2.5/6
Witam, niestety hotel nadaje się do kapitalnego remontu nie do umieszczania w nim gości. Pokoje pozostawiają wiele do życzenia . Nie działające krany, okna z popękanymi szybami, nie domykające się drzwi. Przerwy w dostawie wody kilka razy dziennie, często leci tylko woda gorąca lub zimna. Wyposażenie pokoi zdewastowane, zdekompletowane. Podam konkretnie na moim przykładzie: w pierwszym pokoju miałem łóżko z połamaną ramą, krzesło ze złamaną nogą, po dwóch dniach przestała działać klimatyzacja, dostaliśmy drugi pokój w którym nie działała spłuczka oraz kran (nie dało się przełączyć wody na prysznic). Znów nic nie naprawiono, tylko przeniesiono nas do trzeciego pokoju, gdzie wyposażenie meblowe było zdekompletowane - brak krzesła, ławy na walizkę, jednej lampy (zapewne wyposażenie się rozpadło i zamiast je uzupełnić po prostu je wyrzucono), a klimatyzacja chodziła jak traktor. Zgłosiliśmy to rezydentce, która tylko wzruszyła ramionami i powiedziała, że tutaj niestety tak wyglądają wszystkie pokoje. Pozostała infrastruktura hotelu w podobnym stanie. Stołówki bez klimatyzacji, basen rodem z lat 90tych, z totalnie niewydolnym systemem filtrowania wody, leżaków bardzo dużo ale połowa z nich nie nadająca się do użytku (połamana, zdekompletowana, podarta).
Mateusz - 26.08.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Pobyt w okresie świątecznym 2021r. Hotel naszym zdaniem zasługuje na max 2 gwiazdki a to za sprawą wielu nie dociagnięć a mianowicie :smród stęchlizny w pokojach które są bardzo skromnie wyposażone w sumie to nic w nich nie ma ,My dostaliśmy pokój na parterze z nie działającym tv , pustym mini barem który uzupełniono dopiero w 4 dobie pobytu po interwencji rezydenta ( 1 szt wody 1 szt coca cola 355mil i 1 szt sprite 355mil) ot caly mini bar, po jego oproznieniu do dnia wyjazdu nie został uzupełniony, brak ręczników na 3 osoby mialem 2szt do tego na 9 dni wymienione raz ,wisienka na torcie w kwestii pokoju to toaleta ktora nie odprowadzała wody jakoś zapchana czy coś takiego. Robactwo ,wszystko zszarzałe i mocno wyeksploatowane . A cały czas rozmawiamy o hotelu 4 gwiazdkowym ani razu nie obsłużył nas kelner. Hotel zastrzega sobie prawo do rezerwacji części plaży dla gości z wycieczkowców z Ameryki wiec proszę się nie zdziwić że zostaniecie przegonieni na inną cześć plaży, leżaki połamane brudne i zdezelowane chodziliśmy do hotelu senator i tam było ok w państwie w którym produkuje się kawe przez 9 dni piłem jakieś zlewki nie do wypicia bo tak smakowała ta kawa na jadłodajni, w barze przy plaży to samo lokalni poza kolejnością a bialy kolejka, obsługa bardzo opryskliwa robiła krzywe miny jeżeli zamówiłeś coś innego niż rum z colą , o drineczkach z katalogu możecie zapomnieć bo jak była limonka to nie było mięty jak był mięta to nie było ......I tak wkółko. Nie polecamy tego kompleks lepiej jest dopłacić i wziasc Hotel senator lub Iberos ludzie na lotnisku mieli bardzo pozytywne opinie o tych hotelach w playa bachta większość była bardzo nie zadowolona ( pomijam tych którzy większość czasu spędzali w barze w stanie mocnego upojenia). Animacje hmmm coś tam od czasu do czasu się działo ale jakoś specjalnie ani mnie ani dzieci to nie porwało animatorzy do znudzenia tańczyli w sposób dosyć wyłuzdany bachate zachęcając do powtarzania tego tańca wszystkich w basenie i codziennie to samo. Jeżeli zastanawiasz się na Dominikanę to uderzajcie do porto cana tam jest już i jakość i bliżej na wycieczki fakultatywne . Prace rezydentów oceniam bardzo wysoko zaangazowni próbowali coś Pomoc w walce z warunkami w hotelu pan Marek rewelacyjny przewodnik duża wiedza . Najgorsze wakacje w naszej całej historii odliczałem dni do powrotu.
Michał, Szczecin - 28.12.2021
21/28 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Rafał - 08.02.2022
18/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jeżeli ktoś szuka pobytu, który spędzi w hotelu i ewentualnie pojedzie na wycieczkę (i nie przeszkadza mu wygórowana cena) to wyjazd powinien spełnić jego oczekiwania. Niestety, nie było tak w moim przypadku. Najgorzej oceniam lot, który jest wykupiony przez Rainbow i tak naprawdę ilość posiłków zależy od niego. Przygotujcie się na głodówkę - podczas 10h lotu dostaliśmy jeden malutki ciepły posiłek na początku i kanapkę na końcu. I 0.5l wody na całą podróż. Hotel jest bardzo fajny, chociaż obsługa obiecała nam naprawę klimatyzacji i nie przyszła - ale to są południowcy, takie rzeczy się wybacza :) Jedzonko też dobre i urozmaicone. Starcie z Rainbow podczas spotkania zapoznawczego z rezydentką było okropne. I nie umiem powiedzieć tego inaczej. Czułam się jak dziecko na wycieczce, a nie jak dorosła osoba, która chce coś zwiedzić. Powiedziano nam, że jedyną opcją poruszania poza resortem są taksówki - Pani nie raczyła wspomnieć, że działa Uber albo można wypożyczyć samochód na jeden dzień za taką samą cenę jak przejazd do miasta obok. Jasne, powiedziano nam o obostrzeniach, jednocześnie rzucając komentarzem, że nas to nie powinno interesować, bo przecież nie będziemy się ruszać poza hotel, a jak już to z Rainbow. Spróbowaliśmy jednej wycieczki. Byliśmy popędzani przez lokalnych przewodników, więc wyglądało to bardziej jak odhaczanie miejsc niż zwiedzanie. W następnym tygodniu wynajęliśmy auto na własną rękę i uratowaliśmy sobie wyjazd. W dużym skrócie - o ile hotel, plaża i sama Dominikana jest ok to nie polecam Rainbow.
Sylwia, Kraków - 21.07.2021
5/5 uznało opinię za pomocną