Opinie klientów o Egzotyka Light – Panama

4.4 /6
12 
opinii
Intensywność programu
3.0
Pilot
3.7
Program wycieczki
4.5
Transport
5.0
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Maria 10.12.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Cudowna Panama

Wycieczka, jak sama nazwa wskazuje, lightowa. Dużo wypoczynku, ale można zobaczyć to, co w Panamie warte zobaczenia. Warto jednak wykupić wycieczkę podczas pobytu do Portobello i Colon i zobaczyć karaibskie wybrzeże Panamy. Program nie za bardzo intensywny, czyli taki jaki miał być. Każdy znajdzie coś dla siebie, choć przede wszystkim miłośnicy przyrody. Dobre hotele, plus za pilota lokalnego, przyroda jak na Am. Płd przystało.

4.5/6

Izabela, Lublin 30.12.2017

Egzotyka z niespodziankami.

Wycieczka interesująca, w mało jeszcze znany w Polsce rejon świata. Powinna być realizowana w trybie jak przy locie rejsowym, tzn. pierwsze 3 dni zakwaterowanie w Panama City i wycieczki objazdowe ze stolicy, a potem pobyt rekreacyjny na wybrzeżu. Trzeba jednak wyraźnie uprzedzać uczestników, co czeka ich na wyprawie do Indian Embrera. Brodzi się tam w wodzie, dlatego potrzebne są buty jak do wody, a nie "kryte buty". Poza tym jest to trecking. Niektórzy z nas zniszczyli sobie skórzane obuwie. Miejscowa pilotka, Polka zamieszkała za granicą, przemiła, ale jeszcze bardzo mało doświadczona w prowadzeniu grup. Zwiedzanie samej stolicy Panamy powinno byc nieco szersze, szczególnie nowej części miasta. W Hotelu Decameron na Costa Blanca czekała nas super niespodzianka - ultra all inclusive w cenie hotelu ze śniadaniami. Tylko dlaczego Biuro nic o tym nie wiedziało wysyłając nas do Panamy i teraz zwraca dopłaty za obiado-kolacje?! Na koniec czekał nas szok na lotnisku - samolot z overbookingiem i stresujące godziny na lotnisku, czy w ogóle polecimy. Ewidentne zaniedbanie kogoś z Biura, by potwierdzić lot powrotny lub zrobić odprawę internetową. W holach Decameronu były automaty do internetowego checkingu! Ogólnie fajna przygoda, w dobrym standardzie, także dzięki lotowi rejsowemu. Pod rozwagę Rainbow Tours poddaję zorganizowanie zwiedzania samej Panamy, ale z 3-4 dniowym pobytem na Wyspach Bocas del Torro. Oczywiście droższej, ale dającej pełny obraz tego środkowoamerykańskiego kraju.

4.0/6

Małgorzata 30.12.2018

Panama Light - nie ten hotel, nie te zdjęcia

Uczestniczyliśmy w wycieczce Panama Light na przełomie lutego i marca 2018r. Czytając opinie Państwa, którzy byli wcześniej, jesteśmy szczerze zaskoczeni niezbyt pochlebnymi opiniami na temat naszej pilotki p. Eli. Dla nas była pilotką, jakie powinny być osoby zajmujące się grupą. Nie damy złego słowa powiedzieć - zawsze wszystko było na czas, miała dla nas ogromne pokłady cierpliwości i takiej ludzkiej życzliwości, opowiadała ciekawie i była we wszystkim pomocna. Bardzo jej dziękujemy i zaznaczamy, że to jest opinia wielu osób z naszej grupy. Wycieczka była zgodnie z nazwą niezbyt męcząca. Zobaczyliśmy wszystko zgodnie z programem i trzeciego dnia wieczorem zawieziono nas do hotelu Playa Blanca. Otoczenie hotelu bardzo ładne, zadbane, dużo zieleni i kwiatów. " Schody" zaczęły się poodebraniu kluczy i wejściu do pokoju. Zaznaczam, że nie jesteśmy ludźmi zbyt wymagającymi, ale pierwszy raz w życiu nie zaakceptowaliśmy pokoju, w którym mieliśmy spędzić 6 dni. Brudno - toaleta zakamieniona, brodzik niedomyty, wszędzie kurz, odpadające drzwi od szafy, materac typu " góry i doliny", stół z pofalowanym i obdartym fornirem, brudno w szafie, brak wieszaków, na podłodze liście i do tego zapach stęchlizny. Większość z naszej grupy wogóle się nie rozpakowała - postanowiliśmy poczekać na spotkanie z rezydentką p. Anią. Na zebraniu poprosiliśmy o zmianę pokoi, niestety jakieś wolne miały być za dzień lub dwa. Skończyło się tak, że cała grupa krzyczała oburzona, a niewzruszona p.Ania jak mantrę powtarzała, że to jest hotel 4-gwiazdkowy. Trzeba powiedzieć wprost, że była dla nas niegrzeczna.Oznajmiliśmy, że my tego tak nie zostawimy, ponieważ większość z nas korzysta z usług Biura Rainbow i NIGDY nie zostaliśmy tak w perfidny sposób oszukani co do jakości /ale przede wszystkim czystości/ hotelu. Wszyscy wyszliśmy wściekli z zebrania i nawet niewiele się dowiedzieliśmy. Jedno tylko p.Ania zdążyła powiedzieć,że nasze sprawy załatwiamy w drugiej recepcji. Trochę świata zjechaliśmy, ale hotelu z dwoma recepcjami nie spotkaliśmy. Po ok. półgodzinie kazano chętnym na zmianę pokoju stawić się z walizkami przy recepcji. Nasze bagaże zabrał busik, a my zostaliśmy zaprowadzeni do tej drugiej recepcji /ok. 100m/ . I nagle poczuliśmy się jak w bajce - dostaliśmy karty do ogromnych pokoi w nowiutkim hotelu, czystym i przepięknie wyposażonym. Jak potem sprawdziliśmy zdjęcia pokoi w katalogu były właśnie zrobione w tym hotelu /też 4*/. Pobyt mieliśmy super udany. Z okien rozciągał się piękny widok na sztuczne jezioro, nad którym plażowaliśmy. Do tej plaży przy jeziorze dowoziła nas kolejka, ale można było się tam dostać małym stateczkiem. Oprócz scysji z niegrzeczną rezydentką / omijała nas/ pobyt uznaliśmy za wspaniały. Pozostaje tylko jedno pytanie: kto chciał nas oszukaćdając te tragiczne pokoje? Mamy nadzieję,że była to "lokalna" czyjaś decyzja, a nie naszego ulubionego Biura Rainbow.

4.0/6

MAREK JERZY, GDANSK 10.02.2020

Panama Light 26 I 6 02 2020

Częsć I czyli zwiedzanie i zakwaterowanie oceniamy bardzo wysoko. Pani Julia przewodnik jest osobą kompetentną posiadającą dużą wiedzę oraz empatię dla uczestników. Grupa 18 osób też nam bardzo odpowiadała. Hotel i wyżywienie były znakomite. Jeśli natomiast mamy oceniać drugą część czyli tka. pobytowy wypoczynkowy to kiepsko. Hotel zagrzybiony pełen zakazów i kar dla gości hotelowych .Jeździmy z Państwa biurem już długo ale takiego hotelu oraz regulaminu w nim nigdy nie otrzymaliśmy. Dodatkowo wybierając imprezę i hotel na pobycie nie mieliśmy wyboru jeśli chodzi o hotele. Na wyjeździe były osoby z całej Polski i to samo mówiły że, hotel był jeden. Dodatkowo jedzenie było bardzo słabe i mało zróżnicowane. Ratowały sytuację restauracje dodatkowe alla cart. Kolejną sprawą jest okrojenie czasowe pobytu. Powrót miał nastąpić 6 lutego a my już 5 lutego o godzinie 12 byliśmy wykwaterowani z hotelu bez możliwości zjedzenia obiadu przed wylotem z Panamy który był o godzinie 18 z minutami. Loty liniami Lufthansy również dla nas jako klientów są męczące w Frankfurcie czekaliśmy aż 5 godzin po 11 godzinach lotu. Mamy też uwagę co do możliwości której nie otrzymaliśmy od Państwa a pytaliśmy jeśli chodzi o wykupienie klasy premium w samolocie. Ogólnie jesteśmy zadowoleni jednak prosimy dla dobra kolejnych klientów o zmianę hotelu ewentualnie danie wyboru. My Kowalscy i Pestkowie byliśmy zakwaterowani w budynku 41 a pokoje 25 i 21.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem