Opinie o Egzotyka Light - Dominikana

5.1/6 (1363 opinie)

5.1/6
1363 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Bachata resort

    Opinia z pobytu w hotelu Bachata resort. Proszę nie kasować komentarzy. Hotel pod dużym znakiem zapytania. Hotel dla niewymagających.

    M&M - 04.05.2019

    121/155 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    DRAMAT!!!

    Wszystkim chcącym nabawić się problemów żołądkowych serdecznie polecam. W hotelu nie ma zdatnej wody do picia. Okropna, wyjałowiona mimo że butelkowana. Po przyjeździe zrobiłam badania krwi, okazało się że przyczyną moich dolegliwości są bakterie, które były tam w wodzie reklamowanej jako pitna. A problemy zaczęły się w dniu wyjazdu. Pomijam fakt. że hotel to co najwyżej na 3 gwiazdki.

    K - 17.04.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel poniżej jakichkolwiek norm

    Bardzo słaby hotel na wycieczce, nawet inna recepcja (coral), pokoje poniżej oczekiwań, na ręczniki do pokoju trzeba czekać 2 dni, na klucz do sejfu 3 dni, w wielu pokojach podczas pobytu psuła się klimatyzacja lub wiatraki, w moim i klima i wiatrak popsute. Żenada. Sprzątaczka jak nie dostanie w danym dniu napiwku, to nie zmywa podłogi, ręczniki na basenie chyba czyste (zawsze wilgotne) dostępne przez max 30 min.. W restauracji przy recepcji coral naczynia brudne, w drugiej restauracji przy głównej recepcji hotelu Bachata jedzenie monotonne i częsty brak szklanek do napojów, a w barach do każdego drinku oczekują tipa, jednorazowy napiwek dziennie nie wystarczy chyba, że się chce trochę poczekać, aż barmanka zauważy że ktoś stoi. Leżaki już stare i z fajnymi dołkami na środku, jak koleiny trzeba zająć do godz. 7.30. Ogólnie nie polecam

    Misiek - 05.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam tego hotelu

    Hotel przedstawiono jako, cyt. „… jest idealnym miejscem na idylliczny, wakacyjny wypoczynek we dwoje…”. Przed zamieszczeniem oferty należałoby sprawdzić co definicja „idylliczny” oznacza. Hotel nie miał nic wspólnego z idyllicznym, a o spokojnym wypoczynku można było tylko pomarzyć. Najpierw pokoje. Bungalowy z zewnątrz rzeczywiście prezentowały się bardzo ładnie, wśród egzotycznej roślinności, jednak w środku pozostawiały wiele do życzenia. Pokoje co najgorsze były przesiąknięte smrodem stęchlizny. Piszę pokoje bo były zmieniane, pierwszy bo nie dano łóżek zgodnie z zamówieniem i śmierdział, drugi bo tak potwornie śmierdział, że ścinało z nóg, w trzecim oczywiście też śmierdziało stęchlizną tylko mniej (mniej - bo nozdrza się przyzwyczaiły). Śmiem twierdzić, że wszystkie pokoje były śmierdzące, czuć było stęchlizną od gości hotelowych, przeszły tym przykrym smrodem wszystkie ubrania i rzeczy. Wstyd było po przelocie do kraju wyjść na zewnątrz w tak cuchnących ubraniach. Wracając do pokoju, raczej mało kto patrzy na sufit. Okazało się, że sufit jest przegniły, jest wybrzuszony, że odpadała z niego płatami farba i kruszył się tynk. Zgłoszono to w recepcji, jednak nie można się było doprosić o zmianę pokoju, ponoć nie było. Tynk spadał na łóżko więc co noc trzeba było wysuwać łóżko na środek pokoju żeby nie spadł na głowę. Kolejnym przykrym incydentem było włamanie do pokoju. Wychodząc z pokoju walizki zostały zamknięte na kłódki. Złodziej/włamywacz nie mogąc otworzyć kłódki rozerwał zamek w jednej walizce, natomiast w drugiej rozerwał zapinanie aby dostać się do środka. Walizki zostały uszkodzone, na szczęście nic nie zginęło bo wartościowe rzeczy, dokumenty oraz pieniądze nie były w nich zostawione. Szkoda, że na spotkaniu informacyjnym przedstawiciel Rainbow nie wspomniał o takich przypadkach, przynajmniej uniknęłoby się uszkodzenia bagażu nie zamykając go na kłódkę. Zdarzenie oczywiście zostało zgłoszone obsłudze hotelu. Przyszedł przedstawiciel hotelu z ochroną porobili zdjęcia, pooglądali i mieli wyjaśnić sprawę. O finał tych wyjaśnień nie można się było doprosić (pewnie wyjaśniają do dzisiaj ;) ani o pisemne potwierdzenie tego zdarzenia aby chociaż ubiegać się o odszkodowanie za uszkodzone walizki. W ofercie przedstawiacie bogatą ofertę - 5 barów. Bary może są, ale czynne są tylko dwa przy jednym basenie. Do baru były kolejki, przy basenie niemożliwie głośna muzyka, hałas i wrzaski. Hałas zresztą był niemalże do rana, w środku nocy jeszcze „naparzała” muzyka, co niestety bardzo było słychać w pokojach nawet tych usytuowanych daleko. Baseny w drugiej części kompleksu są cichsze (dochodzą tylko basy) ale za to do baru trzeba iść pół kilometra. W cichszej części są dwa baseny, ale do korzystania nadaje się tylko jeden bo drugi jest brudny. Z oferowanych 5 restauracji czynna była tylko jedna – i tu zaczynał się dramat – pomijając częste kolejki żeby w ogóle wejść do restauracji – cudem można było znaleźć wolny stolik, jak już się znalazło stolik to kolejnym wyzwaniem było zdobycie czystych sztućców. Stałym problemem było zdobycie czystej filiżanki. Apetyt odbierał obraz kelnerów wycierających jedną ścierą stolik, krzesło i podłogę – kolejność dowolna. Reasumując w tym hotelu nie dało się odpocząć, hałas, bród, smród i codzienna walka w restauracji nie dały mi beztroskiego odpoczynku

    Joanna, --- - 29.03.2022

    34/37 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem