5.0/6 (1402 opinie)
2.0/6
Hotel zasługuje na nie więcej niż 3*, Wyżywienie w miarę dobre, ale co z tego skoro za wszystkimi daniami trzeba stać w kolejce po kilka minut, ponieważ na tak duży obiekt za mała jest stołówka i personel obsługi. W wekend kiedy przyjeżdżają miejscowi ze stolicy Dominikany, trudno dostać się na kolację czy obiad, ponieważ jest segregacja i goście są wpuszczani grupami , a reszta czeka , ja np. wogóle nie jadłem kolacji ponieważ nie zostałem wpuszczony ,ponieważ było za dużo ludzi w kolejce i okres oczekiwania wynosił kilkadziesiąt minut. Dodam że rezydenci nie interesowali się klientami , np.po przylocie nie było nikogo na terenie hotel ,a zakwaterowanie trwało 3 godziny również stania w kolejce, Jeżdżę z Rainbow od kilkunastu lat, ale była to najgorsza podróż .
WITOLD, REDA - 28.10.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Plus-piękne otoczenie.Pokój schludny.Jedzenie monotonne.Kolejki do wydania posiłków.Wiem cov.Można było postawić 2.3 osoby zamiast tych co z miotłą i sxufelką łazili bez celu po stołówce.Ogłuszająca muzyka przy basenie.Naburmuszona recepcjonistka. Czas spędzony na lotnisku po odprawie.Miotające się kobiety na lotnisku aby odchaczyć gości.Brak stałej obsługi w barze stołówki.Wszyscy gdzieś biegali.Wrażenie jednego wielkiego chaosu! Wyznaczanie godzin kolacji tylko kolacji bo śniadanie i obiad były od-do.Bezsens.
Szczery - 04.01.2021
4/4 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Restauracja serwuje jedno i to samo. Problem ze stolikiem . Problem z nakryciami.. Brudne naczynia..Slaba obsługa.. brak kawy.. POKOJE - zapach stęchlizny. Stare łazienki. Nie uzupełniane kosmetyki. Późno sprzątane pokoje. Minibar uzupełniany co 2 dni. INTERNET jedynie w recepcji i bardzo słaby...
Ann Kate Kate - 10.03.2020
14/18 uznało opinię za pomocną
2.0/6
zacznę od plusów: piękne widoki, cudowny krajobraz, ciekawe wycieczki fakultatywne. i tu koniec plusów. minusy wielkie i jest ich dużo więcej… co do hotelu: brudne, zaniedbane pokoje. włosy po poprzednich gościach na podłodze to norma. Robactwo w pokojach i ohydny zapach stęchlizny. Koszmar. zdezelowane meble i zamki w drzwiach. Mogłabym tak długo wymieniać. jedzenie baaaaardzo słabe, bywałam w wielu hotelach i miejscach - to plasuje się niemalże na końcu listy. obsługa uśmiechnięta, ale zbyt wiele z nimi nie załatwisz (chyba, że dasz dolara). jeśli masz kłopot z pokojem, ręcznikami - na ich pomoc nie licz.
Kinga, Bialystok - 04.06.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
14/14 uznało opinię za pomocną