Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel usytuowany bardzo blisko oceanu, plaża z bezpłatnymi leżakami, warto zabrać ze sobą ręczniki, bo za hotelowe trzeba wpłacić kaucję 30 dolarów (płatna kartą, potem zwrot na kartę). Hotel posiada niska zabudowę, co nam bardzo odpowiadało, czynny basen. Jest tu spokój, cisza. Nie ma dzieci, co dla nas było dużym plusem. Pokoje czyste, łóżka bardzo szerokie, wygodne. W pokojach sejf, deska i żelazko do prasowania., suszarka do włosów. Kontakty z wejściem europejskim, nie ma problemu z ładowaniem telefonów. Wyżywienie w porządku, bardzo dużo warzyw, zwłaszcza strączkowych, fasoli. Obsługa hotelowa bez zastrzeżeń. Rezydent przyjechał we wskazanym na tablicy Rainbow czasie i odpowiedział na wszystkie nasze pytania. Sport i rekreacja? Na to nie ma co liczyć. Stanowczo za mało, można powiedzieć, że praktycznie oprócz jogi i tańców na plaży, około 30 minut wszystkiego nie ma nic. Rozrywka, tj. muzyka na żywo bardzo mało, w ciągu tygodnia wypoczynku tylko dwa razy były występy. Za bardzo duży plus hotelu uważam to, że Hotel Playa Alameda stawia na działania proekologiczne, całkowicie rezygnując z plastikowych opakowań. W pokojach jest woda w szklanych butelkach, a na plaży napoje i drinki podawane są w plastikowych kubkach wielokrotnego użytku. Obsługa cały czas odbiera kubki od plażowiczów, brak śmieci na plaży i obiekcie hotelowym. Kto chce może pić z własnych kubków termicznych. Dla nas to świetne rozwiązanie, Duży plus dla hotelu za takie przedsięwzięcie proekologicznie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd sympatyczny, ale z niepotrzebnymi, moim zdaniem , zafundowanymi przez Biuro negatywnymi atrakcjami. Posiłki w trakcie przelotu to żenada. Zbieranie dodatkowych opłat na miejscu ( teoretycznie na lokalnych przewodników ,bilety wstępu, itp) nasuwa wiele wątpliwości na co w rzeczywistości przeznaczone są te pieniądze. Poza tymi zastrzeżeniami O.K.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz wyjazd przebiegł zgodnie z planem. Od początku czyli - lotniska, samolot był o czasie i zapowiedzią, że będzie to LOT. Po przyjemnej podróży przywitała nas piękna pogoda na miejscu. Hotel zasługuje na 3*, może naciągane 4*. Podobno trafiliśmy na „kiepski okres” na Kubie.. jedzenie było dość średnie i dużo rzeczy brakowało. Mieliśmy tego świadomość - oczywiście. Ale nie w takim stopniu :) Ogólny stan hotelu, pozostawiał dużo do życzenia. Obsługa miła, mniej uprzejma na recepcji. Tam liczy się głównie gość z Rosji. Reszta musi poczekać😀 Rezydentki na miejscu wspaniałe, do dyspozycji gości, rozwiążą każdy problem. Przewodniczki na wycieczkach super, zwłaszcza Pani Ola, potężna wiedza i zaangażowanie!! Gdyby nie jakość jedzenia i stan hotelu, dałabym 6, ale niestety :)) Pozostał nam lekki niedosyt po Hawanie, kolejnym razem skorzystalibyśmy z wycieczki dwudniowej! 115€ dopłaty na miejscu, też nie jest wytłumaczone za co. W opisie niby jest wyszczególnione. Niestety na miejscu, chociażby nie zwiedzaliśmy niczego w środku… Czyli tak jakbyśmy w Egzotyce light mieli opłate za jedną wycieczkę fakultatywną, a ta druga płatna na miejscu. Nie umiem sobie inaczej tego wytłumaczyć 😛 Polecamy, ale gdybyśmy się zasugerowali opiniami gości z poprzednich miesięcy, można było wybrać „lepszy” hotel 🙂
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wiedziałem czego można się było spodziewać więc się nie zawiodłem... ;p Nie ważne, w którym momencie zrobisz zdjęcie, Kuba sprawi, że będzie to świetne ujęcie... Reset dla głowy - gwarantowany... ;) Uczta dla oczu, dla języka mniej. Jeżeli się zdecydujesz na ten kierunek to koniecznie weź swój ulubiony keczup ze sobą... Nie ma za co... 😉
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, praktycznie brak animacji, jedzenie dobre. Podstawowy minus -beznadziejny samolot - przerośnięty czarter z twardymi siedzeniami nadający się na krótkie trasy a nie na lot długodystansowy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot z Warszawy miał miejsce 8h10' później w stosunku do planu (awaria samolotu) i ani Rainbow ani przewoźnik (hiszpańskie linie Plus Ultra) ani razu nie przysłali żadnej informacji mailowej czy SMS o kolejnych opóźnieniach, a mogliśmy czekać na wylot w domu bo mamy dość blisko do lotniska. Dostaliśmy dwukrotnie vouchery na posiłki ale to i tak nie rekompensuje w sumie 11 godzin na lotnisku i pół dnia mniej na Kubie. Hotel niby 5* ale w Polsce nie wiem czy dostałby 2*. Jak już dotarliśmy w środku nocy do pokoju to był 1 ręcznik na 2 osoby i brak ciepłej wody. Dopiero na drugi dzień po mojej interwencji przyszedł pracownik i odkręcił zawór ciepłej wody w ukrytej wnęce. Zawór przeciekał i kolejnego dnia go wymieniali bo zalało łazienkę. Ręcznik dodali po mojej interwencji i ani razu przez cały pobyt nie były zmieniane, tak samo jak pościel. Pokój został 1x posprzątany w ciągu tygodnia pobytu (sprawdzone doświadczalnie przez widoczne rozsypanie kawy koło stołu). W ubikacji brak szczotki WC. Zamek w drzwiach na kartę nie był przykręcony i wypadały baterie przez co trzeba było kombinować za każdym wejściem do pokoju żeby drzwi się otworzyły. Drzwi na balkon miały zepsuty zamek i były zamykane na łańcuch i trudno było je przesunąć. Na plus - był działający sejf i żelazko z deską, choć jego działania akurat nie sprawdziliśmy. Widok z okna ładny na piękny i dobrze utrzymany teren hotelu - to trzeba przyznać na plus. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu bo naszym celem było odpocząć w cieple, poopalać się, popływać i jeszcze coś zobaczyć - Hawanę i Morze Karaibskie. To wszystko się udało mimo nie nie najlepszej pogody (tak trafiliśmy - na to nikt nie ma wpływu, więc nie mamy pretensji), ale znacznie opóźniony wylot, brak jakiejkolwiek informacji ze strony Rainbow i brak podstawowych rzeczy w pokoju jak ręczniki i ciepła woda to coś, co nie powinno mieć miejsca.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Infrastruktura hotelu super ale no właśnie ale - pokoje dają wiele do życzenia - wilgotne , ściany brudne , ręczniki przez tydzień nie zmienione , materace zapadające się - to tyle na ten temat . Co do opiekunów na wycieczkach P. Magda dużo wiadomości ale przeskakuje z tematu na temat bez dokończenia poprzedniego a P. Jakub cóż więcej siedział w telefonie z smsami niż opowiadał o Hawanie. Co do kraju powiem tak - Kubańczycy mówią , że Varadero to nie Kuba i maja rację bo prawdziwa Kuba to III świat , bieda , brak podstawowych środków do życia , brak chleba , światła , środków lokomocji , żebranie o 1 dolara - jeśli chcesz się o tym przekonać i docenić to co masz po prostu pojedź - takie doświadczenie długo pozostaje w pamięci.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jechać i się nie zastanawiać !
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękny wyjazd, zupełnie inny świat, szczególnie w obliczu kryzysu jaki obecne jest na Kubie. Polecam, organizacyjnie bez zarzutów.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenia pozytywne. Wyjazd udany, wycieczki które były w ofercie oceniam różnie. Hawana jak najbardziej na plus, dużą atrakcją przejazd starymi autami. Natomiast Trinidad, nie było sensu. Miasteczko fajne, ale szkoda czasu by poświęcić cały dzień , nic nie zwiedzasz, tylko widzisz to co na zdjęciach, potem czas wolny. Nie wiem za co dopłata na miejscu na kubie, bo nie ma żadnych biletów wstępu, a za wycieczkę zapłacono w polsce. Hotel bardzo przyjazny i godny polecenia jak na warunki na kubie.