które miały być zrealizowane takie jak plaza Jumeirah ogrodów też nie było ale w zamian za ogrody pojechaliśmy do motylarni porażka jak można w takie miejsce ludzi zabrać 5 motyli na krzyż porażka porażka. Wycieczka miała być intensywna też nie była także nie polecam.

2.0/6

Wojciech, Kraków 17.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

A miało być pięknie i wspaniale

Dubaj - miejsce ze wszech miar warte zobaczenia Szkoda tylko, że program mocno rozciągnięty w czasie i nie wypełnia całości dnia, co spowodowane było "nagłą zmianą programu" Biuro na kilka tygodni przed wyjazdem poinformowało o wykreśleniu z programu jednodniowej wycieczki do Abu Zabi, ze względu na zmianę przepisów epidemiologicznych. Niestety Organizator mija się w tym temacie z prawdą, co potwierdził Pilot - wyjazd do Abu Zabi nie jest realizowany przez RAINBOW już od początku roku 2022. Niestety w ślad za tym nie oferuje alternatywnego programu a jedynie "rozkłada" dotychczasowy program zwiedzania Dubaju na kolejny dzień. Sam Pilot w zamian za wyjazd do Abu Zabi poleca zwiedzanie DubayMall jako głównej atrakcji turystycznej nie oferując w zamian nawet transportu czy też wsparcia Reasumując, jedyną wartością pozytywną tej oferty są zakupione wejściówki oraz możliwość wykupienia imprez fakultatywnych - które na Nasz koszt minimalizują negatywny obraz całości

1.5/6

Ada i Leszek 15.06.2022

niestety niezbyt udany wyjazd

Niestety wyjazd odbył sie bez dnia w Abu Zabi. Pobyt bardzo stracił ponieważ jeden dzień z trzydniowego pobytu był realizowany bez pomysłu i żadnych atrakcji a wyjazd na plażę przy 45 st upale zupełnie bez sensu(kawiarnie i restauracje przy plaży w większości zamknięte bo czerwiec jest miesiącem już poza sezonem) Jako jedyni z 27 osobowej grupy nie zostaliśmy powiadomieni o zmianie programu i przed samym wyjazdem dodatkowo wykonaliśmy badania PCR aby wjechać do Abu Zabi,co wiazało się z wydatkiem 670 zł (posiadamy unijny certyfikat i dodtkowe badanie do Dubaju nie było potrzebne)Hotel Arabian Plaza w którym spędzilismy 4 noce niestety poniżej 3 gwiazdek śniadanie słabe,pokoje i łazienki zużyte i nadszarpnięte zebem czasu, choć trzeba przyznać że codziennie sprzątane i czyste. Wykupilśmy wszystkie dodatkowe wycieczki( poza show). NA SZCZĘŚCIE!!!! bo nie było by co robić w ramowym programie i niewiele byśmy zobaczyli. Przewodnik p. Wojtek też wyraznie zmęczony i bez zapału. Bardzo nam przykro bo wyjężdzamy z Rainobow od kilkunastu lat i pierwszy raz taki nie udany wyjazd.

1.5/6

Adrianna, Kraków 15.10.2022

Tak sobie..

Wycieczka ciekawa, ale nie ze względu na organizację, tylko na kraj. Po co to nazywać objazdem i brać pieniądze za niby objazd, skoro i tak trzeba kupę kasy zostawić na tzw wycieczki fakultatywne. I co gorsza!! Pod nie jest wszystko organizowane - trzeba szybko wracać ze zwiedzania Mariny, bo...za dodatkową oplata, niebagatelną,75 dolarów grupa jedzie na Safari... zawsze tak było. To powinien być pobyt ( oczywiście tańszy) i dla chętnych dodatkowo płatne wycieczki fakultatywne. Tylko w takim przypadku Rainbow nie zarobiłoby tyle kasy. Pan Karol,rezydent słaby i nieinteresujący się za bardzo pracą i grupa,a szkoda. Hotel Hampton by Hilton prosi się o dosprzatanie i przede wszystkim remont Łazienek - pleśń, sprzątanie rzadko. Trzeba było się prosić np o wymianę ręczników,a i tak wzięli trzy,a dali czyste tylko dwa... w jeden dzień w ogóle się nie pojawili. Jedzenie monotonne,ale cos można wybrać. W dniu wylotu przygotowano mam śniadanie na wynos bez grama napoju i sztućców! A była np zapakowana pocięta w drobne wiórka marchew i 2 plastry mortadeli,ser żółty i do tego słodkie 2 ciasteczka!! Jak to mamy jeść??? Mortadelę z ciastkiem i zagryźć serkiem,bez wody i marchew palcami wyłowić z pojemnika?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem