6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetny program,karnawałowe zabawy,przepiękne kolorowe korowody, radość.Niesamowite miejsca do zwiedzania. Wspaniała pilotka!!!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bogaty program, ale niezbyt męczący. W miarę dużo wolnego czasu. Kompetentni lokalni przewodnicy. Pilotka polska Pani Ewa komunikatywna, cierpliwa i spokojna.Polecam!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Już dawno postanowiłam sobie, że muszę wybrać się na karnawał do. Wenecji i nie żałuję. Wspaniała wyprawa. Byłam w Wenecji już trzy razy, ale za każdym razem to miasto mnie coraz bardziej zachwyca. Mimo zimy była piękna słoneczna pogoda. Panującej tam atmosfery nie są się opisać. To trzeba zobaczyć na własne oczy. Wystawy sklepowe przyciągają klientów jak tylko mogą. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Wybór masek jest ogromny. Ceny wahają się od kilku do kilkuset euro. Zwiedziliśmy oprócz Wenecji inne ciekawe miejsca: jaskinie w Postojnej w Słowenii czy jeden z najlepiej zachowanych amfiteatrów rzymskich na świecie w Puli. Porecz i Ljubljana - to kolejne piękne miasta na naszej trasie obfitujące w liczne zabytki. No i oczywiście miasto Johanna Straussa - Wiedeń. Wycieczkę zakończyliśmy w urokliwym czeskim Ołomuncu. Hotele były dość dobrej klasy. Wyżywienie bardzo dobre w formie bufetu. Każdy mógł wybrać coś dla siebie.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zasadniczo wycieczka należy do tych, w których jest czas na wszystko. Częste postoje, mnóstwo wspaniałych miejsc i inne rozmaitości. Polecam! Świetna pilotka p. Ewa :))))
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajnie spędzony czas choć program należy lekko zmodyfikować żeby był jeszcze ciekawszy. Karnawał w Wenecji trzeba zobaczyć na żywo !!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany. Poznaliśny zwyczaje karnawałowe w kilku państwach. Odwiedziliśmy ciekawe miejsca. Piękna pogoda dodatkowwo podniosła walory wycieczki. Polecam wszystkim.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam z koleżanką. Poczułyśmy atmosferę karnawału weneckiego. Świetnie bawiłyśmy się w Rijece. Było też karnawałowo w Lublanie (było już popołudnie i tyko dzieci poprzebierane wracały do domów oraz w sklepach sprzedawały przebrane i umalowane karnawałowo ekspedientki). Wrażenia zepsuła pilotka, która nie zwróciła nam pieniędzy za przejazd gondolą. Byłyśmy już kolejny raz w Wenecji i ten przejazd nie stanowił dla nas atrakcji. Zapytałyśmy wcześniej czy jeszcze możemy zrezygnować i po twierdzącej odpowiedzi poszłyśmy obejrzeć kościół Sw. Stefana. Po zebraniu ankiet oceniających wyjazd i pilota (zmieniłabym ocenę pilotki na całkowicie negatywną) dowiedziałśmy się, że zwrotu za gondolę nie dostaniemy "bo to było w kosztach wycieczki"!!!!!!!Proszę uważać na pilotów zatrudnianych przez Rainbow!.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oczywiście, były też plusy, lecz dla dobra przyszłych klientów podaję najważniejsze negatywy wyjazdu Europa świętuje karnawał (21-28.02.2020): 1. Spóźnienie busa o ok. 1,5 h; 2. Wcześniejszy o ok. 5 h powrót do kraju; 3. Nieracjonalny program-jedzie się 3-4 h, by zwiedzać z przewodnikiem zwykle tylko ok. 2 h; 4. Za krótki czas wolny i dylemat: muzeum czy lunch?; 5. Brak zwiedzania Brna, w którym spędza się ostatnią noc i poranek; 6. P. pilot niechętna, aby poddać pod grupową dyskusję i głosowanie zwiedzanie tej miejscowości; 7. Konieczność przypominania pilotce o przysługujących zniżkach przy kupnie biletów wstępu; 8. B. niski standard hotelu w Chorwacji, gdzie przypadło najwięcej (3) noclegów-trwający remont, woda lejąca się z dachu w lobby, wyposażenie pokoju sprzed 30 lat; 9. Mimo inf. zawartej w programie, w hotelach nie można było korzystać z basenów/spa; 10. Nieprzestrzeganie umowy - zmiana pierwszego noclegu z Udine we Włoszech na (tańszą) Słowenię, co - jak przyznała pilotka - nie wynikało ze względów bezpieczeństwa (koronawirus); brak przeprosin czy wytłumaczenia - pilotka tylko zapowiedziała, że nocujemy w Słowenii, bez podania żadnych wyjaśnień; 11. W autokarze nierówna temperatura, co wielokrotnie zgłaszaliśmy: raz ziąb, raz sauna; 12. Inf. nt. sytuacji epidemicznej podawane z opóźnieniem, na wyraźne żądanie grupy (próba bagatelizowania/przemilczenia tematu); 13. Reklamacje można składać praktycznie wyłącznie listem poleconym-decyduje nie data stempla, lecz wpłynięcia do centrali, co jest - ujmując to eufemistycznie - rzadko stosowanym rozwiązaniem.