Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu spoko, przy plazy z palmami i wgl. Ale obsługa na recepcji mega nieprzyjemna. Pierwszy pokój jaki dostałyśmy był dość brudny, z komarami i robakami w środku i z niedziałającym sejfem. Poprosilysmy o zmianę, kolejny pokój trochę lepszy ale nadal z zepsutym sejfem. W każdym pokoju unosił się zapach stęchlizny. Do teraz wszystkie ubrania śmierdzą stęchlizną. Przez tydzień nie mogłyśmy dostać klucza do sejfu i w końcu nie dostałyśmy w ogóle Ciagle mówili ze jest jakaś lista oczekujących i ciagle ze jutro mamy przyjść. Mega slabe i niemiła obsługa. Jednak zapłaciliśmy 4200 w promocji za tydzień to nie ma co narzekać. Jednak niektórzy płacili za tydzień 6000/8000 to już mega słabo. Standard dość niski. Jedzenie średnie. Karaluchy i robale w sali z jedzeniem. Plus za duża ilość owoców, marakuja, arbuzy melony itd. Na świeżo robili omlety na sniadanie. Jednak higiena niezbyt przestrzegana. Niego polecamy wycieczek rainbow z rezydentka Eliza. Niezbyt przyjemna osoba, poganiała wszystkich na każdym kroku, nie mogliśmy nawet sie na chwile zatrzymać. Była dość niemiła. A i tak skończyliśmy wycieczkę godzinę wcześniej żeby miała dla siebie czas wolny…
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie oceniamy pobyt pozytywnie - głównie dzięki zmianie drugiego dnia pokoju. Dopisała nam pogoda (byliśmy od końca sierpnia do prawie połowy września - czyli okres huraganów i deszczy), ani razu nie padał deszcz (z tego m.in. powodu część z 27 wodospadów wyżej położonych było nieczynnych bo nie było wody). Jedzenie dobre. Okolica hotelu i plaża ciekawa. Na pewno covid spowodował, że nie mieliśmy okazji skorzystać z wszystkich atrakcji hotelu a chodzenie w maseczkach na terenie lobby i restauracji było uciążliwe szczególnie gdy temperatury odczuwalne przekraczały 40 stopni. z drugiej strony nie było dzikich tłumów (może poza weekendami kiedy zjeżdżali "lokalsi").
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia pozytywne , ale hotel wymagający remontu, w pokojach przykry zapach. Jedzenie na średnim poziomie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Restauracja główna nie najwyższych lotów. Dania niezbyt urozmaicone. Pod koniec okresu wydawania posiłki mocno „ przetrzebione” . Często brakowało talerzy a brak miseczek na zupę to było już prawie regułą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy przepięknej plaży, w bardzo ładnym tropikalnym ogrodzie. Drugi kompleks basenowy dużo ładniejszy niż ten przy recepcji. Dobre jedzenie, duży wybór, jako wegetarianka nie miałam problemu, żeby codziennie zjeść coś innego. Codziennie były sałatki, owoce, makarony, pizza, warzywa na ciepło, mięsa, ryby i/lub owoce morza; na śniadanie jajka, warzywa, pieczywo, sery, wędliny, jogurty, owoce, świeże soki. Jak na bufet naprawdę smaczne. Szczerze jestem ciekawa, co jedzą w domu ci, co narzekają tu w komentarzach ;) Białe wino mi nie smakowało, ale różowe i czerwone było całkiem dobre. Wifi przy senatorze działa lepiej, ale dalej słabo, na szczęście w Puerto Plata można kupić kartę już od 250 peso. Pokoje są najsłabszym punktem hotelu (tj. wyglądają jak na zdjęciach - nic gorszego, ale jednak jak cały resort oceniłabym na 4 gwiazdki, to pokój na 3). Przydałoby się odświeżenie, za to duży metraż, fajny balkon, działająca klima. Obsługa na recepcji i barach w porządku, w restauracji trzeba się prosić o kawę czy napoje do kolacji i strasznie długo to trwa. Próbowałam się zapisać na kolację do restauracji a la carte, ale niestety albo nie było osoby zapisującej o podanej godzinie, albo nie było podobno miejsc, więc nie mogę ocenić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce bardzo przyjemne, piękna piaszczysta i ogromna plaża, Duży kompleks (wraz z Senatorem) mający spory potencjał, choć nie do końca wykorzystany. I chyba tyle plusów. Poza tym bardzo przeciętnie. Wprawdzie na stołówkach jedzenia dużo, ale jest ono słabe i monotonne. Oczywiście nie sposób też nie wspomnieć o przechorowaniu. Obsługa miła, zwykle uśmiechnięta. Ciekawe wieczory tematyczne. Sprzątanie to tylko proforma. Pani zmyje podłogę i pościele łóżka, ale zabite komary czy brudne lustro w łazience po poprzednikach nie tknięte do końca pobytu. W recepcji 3 dni prosiłem o zawieszkę na drzwi. Nie doczekałem się, podobnie z lunch boxami. Piszą, notują i na tym się kończy. Za to bardzo chętnie wyciagają ręce po różne opłaty czy napiwki. Co ważne - koniecznie proszę sprawdzać stan pokoi i zgłaszać na pismie albo za jakimś potwierdzeniem (czy świadkiem) stan pokojów, bo sie może okazać , że sprzątaczka coś uszkodziła, albo po poprzednich gościach coś pozostało uszkodzone/pobite i Wy za to zapłacicie - były takie przypadki. Ogólnie oceniam hotel na 3 gwiazdki. Nie ma sznas na więcej. To małe miasteczko żyjące swoim życiem w standardzie bardziej afrykańskim aniżeli amerykańskim. Dominikana jest piękna i warta zwiedzenia, ale ten hotel pozostawia sporo do życzenia. Senator obok jest standard wyżej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok wbrew opiniom pięknie położony plaża ok wyżywienie ok pokoje mogłyby być nowocześniejsze ale tak naprawdę tylko tam śpimy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam serdecznie. Wyjazd z grupą znajomych, wrażenia pozostałych chyba podobne. Podróż- czarter od LOT. W jedną stronę 11 godzin, 40 minut. zaproponowano bezpłatnie dwa kubeczki wody po około 100 ml. Uważam, że narusza to zasadę bezpiecznej podroży. Picie na tak długich trasach to konieczność a nie przywilej. jeden raz posiłek, bardzo kiepski i bułka z serem. do tego hotelu sprzedano ponad 100 skierowań. Z lotniska wiosło nas 5 autokarów. Zamieszanie i długość przydzielania pokojów po kilkunastu godzinach lotu zupełnie fatalna. Jeżeli do hotelu przyjedzie kilkunastu wczasowiczów, to można to w sposób logiczny zorganizować. Z takim traktowaniem klientów spotkałem się po raz pierwszy. Przypominało to bardziej tramping. Pokoje dość wygodne ale od dawna nie malowane, nie remontowane. Malowanie części odbywało się w trakcie naszego pobytu. Wydawałoby się dość logicznym, że na czas remontu wyłącza się ten segment. Biuro podróży nie zadbało o to, był hałas, i bród. Posiłki – dwie hale pełne ludzi. Miejscowi starali się w stopniu dość umiarkowanym. Brudne sztućce, szklanki. Teoretycznie napoje powinien podawać obsługujący, ale ile można było czekać. Potrawy dość standardowe. Można było zapisać się w ramach pakietu all na kolacje serwowane. Jedna kolacja to miały być steki, kolejna - kuchnia włoska. Pomijając konieczność stania w długiej kolejce na zapisy w samo południe, to kolacja ta była wyjątkowo fatalna. Steki w tych dwóch salach głównych była smaczniejsze niż podczas tej serwowanej. Podobnie z „kuchnią włoską”. Leżaki na basenie zajęte od rana. Nam na szczęście bardziej odpowiadała plaża i tamtejsze leżanki. Sprzątanie w różnych godzinach. Lodówka brudna, pomimo tego, że w ramach all był mini bar, to uzupełnienie o wodę, tonik było sporadyczne. Można było poprosić, wówczas przynieśli dokładnie to, o co prosiłem. Nic ponadto. Nie jest to chyba recenzja na nagrodę, ale wydaje się, że ktoś z Firmy ją przeczyta i nieco pochyli się akurat nad tym kierunkiem. Pozdrawia, Paweł
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy wyjazd po za Europę dlatego jest mi ciężko go uczciwie ocenić. Ale nie zapomniane wrażenia nowe doświadczenie. Na pewno piękna wyspa którą się nie nacieszymy będąc tylko w hotelu. Ale trzeba pamiętać że to jest Ameryka Środkowa i nie jest za bogato. Jak będzie możliwość to wrzucimy jeszcze raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam , hotel czysty , jedzenie smaczne , pokoje w stylu karaibskim dotknięte przez ząb czasu , aczkolwiek codzienne sprzątane , obsługa bardzo miła