4.7/6 (87 opinii)
Kategoria lokalna 3
3.0/6
Zadowolony z wyjazdu i tak naprawdę z hotelu.Jednakże przy ocenie biorę poprawkę na środkową Afrykę.Ten sam hotel oceniany w Grecji np. otrzymałby oceny o 1 pkt.niżej.Na 6 była:pogoda, ocean,plaża, komary[bo nie było] i rezydenci.
3.0/6
Hotel godny ceny jaką zapłaciliśmy. Gambijczycy to mili ludzie Jak chcecie zobaczyć Afrykę musicie godzić się na pewne niedogodności ale to trzeba przeżyć na miejscu ,warto.hotel spełnia swoje standardy na 2 gwiazdki . Uwagi mam do biura Rainbow nie do Hotelu Palma Rima za brak reakcji co do poprawnego działania systemu All inclusive w 7 ostatnim dniu wypoczynku,albo ze żle zawartej umowy z hotelem ,dzień ten staje się koszmarem gdy po śniadaniu wacasz z pomiątkami z okolicznych sklepów a pieniądze wydałeś, pokuj opuszczasz o 11.00 .przy barze prosisz o colę i jej nie dostajesz bo już nie należy ci się All inclusive,jesteś na czarnej liście menadżera wg nr . Pokoju , opaska na ręku ci nie pomaga co wzbudza uśmiech Anglików.masz 12 h do odlotu, cały dzień wypoczynku odjazd o godz.20.30. Pośiłków też dla ciebie niema ,sprytny menadżer wszystkim szybko uświadamia wg. Listy że są persona nongrarta , i kieruje do wywieszonego ogłoszenia .A tu wszystko jest możliwe All można powtórnie wykupić za jedyne 2200 dalsi (1miesięczna pensja Gambijczuka),można też jek masz pieniądze napić się , 3 napoje za 1/2 tejże stawki (kola 30 zł.)pić się chce ,siedzisz z Anglikami ,rozmawiesz, oni piją świetne piwo a ty wodę Gambijską więc biegiem do bankomatu na miasto (35C).Cały dzień przecież przed tobą! Trach za portfel, karta wyparowała,już martwisz się co z bagażem,zostawionym w holu.Znalazfeś parę dalasi ,po drodze kupujesz kolę i suchą bagietkę (bardzo dobra) bo wszystko inne w tej temp.. Się popsuje.W hotelu pod wieczór barmanka zagraja ,- wieczorem wylatujecie,no tak odpowiadam. Czego się napijecie,dla żony herbata dla mnie piwo proszę.Gościnność Gambijską wzięła górę.Barman informuje że menadżer Powtarza to systematycznie,Anglicy już nawet się z tego nie śmieją ale dziwią że biuro nic tym do tej pory nie zrobiło
2.5/6
wspaniały ogród i małpy w zasięgu ręki
2.5/6
jakość pokoi w budynku głównym jest zła.Bardzo skromne wyposażenie które, nie odpowiada rekomendowanym 3 gwiazdkami. Hotel nie realizuje HB pomimo, dokupienia w biurze a ogranicza się tylko do skromnej karty z barze basenowym. Sugeruję ograniczyć się tylko do śniadania a pozostałe posiłki dokupywać w licznych barach lub sklepie. Wyjdzie o wiele taniej.