5.0/6 (1376 opinii)
4.0/6
Ośrodek Playabachata jest naprawdę ładny, porośnięty wszędzie palmami i z bliskim dostępem do całkiem rozległej plaży :) na minus bardzo zdystansowana obsługa restauracyjno-barowa. Bardzo często miałem wrażenie, że jesteśmy dla nich petentami zamiast gośćmi. Na plus animatorzy, którzy jako jedyny wydawali się entuzjastyczni w stosunku do gości.
4.0/6
Byliśmy w tym hotelu w październiku 2021, po podróży czekaliśmy na check-in ponad 2,5h po czym okazało się, że w pokoju nie ma ręczników, na które musieliśmy czekać kolejną godzinę (18/19). Padła klimatyzacja, zalewając cały pokój a obsługa nic z tym nie zrobiła - pomogła trochę rezydentka. Ogólnie nie ma tragedii, trzeba się przygotować, że obsługa będzie traktować turystów z polski (nie tylko) gorzej jak dominikańczyków. Na stołówce brak talerzy, szklanek i sztućców. Ludzie pili herbatę z bulionówek :)
4.0/6
Pokoje wymagają natychmiastowego remontu bo o ile wysłużone meble jestem w stanie znieść to wszechobecnego grzyba i pleśni już nie. Jakość posiłków kiepska chyba, że ktoś będąc na wakacjach w egzotycznym miejscu zadowoli się pizzą, hot-dogiem i frytami. Obsługa restauracji mimo, że uśmiechnięta pracuje w myśl zasady "despacito" w wyniku czego wszystko o co poprosisz (czyt. sztućce, filiżanki) dostaniesz po posiłku lub wcale. Często brakowało nakryć, talerze i szklanki miałam wrażenie, że były niedokładnie umyte, co było widoczne gołym okiem. Plus za położenie hotelu oraz dominikański klimat. Otoczenie hotelu ładne, zadbane. Wystarczająca ilość leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach. Animatorzy sympatyczni, nienachalni. Warto skorzystać z usług pizzerii, kawiarni i lodziarni w "Dominikańskiej Uliczce" przy hotelu Senator w ramach All Inclusive oraz restauracji a la carte Steak House. Wycieczki lokalne sprzedawane przez rezydenta Rainbow mają wygórowane ceny w stosunku do oferowanych na nich atrakcji. Pani rezydent Diana niezwykle optymistycznie nastawiona do wszelkich problemów co wywołało w nas irytację, brak stanowczej postawy tej Pani wobec personelu recepcji zaskutkował kilkugodzinnym oczekiwaniem na wymianę pokoju przez co straciliśmy nerwy i czas. Nie zdecyduję się więcej na wakacje z biurem Rainbow.
4.0/6
Hotel fajny, choć zdarzają się oszczędności. Od pewnego czasu obsługa nie uzupełnia rumu w pokoju a w sklepie hotelowym od tygodnia brak coli...Jedzenie dość monotonne, brak owoców morza, serwowane ryby dość suche, na plus świeże owoce i soki. Jezeli ktoś planuje wycieczki fakultatywne z Rainbow to do autokaru najlepiej zabrać sweter i kurtkę, pomimo zwrócenia uwagi pilotowi klimatyzacja rozkręcona na 18st co w połączeniu z upałem na zewnątrz poskutkowało chorobą u części uczestników.