Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1342 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Kirbo 15.12.2021

pobyt w playa bachata

Jedzenie dla mnie na 3 poza jajecznica spaghetti na plus ciasta napoje . Brak alkoholu w barkach w pokojach ... niech biuro to napisze że alkoholu już nie będzie w pokojach ze trzeba chodzić do baru bo był problem ... Brak normalnej wódki czy whisky tylko rum i jakieś tam wódki , drinki na plus . Bar czynny do 23 czasem do 24 . Niestety trzeba było wypić swoja whisky czy wódkę . Pokoje problem z elektryką żeby klima przestała pracować musiałem wyłączać bezpieczniki w pierwszy dzień robactwo i mrówki ale na drugi dzień problem zażegnany poza tym panie które sprzątały robiły to sprawnie i przez resztę pobytu czyściutko wycieczki na plus . Co do leżaków to część na plaży połamana albo brudna . Poza tymi problemami które wymieniłem reszta w porzadku

3.5/6

Ewa 30.01.2022

Bachata Dominikana

Przyjechaliśmy 15 stycznia 2022 w wielkiej ulewie..Noc.Nikt z obslugi hotelu nie pomógł nam znaleźć domku.Szukalismy w burzy przez godzinę!Wróciliśmy do recepcji z żadaniem pomocy.Sam pracownik się nie orientował gdzie jest domek.Przemoczeni dotarliślismy po 1,5h.Suszylismy wszystkie rzeczy i dokumenty.Pokój z zapachem stęchlizny.Rozwalona komoda.Zepsuta końcówka od prysznica-naprawili.Dopominanie się o napoje i ręczniki do pokoju.Zapychała się ubikacja.Nie można wrzucać papieru.B.brudne i zepsute leżaki na plaży.Pozytywy: cudna wyspa, fajne fakultatywne wycieczki, dobre jedzenie, mily serwis, ocean.Super wakacje gdyby nie brak pomocy przy znalezieniu nocą i w ulewie domku.

3.5/6

Jakub 20.06.2021

Hotel i miejsce średnie.

Obsługa miła, hotel ok, jedzienie ok, ale do wszystkiego daleko, w okolicy nic nie ma, plaze kamieniste

3.5/6

Stanisław Statis, PIASTÓW 07.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

PRAWDZIWE LAST LAST

Zaskoczył nas brak sprawnego transportu do hotelu . Na lotnisku czekaliśmy 1 godz w autokarze - niestety niewiadomo po co - nikt nie doszedł. Na miejsce, do hotelu dotarliśmy póżno i po nocy musieliśmy sami szukać domku w gąszczu kilkudziesięciu źle oznakowanych. Po 12 godzinach podróży można chyba zorganizować dla turystów wózek na ciężkie bagaże i osobę, która wskaże mieszkanie. Szkoda, że nie było rezydenta, który powinien to załatwiać. Kompleks hotelowy w miarę ok ale pamięta lata osiemdziesiąte zadbany i czysty tylko stary. Pokój codziennie sprzątany i czyste ręczniki dostarczane po południu . Łazienka sporej wielkości, jednak wanna to chyba już przeżytek i większość osób woli sprawnie działający prysznic. restauracja to osobny temat --obsługa jeśli jest to raczej niechętna . niemniej kilka miejsc gdzie można wziąć jedzenie działa poprawnie /brak papierowych serwetek i małych łyżeczek do kawy/herbaty. Od piątku do soboty do hotelu przyjeżdża lokalna społeczność . Stanie w kolejce do restauracji ok 15 minut, tłok na sali, brak sztućców i miejsc do spożycia posiłku, bardzo irytowało ogół gości. Do śniadania podawano nam letnią kawę w termosach!!! Chyba wieczorem już została nalana?! Brak Wi - Fi to problem, który ELIMINUJE TEN HOTEL Z LISTY wakacyjnej a sporadyczne łączenie się w recepcji niczego nie załatwia . Oferta karty SIM 25 usd to trochę drogo , ta sama karta w sklepie na mieście to 7 usd i wtedy jest wifi na tydzień starcza. Proszę się nie przejmować kodem QR na odlot nikogo to nie interesuje , a mnóstwo zestresowanych osób usiłuje wypełnić formularz w recepcji .Moja prośba o pomoc w biurze Rainbow spotkała się z nieuprzejmą odmową. Był to nasz trzeci pobyt na Dominikanie i najgorszy. Poprzednie w Punta Cana były udane ..odradzam Puerto plata - choć w tym całym bałaganie można odpocząć i nie zwracać uwagi na negatywy , jednak 14000 pln to dużo za stres wakacyjny.. Linie lotnicze LOT też się nie przyłożyły do podróży ..Traktują podróznych jak zło konieczne , w mgnieniu oka pozbywają się swoich obowiązków kelnerskich i znikają nie wiadomo gdzie - zostawiając jednego na warcie z wodą i szklankami w kuchni - jakość posiłków żenująca plus pół kubka herbaty...załoga - Pani ukrainka też mało zainteresowana pracą..cóż takie czasy plusy ---lot bezpośredni, dobre jedzenie w hotelu , ciepła woda w morzu , lux pogoda. udane wycieczki tzw fakultatywne / co za słowo / inaczej do wyboru . minusy ---w zasadzie cześć została już opisana , RAINBOW nie spełnił naszych oczekiwań . pozdrawiamy czytelników naszych komentarzy
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem