Opinie o Egzotyka light -Dominikana - Caribbean Vibe

5.0/6 (609 opinii)

5.0/6
609 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Porażka

    Pojechaliśmy do hotelu 5* z gwarancją otwartej restauracji na kolację oraz importowanych alkoholi przy basenie (niestety nic z tego) , w rzeczywistości otrzymaliśmy przeciętny pokój (góra 3* , 2 razy naprawiana klimatyzacja i smród stęchlizny), basen ok, ale czynny od 10-18 i bar przy basenie również. Baseny jacuzzi napełnione wodą ale nie działają. Na plaży czerwona flaga przez 2 tyg. w hotelu obok, ok 200m ,można było wchodzić do morza,( żółta flaga). Brak jakichkolwiek animacji. Na wszystkie posiłki chodziliśmy do hotelu obok, ok 8 km dziennie. Standard STOŁÓWKI i posiłków bardzo słaby. W weekendy bardzo dużo Dominikańczyków co jeszcze bardziej wydłużało kolejki w stołówce , czkało się po 30-40 min żeby wejść do środka. Światełkiem w tunelu były restaurację a"la carte. Podsumowując ,uważam, że zmarnowaliśmy cenny urlop i nie małe pieniądze.

    Piotr, --- - 31.05.2021

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Super wycieczki / tragiczny hotel

    Zacznę od wycieczek, byliśmy na Saonie, na wycieczce w Puerto Plata a także zwiedzaliśmy północne wybrzeże i piękne plaże, było świetnie poczynając od organizacji wycieczki i przewodniczek a kończąc na widokach, które było nam dane zobaczyć w szczególności na rajskiej Saonie. Jeśli skupimy się na hotelu to tutaj można dać maksymalnie 3 gwiazdki. Lobby hotelu robi wrażenie jednak kiedy zrobi się parę kroków dalej jakość hotelu znika. Pokój który otrzymaliśmy odbiegał od standardów hotelu 5 gwiazdkowego. Otrzymaliśmy brudną pościel, brudne ręczniki, na ścianie był grzyb, telewizor nie działał, lampy były poniszczone. Przenosząc się na basen wcale nie było lepiej. Woda niekiedy była tak mętna, że strach było zamoczyć tam stopę, leżaki brudne i zniszczone. Identyczne zaniedbanie było na stołówce krzesła i stoły obdarte z farby, na talerze trzeba było dokładnie patrzeć czy aby na pewno nie trafił się brudny. Obsługa szczególnie na basenie wykazywała wielki poziom ignorancji w stosunku do gości, niekiedy mieliśmy wrażenie, że jesteśmy intruzami. Jeśli chodzi o jedzenie to zależy jakie było to danie, czasami trafiało się coś dobrego a czasami totalny niedogotowany niewypał. Na zdjęciach hotelu widać piękne budynki z basenami przy pokojach, proszę nie dać się zwieźć, te budynki należą do Clubu Ultimate Platinum, my nie mieliśmy tam wstępu, mieli oni prywatną część plaży oraz wydzielone stoliki na stołówce, nasze budynki znacząca odbiegały od tych pięknych z basenami. Bardzo nie fair aby dodawać takie zdjęcia i nie podać informacji czym jest ten Club Ultimate Platinum. Podsumowując hotel bardzo słaby więc omijałabym go szerokim łukiem i nie jest to tylko nasze zdanie ale też innych Polaków poznanych na tych wakacjach natomiast wycieczki świetne i bardzo polecamy północną część kraju a także rajską wyspę Saona oddaloną o wiele km jednak podróż warta jest tych widoków. Proszę poczytać opinie na Googlach o tym hotelu, tutaj na Rainbow wydają się być zbyt piękne i odbiegające od rzeczywistości.

    Michał, Włocławek - 09.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Świetna baza wypadowa, słaby hotel

    Hotel Senator można śmiało traktować jako świetną bazę wypadową do wycieczek lokalnych, lecz jako "spa resort" w wielu miejscach zawodzi. Obsługa hotelowa pomimo tego, że jest miła i rozmowna, raczej unika przemęczania się. Skrajnie podstawowe prośby skierowane do recepcji (takie jak prośba o wymianę ręcznika po 2 dniach) były ignorowane do tego stopnia, że nie pytano nas nawet o numer pokoju. Rainbow zapewniało, że w hotelu wszystkie pokoje są takie same. Na miejscu okazuje się jednak, że są pokoje premium, które można wykupić za dodatkową opłatą.

    Mateusz, Bydgoszcz - 05.05.2019

    12/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Dominikana bez chęci na powrót

    Zawód pod każdym względem hotel nie trzyma nadanego mu standardu obsługa fatalna o wszystko trzeba było się upominać zastrzeżenia do czystości w pokoju i obiektach brak rozsądnego terenu na animacje mało leżaków przy basenach o parasolach nie wspomnę

    Grażyna Urszula, Skierdy - 19.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem