Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel mocno wyeksploatowany prosi się o remont . Bez opaski platinum o leżakach na plaży można pomażyć . dostępne wyłącznie na basenie . animacje Ok. Obsługa miła . Plaża piękna o leżaki bitwa . Jabym czekał na naprawę sejfu to bym do dzisiaj siedział na kubie , podobnie z bagażowym przy wylocie. Braki w asortymencie drinków z powodu braku składników. W łazience odpadająca farba z tynkiem , woda z uszkodzonego kranu lała się cały tydzień , nikogo to nie interesowało .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka Light - Kuba - Varadero to 2 wycieczki : do Hawany i do Trynidadu . Wycieczka do Hawany bardzo ciekawa, pilot pan Damian uśmiechnięty , bardzo dobrze przygotowany i życzliwy. Atrakcyjny przejazd starymi samochodami po Hawanie. Wycieczka do Trynidadu trochę rozczarowuje. Długi ( ponad 4 godziny przejazd)i w końcu małe , kolonialne miasteczko, które w porównaniu z hawaną to senna prowincja. Ciekawe są widoki po drodze do Trynidadu : wsie bardzo ubogie, ludzie stojący przy drodze w oczekiwaniu na transport i przyroda ... Polecam dodatkowo płatną wycieczkę na Cayo Blanco ale o ile to możliwe małym katamaranem ( organizuje biuro kubańskie- przedstawiciel w hotelu koło recepcji). Przepiekna wyspa , białe plaże , ciepły ocean. W samym Varadero polecam przejazd turystycznym autobusem po całym półwyspie ; marina , nowoczesne hotele. park narodowy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ładnie położony- pozatym brudno i byle jaka obsługa w pokojach .W stołówce ciągle brak sztućcow i kawy. O zmianę ręcznika czy przescieradł a trzeba prosic kilka razy Odradzamy!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niedawno wróciliśmy. Generalnie Kuba piękna ale hotel taki sobie. Ocena podyktowana głównie warunkami panującymi w pokoju oraz poziomem czystości na stołówce, trochę nieświeżo, zapach i nie do końca czyste naczynia. Były momenty, że brakowało kieliszków lub szklanek. Na kolację trzeba było czekać w długiej kolejce. W pokojach zapach pleśni i nie za czysto. Zgłaszałem usterki ale oni nic z tym nie zrobili. Obsługa trochę jakby pracowała z przymusu, chyba mają taką naturę albo czy się "czy się siedzi czy się leży płaca i tak się należy" w końcu panuje tam komunizm. Jeżeli chodzi o ogólny układ hotelu, zieleń, baseny i inne atrakcje to OK. Bardzo bogata wieczorna oferta rozrywkowa. Położenie hotelu też dobre, bardzo blisko do przystanku autobusowego z którego można dojechać do centrum Varadero. Na Kubie byłem po raz pierwszy i być może to taki urok tego miejsca, mam na myśli hotel ale dwa lata byłem na Dominikanie i stwierdzam że to naprawdę duża różnica na korzyść Dominikany. Ale ogólnie to nie żałujemy z uwagi na wycieczkę do Hawany- rewelacyjnie oraz na przepiękną wyspę Cayo Blanko.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od czego zaczac, hotel slaby, 3 razy zmienialismy pokoj bo w kazdym cos nie dzialalo. W barze na plazy wiecznie czegos brakowalo, a to coli, a to kubkow, a to piwa, a to czegos innego. Beach bar czynny od 10:30-16. Jesli chciales drinka pozniej trzeba bylo isc do lobby dobre 10 minut. Jedzenie bardzo przecietne, wiecznie ryz albo zimny makaron, slaby wybor warzyw, zielona pomidory. Do grilla wieczna kolejka. brakowalo sztucow serwetek. Plaza i morze ok, ale trzeba bylo chodzic o 7 rano rezerwowac lezaki bo o 9 nie bylo szans polozyc sie na lezaku. Woda w morzu fajna i czysta. Trawniki ladnie przyciete i czysto, baseny malo podswietlone wieczorem i ogolnie obiekt slabo oswietlony. W hotelu nie robia Pina Colady, najlepsze drinki sa w Sports Bar. Z restaruacji tematycznych udalo nam sie isc do kubanskiej ale mozna sobie podarowac. Havana piekna, architektura kolonialna i kolorowe old cary.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zepsuł cały urok wyjazdu. Brak pościeli,brak ręczników. Regularny brak szkła w barach co powodowało że obsługa nie wydawała napojów. W pokoju robactwo więc wróciliśmy pogryzieni. Brudno, na plaży mało leżaków . Monotonne posiłki. Ostatniego dnia klucz do pokoju rozkodował się o 9 rano nie mogliśmy się doprosić otwarcia pokoju przez ponad 2,5 godziny (czterokrotna wizyta w recepcji i ostatecznie telefon do rezydenta ), nerwy i lęk, że nie zdążymy na lotnisko.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Główne zastrzeżenia mamy do hotelu - resort Resonance podzielony na dwie strefy Music i Blue - przydzieleni zostaliśmy do hotelu Music, co skutkowało głośną muzyką, na terenie całego obiektu, do późnych godzin nocnych. Minusem jest również organizacja wyjazdów na wycieczki - zawsze zbiórka i rozwiezienie uczestników odbywała się w tej samej kolejności, co skutkowało tym, że przy wczesnych wyjazdach i późnych powrotach byliśmy pozbawieni posiłku, oraz spędzaliśmy najdłuższy czas w autokarze. Co do obsługi rezydenckiej - panie przewodniczki powinny upominać turystów na temat punktualności, niestety mentalność polaczków jest jaka jest, tym bardziej na wakacjach, i gdzieś mają, że inni czekają, a było to nagminne. Wypadałoby również, aby panie zwracały uwagę napastliwym żebraczom na wyjazdach, co czynili rezydenci innych wycieczek.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kuba jest piękną wyspą z miłymi biednymi mieszkańcami. hotel położony w dużym ogrodzie, część budynków w remoncie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
w sumie nie ma się co dziwić skoro wszyscy mówią że to tylko,,Kuba" ,,,wakacje w tej ofercie tylko w dobrej cenie promocyjnej rekompensuje niedogodbisci, za normalną cenę są lepsze oferty. Jedzonko bardzo słabe, z alko problemy co wieczór kończył się po 20 i trzeba było awanturę robić, hotelowe zdjęcia odbiegają od realu, pokoje dramat- wczesny PRL choć sprzatane codzień, prądu nie było ponad 24h, zabrali wszystkich zagranicznych gości do innych hoteli oprócz Polaków z rainbow ,,, dostaliśmy po powrocie rekompensatę w sumie na 2 osoby 200 pln za niedogodności a chodziliśmy bez mycia całą dobę, masakra. W hotelu działała tylko 1 winda przez cały pobyt , jedyną fajną rzeczą jest wycieczka do Havany, polecam bo to jedyny pozytywny aspekt, położenie hotelu też fajne,, osobiście w życiu nie wybrał bym tej oferty wiedząc to co widziałem, zastanówcie się dobrze przede wyborem, pozdrawiam