5.0/6 (607 opinii)
2.5/6
Osobiście nie polecamy. Pokoje syf. Wszystko stare, zniszczone i brudne. Półki w szufladach obdarte i pozarywane. Nie do użytku. Pajęczyny i ogólny brud. Łazienkę nam posprzątali na drugi dzień pobytu. Woda pod prysznicem ledwo letnia. Jeśli to jest jeden z najbardziej luksusowych hoteli w ofercie to aż strach pomysleć jak wyglądają te mniej luksusowe. Hotel 5 gwiazdek a w łazience ani szamponu ani balsamu, 2 duże ręczniki i jeden mały, klimatyzacja tak stara, że nawet nie szło ustawić temperatury. Wolnych leżaków nie było już o 8 rana ale za to ręczniki plażowe pojawiały się dopiero ok. 10-tej. Plaża bardzo średnia. Kuchnia dobra, duży wybór jedzenia. To, że odnowione jest lobby i trzy budynki gdzie za zmianę pokoju trzeba dopłacić 800 dolarów i to jak ma się szczęście to nie znaczy, że hotel zasługuje na 5 gwiazdek. Maks 3 gwiazdki i wyjazd absolutnie nie był wart swoje ceny. Radzę szukać innych kierunków bo za tą cenę naprawdę można jechać w piękne miejsca i cieszyć się luksusem. Rezydentka p. Eliza od samego początku do końca nie była zainteresowana pomocą. Wszyscy sami się musieli meldować, kto jak umiał a jak nie umiał to inni Turyści pomagali. Brak słów. Plus, że biuro podróży w Polsce cały czas było w kontakcie. Dziewczyny pomagały i odpisywały na bieżąco.
EWA ADRIANA, BYDGOSZCZ - 06.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Pokoje hotelowe stare, brudne i zniszczone.Klapa na toalecie przez dwa tygodnie wisiała na jednej śrubie,drzwi w toalecie brudne i oblepione ,lodówka klejąca chyba od wylanej przez poprzednich gości coli.Miejsc przy basenie dużo, ale brak wystarczającej ilości leżaków, to samo na plaży.Jedzenie średnie, drinki na lokalnych alkoholach.Panie w recepcji mało przyjazne, zajęte rozmową przez telefon lub pisaniem na komunikatorach.Wielki plus za uprzejmość dla obsługi w restauracji głównej i w barze w restauracji przy basenie. To był nasz pierwszy pobyt na Puerto Plata i na pewno ostatni......Zdecydowanie hotelu nie polecamy:(
Izabela - 20.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Kupiliśmy pobyt dwutygodniowy w Rainbow.pl. niestety hotel nie spełniał wymagań 5*. Przede wszystkim pokój był okropny. Mały, zagrzybiony i śmierdzący pleśnią. Zapach był nieznośny. Na ścianie widoczne ogniska pleśni. Nie wspomnę o łazience. Klimatyzacja zakurzona, brudna i na szczęście nie używaliśmy, bo nie było takiej potrzeby. Dla osób alergicznych to koszmar i nie ma tu tłumaczenia, że klimat jest ciepły i wilgotny. Bywaliśmy w hotelach 5* w Punta Cana i Puerto Plata, ale nigdy nie spotkaliśmy się z tak niskim standardem pokoi. Oczywiście możesz za dodatkową opłatą dostać pokoje o wyższym standardzie w części wyremontowanej, pod warunkiem, że są wolne. Nam się nie udało. Po powrocie żona ma problemy z zatokami, możliwe że od wdychania tej pleśni przez 2 tygodnie. Notoryczny brak leżaków na plaży i przy basenach. Jeśli przyszedłeś po 8.00 rano na plażę, to szansa na zdobycie leżaka malała do zera. Leżaki niebieskie, lepszej jakości były fajne i wygodne pod warunkiem, że udało ci je zdobyć. Leżaki zielone, drugi gatunek, starszy model, nie wygodne. Oba typy niestety brudne, a często uszkodzone, podarte. Nowe i czyste były tylko w strefie VIP członków klubu znajomych królika. Na olbrzymim basenie 5 parasolek, nie tak jak na zdjęciu reklamowym. Ja na miejscu właściciela tego hotelu spaliłbym się ze wstydu. Zarząd Rainbow też zapraszam na wczasy do Senatora. A poza tym było super. Dobre jedzenie, dużo warzyw, owoców, ryb. Personel lekko nie okrzesany, rozbawiony, rozśpiewany, hałaśliwy, taki latynoski temperament. Brak sztućców w głównej jadłodajni, trzeba było pilnować swoich, bo potem był problem z doproszeniem się o świeże. W restauracjach tematycznych podobnie. Kelner zabiera talerz odkładając używane sztućce na obrus, na następne danie. W barach obsługa dwojaka, jedni widzieli ciebie jako gościa baru, a inni widzieli tylko napiwki. Za to towarzystwo fajne, bo dużo Polaków dało się nabrać na ten hotel i przynajmniej było wesoło i radośnie, a i było o czym pogadać, podyskutować, wymienić się wrażeniami. Super. PS. Nie kupujcie Mama Juany u sprzedawców na plaży, bo to, co dają do spróbowania, a co dostaje się w butelce nie jest tym samym napojem. Kwaśne i nie do wypicia!!
Marzena Ewa - 24.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
5/5 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Dominikana to piękny kraj, hotel nie spełniał zarówno moich jak i partnera oczekiwań. pokoje czyste aczkolwiek wymagające odnowienia. pęknięty zlew w łazience i prysznic bez ciśnienia wody w którym ledwo można było umyć włosy. bardzo częsty brak ciepłej wody. w hotelowej restauracji sfermentowane owoce. dodatkowy minus to brak prądu, rozumiem że się to zdarza aczkolwiek problem trwał prawie 2 dni co za tym idzie brak wody internetu i światła ( 5 razy) plaża piękna basen również fantastyczny. brak coli zero i częsty brak danego alkoholu. jeśli ktoś chce usiąść w restauracji z lepszym widokiem na ocean są niedostępne ponieważ są one tylko za dodatkową opłatą. w restauracji często brudne talerze. jak i obsługa w restauracji obsługuje najpierw osoby zostawiające napiwki tzn. obsługa bez kolejki. raz przy śniadaniu (40 minut) czekałam na kawę o którą poprosiłam niestety jej nie dostałam. pracownicy hotelu 80% nie rozmawia po angielsku.
Aleksandra Wioletta, Kraków - 20.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
14/19 uznało opinię za pomocną