Opinie klientów o LABRANDA Coral Beach Hotel

5.0 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Waldemar, Radom 19.02.2019

Labranda...

Bardzo fajny wyjazd i o dziwo bardzo udany pobyt w Gambii na miejscu, jak na warunki afrykańskie naprawdę dobry hotel.

4.5/6

Andrzej, GDAŃSK 28.01.2020

wypoczynek w Gambii

Poziom infrastruktury znacznie odbiega od tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Hotele europejskie, tureckie lub egipskie oferują wyższy poziom zakwaterowania i obsługi. Hotel zdecydowanie nie spełnił moich oczekiwań wynikajacych z jego opisu.

4.5/6

Arek, Działdowo 06.01.2020

Tydzień w Gambii

Spędziliśmy z żoną tydzień w hotelu Coral Beach od 27.12 do 3.01. Hotel nie jest położony daleko od lotniska w Banjul chociaż dojazd do niego autobusem wynajętym przez Rainbow trwał około 45 minut. Usytuowanie hotelu jest bardzo dobre z bezpośrednim dostępem do plaży w otoczeniu dużego parku. Zameldowanie zajęło kilka minut i można było liczyć na pomoc obsługi w dojściu do pokoju ale trzeba pamiętać o oczekiwanym napiwku za każdą udzieloną pomoc. Apartament składał się z sypialni, salonu z telewizorem, lodówką i wyjściem na taras, a także łazienki z wanną i prysznicem. Apartament sprawiał wrażenie czystego ale w trakcie użytkowanie widoczne były uszkodzenia wymagające remontu, w szczególności wanna nie nadająca się do użytku. Należy pamiętać o przjściówkach do polskich wtyczek. Gambijskie kontakty przeważnie są brytyjskim reliktem pokolonialnym. Pokój sprzątany był codziennie ale często zapominano o zostawieniu ręczników o które trzeba było się dopominać w recepcji, a następnie czekać około godziny na ich dostarczenie. W łazienkach brak suszarek do włosów. Teren hotelu był strzeżony przez ochronę i sprawiał poczucie bezpiecznego. Pomimo zapewnień o dostępności leżaków już pierwszego dla nas i wielu innych gości ich zabrakło. Podobnie było z ręcznikami plażowymi wydawanymi przez obsługę. W obiekcie dostępne jest spa i siłownia mało uczęszczana przez gości, dość dobrze wyposażona w orbitreki, bieżnie, rowery i hantle. Drink bar Barracuda działał sprawnie i serwował całkiem niezłą whisky i dobre miejscowe piwo. Śniadania rozpoczynały się od 7 rano i trwały do 11. Bufet śniadaniowy był monotonny i ograniczał się do gotowanych jajek, bardzo rozrzedzonej jajecznicy i sadzonych jajek po które trzeba było stać w długiej kolejce. Zawsze było dużo świeżych warzyw, owoców, soków i wypieków. Restauracja posiada dostęp do dużego tarasu z szerokim widokiem na ocean. Obiady i kolacje w tej samej restauracji były całkiem zróżnicowane; podawano do nich wino i mięso z grilla. Każdego wieczoru organizowane były dla gości występy lokalnych artystów. Wymeldowaliśmy się o godzinie 12 i bagaże można było zostawić nieodpłatnie w recepcji, a także korzystać z całego serwisu do końca pobytu. Cała obsługa hotelu z łatwością posługuje się językiem angielskim i nie ma problemu z komunikacją. Ponadto, obsługa jest serdeczna i uprzejma. W recepcji bankomat obsługujący wszystkie karty. Problemem były wiecznie niedziałające windy.

4.5/6

Maciek GDYNIA 17.03.2019

Tydzień w Hotelu LABRANDA

Ogólna ocena - ok. spokojnie, dużo miejsca, mało ludzi, bez kolejek, bez napinania się, luzik
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem