Opinie o Egzotyka Light - Bohol, Bluewater Panglao

5.3/6 (23 opinie)

5.3/6
23 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.5
Intensywność programu
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.3
Plaża
3.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
4.0
Transport
5.2
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Drogo dlatego brak zainteresowania

    Jeszcze przed rozpoczęciem wycieczki ! - brak przedstawiciela biura na lotnisku - brak informacji o konieczności posiadania kodu QR - brak informacji o międzylądowaniu w Manili Wyjazd ciekawy.

    Jarosław, --- - 03.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    24/25 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Egzotyka Light - Bohol, Bluewater Panglao

    Wyprawa zaplanowana. Od dawna o niej myśleliśmy. Celem było spotkanie z rekinem wielorybim oraz tarsierami (zwanymi w Polsce wyrakami upiornymi :-(). Przy okazji wycieczek po okolicznych wyspach zwiedziliśmy Czekoladowe Wzgórza, okoliczne rafy koło wysp Balikasaq i Pamilacan, na których można pooglądać rafowe rybki i żółwie zielone. Odbyliśmy też rejs stateczkiem po rzece Loboc, gdzie posłuchaliśmy regionalnych rytmów i obejrzeliśmy taniec z bambusami. Ciekawy folklor, weseli i życzliwi autochtoni w swoich kolorowych strojach. Minusem była muzyka (zbyt głośna) na stateczku, która zagłuszała oczekiwane przez wszystkich odgłosy okolicznej przyrody! Pobyt w hotelu Bluewater Panglao zaliczam do udanych i spełniających nasze oczekiwania. Spokój i leniwie płynący czas bez ingerencji kogokolwiek - to czego oczekuje się na urlopie. Baseny wymagają remontu, są bez glazury i nie wyglądają świeżo. Miejsc do leżakowania wystarczająco dużo w hotelu. Najgorsze wspomnienia związane są z podróżą - właściwie w obie strony. W tamtą nie zdążyliśmy na prom i trzeba było jedną dobę spędzić na Cebu w przeciętnym hotelu z marnym wyżywieniem. Powrót to szczyt niekompetencji organizatorów wycieczki. Podróż trwała dłużej niż z Nowej Zelandii!!! Z hotelu zabrano nas już o 8.00 rano bez polskiego pilota. Rezydent nawet się nie pożegnał. Po transporcie na terminal promów kolejne 2 godz. oczekiwania na prom. Potem 2 godz. podróż na Cebu i 3 godz. na lotnisku. Samolot do Dubaju najpierw lądował na pobliskiej wyspie i tam wymieniano część pasażerów. My musieliśmy siedzieć w fotelach i być świadkiem całego zamieszania z przemieszczaniem się ludzi, sprzątaniem po nich samolotu i szukaniem miejsc. Rainbow nie potrafiło zapewnić nam miejsc obok siebie. Małżeństwa i rodziny zostały porozrzucane (w samolotach i promach). Lokalny przewodnik powiedział, żeby szukać rozwiązań we własnym zakresie i zamieniać się z przygodnymi pasażerami. Po wylądowaniu po 9 godz. od startu z Cebu w Dubaju mieliśmy szansę przesiąść się do samolotu tej samej linii do Warszawy, który odlatywał za 2 godz. Ale po raz kolejny nikt w Rainbow nie był w stanie skorelować właściwie połączeń i nas skierowano na samolot odlatujący na ponad 8 godz. Więc kolejne oczekiwanie i wytracanie czasu!!! Oczywiście karty pokładowe z przydziałem po całym samolocie. Porażka organizacyjna. 20 lat latałem samolotami do wielu krajów świata (w tym często z Rainbow), ale ta podróż pod względem organizacji, zgrania połączeń i opieki (właściwie braku opieki) kogoś z Rainbow i stresowania urlopowiczów nieudolnością organizatora, zaliczam do najgorszych!

    M&W - 19.03.2025

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Piękny Bohol Light

    Hotel o wysokim standardzie, śniadania smaczne i obfite. Objazdówka to wycieczki fakultatywne które Rainbow oferuje w pakiecie jako objazdówkę. Lepiej wykupić wycieczki na miejscu, wychodzi taniej. Pobyt na targowisku w czasie jednej z wycieczek to strata czasu, nic ciekawego. Niestety ponownie w Rainbow rozczarowaniem był pilot wycieczek. Pani Justyna przedstawiła wiedzę na poziomie Wikipedii, wyglądała na znudzoną lub wypaloną. W czasie powrotu autokarem z tarasów ryżowych, który trwał 3 godziny "udało się" jej literalnie NIC nie powiedzieć o Filipinach, wycieczce czy czymkolwiek.

    WITOLD, Pogórze - 04.01.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    20/21 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Filipiny marzec 2025

    Hotel mały, kameralny, bardzo ładny i fajny. Pokój oraz łazienka bardzo duże, z wygodnymi łóżkami. Codziennie sprzątany oraz uzupełniany o butelki z wodą. Plaża mała ale wystarczająca, aby poleżeć na leżaku. Można również wypożyczyć kajak czy sup wraz z kamizelkami ratunkowymi. Bardzo blisko miasta, można tuk tukiem pojechać za 100 pesos w jedną stronę. W hotelu można również wypożyczyć skutery. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna. All inclusive jest niestety do poprawy. Śniadania bardzo smaczne i bardzo duży wybór, ale obiady i kolacje niestety były bardzo skromne i z mega małym wyborem. Z warzyw niestety przez cały wyjazd była tylko sałata. Przekąski pomiędzy posiłkami dodatkowo płatne. Podczas ostatnich dwóch dni wyjazdu mogliśmy wybierać zestawy z karty, które były najsmaczniejsze z całego jedzenia podczas naszej obecności.

    Anna, Węgrów - 22.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem