Opinie o Egzotyka Light - Dominikana

5.1/6 (1363 opinie)

5.1/6
1363 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Nie polecam

    Byłem tam w terminie 28.12-4.01.2024. Przez cały tydzień nie było ciepłej wody. Wielokrotne reklamacje i zmiana pokoju nie pomogły. Rozpytywałem wielu gości i nikt nie miał ciepłej wody. Podobnie było w bliźniaczym hotelu Senator. Hotel ma permanentny problem z zapewnieniem ciepłej wody. Obsługa przyjmowała zgłoszenie, mówiła że poszło do "big bossa", że pracują nad rozwiązaniem problemu i tyle. Potem nie działo się nic. Rezydent Rainbowa nie mógł nic zrobić. Restauracja Los Almendros była zamknięta przez 5 dni i otworzyli ją dopiero na 2 ostatnie dni pobytu. Proszę sobie wyobrazić kolejki po jedzenie w alternatywnej restauracji La Roca - czasem czekało się pół godziny a kolejka ciągnęła się kilkadziesiąt metrów aż do recepcji. Jedzenie w restauracjach a'la carte (włoska i steak) bardzo słabe np. w lasagni kawałki kości, beszamel o konsystencji sera żółtego itp.). W ogólnodostępnej restauracji przynajmniej mogłem sobie wybrać to, co mi smakuje. Doświadczyłem awarii prądu - nie było go przez kilka godzin. Okazuje się, że woda i ścieki potrzebują pomp aby pracować. Przez kilka godzin nie było zatem również wody - proszę sobie wyobrazić toalety po kilku godzinach bez wody. Na koniec coś dobrego: przyroda, wszystko zielone, plaża sprzątana codziennie, roślinność starannie pielęgnowana. Na Dominikanę pewnie jeszcze wrócę, ale nie do tego hotelu!

    Rafał - 01.02.2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Pięknie zaprezentowane zdjęcia w necie oraz ukrywanie negatywnych opinii a zderzenie się z rzeczywistością

    Zdjęcia hotelu a rzeczywistość pozostawia wiele do nadrobienia. Kierunek zupełnie dla mnie nowy. Piękne egzotyczne plaże, lecąc w takie miejsce za dużą kwotę myślałam że jednak mam gwarancję do wystawienia opinii na poziomie b.wysokim. Niestety wasze ,, zdzieranie kasy z klienta " dało mi wiele do myślenia czy w przyszłości kupię kolejną wycieczkę. Jedynym plusem tej wycieczki był spokojny lot w obie strony oraz hotel położony blisko plaży w ładnej górzystej okolicy . Hotel na poziomie 2 gwiazdek europejskich . Pokój hotelowy przywitał mnie przedpotopowym sejfem bez zapadki i klucza , brudna podpaska wciśnięta w podajnik nakładek na wc, standard hotelu oraz wychodzenie z jakąkolwiek inicjatywą obsługi recepcji jest beznadziejna. Jest więcej minusów ale dajecie za mało znaków do wyrażenia swojej opinii. Chyba celowo. Jedzenie ok ale z dodatkiem muszek owocówek w dziale owoce , zwykłe muchy również były na porządku dziennym. Taka sytuacja zdarzała się notorycznie w Restauracji Włoskiej Woda kranówka w dziale ,, bary" dolewana do drinków co odbiło się na żołądku moim i innych osób wypoczywających . Walka o leżaki to standard Hotelowe domki zawilgocone , rzeczy już wyprałam kilka razy a stęchliznę dalej czuć .

    Marta Dominika, Warszawa - 28.03.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    WYPOCZYNEK

    w hotelu przebywaliśmy od 18.03.2022 do 25.03.2022.W hotelu kradną gotówkę trzymajcie przy sobie!!

    Janusz - 29.03.2022

    15/18 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    najwiekszy dramat

    Nie wiem jakim cudem i kto opisuje ten hotel w superlatywach ale wszytko jest bardzo dalekie od rzeczywistości . Hotel to ruina, zanim otrzymaliśmy pokój w którym dało sie funkcjonować obejrzeliśmy 5 innych i w każdym z nich był problem utrudniający wypoczynek, w każdym był okropny smród z zapleśniałej klimatyzacji, nie działające sanitariaty, znajomimusieli wiaderkiem spuszczać wodę w toalecie, cieknąca zardzewiała lodówka i pełno wody w szafie w której stała, rozwalony sejf, urwana głaka od kranu do prysznica, tylko sterczący kikut ( to był pokoj superior za dopłata) urwana suszarka do włosów, brak wody bieżącej. Znajomi zamówili pokój z dostawką dla dorosłej osoy i tak mieli na umowie a otrzymali pokoj z łóżkiem dwuosobowym i tak przez tydzien męczyli sie w trzy osoby na dwuosobowym łóżku-odpowiedź rezydenta to ze hotel nie dysponuje pokojami z dostawką , tylko dlaczego została taka oferta sprzedana, trzeba dodoac ze inni uczestnicy otrzymali pokój z dostawką. Jedzenie pozostawiało dużo do życzenia, niejednokrotnie były smierdzące owoce czy warzywa , dwie osoby skonczyły z gorączką od zatrucia, smierdząca nieświeża ryba moze powalić z nóg. Ten hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki i nie rozumiem co rainbow chce uzyskać oferując cos jako 4 gwiazdki a sam hotel rekomenduje sią jako 5 gwiazdek. Najgorsze jest to ze Pani w biurze zapewniała ze to naprawde super hotel, troszkę starszy ale warunki, jedzenie wszystko na poziomie tylko nie dodała ze to poziom dna . Czujemy sie oszukani i totalnie zlekceważeni prze biuro i ich pracowników , na złozoną reklamację na miejscu nie było zadnej reakcji. Wróciliśmy koniec czerwca 2021 i był to najgorszy urlop jaki do tej pory miałam a podróżujemy kilka razy w roku. Należy dodać ze to opina około kilkunastu gości korzystających z nami z tej oferty .

    AGA - 01.07.2021

    11/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem