Opinie o Palma Rima Hotel

4.7/6 (87 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.7/6
87 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.9
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    pobyt od 08.11.2019 do 23.11.2019

    Pobyt w hotelu 3,5 gwiazdki!! pozostawia co nieco do życzenia.Pokój nr 208 od strony drogi b.skromnie wyposażony, łazienka do remontu: armatura, płytki pokryte pleśniąw pokoju nie było telewizora ani lodówki, jedna szafka nocna a na ścianach insekty..Śniadania b. mało urozmaicone - codziennie to samo, brak podstawowych warzyw .Na bufecie ciągły brak i na uzupełnienie trzeba było długo czekać.Kolacje w formie bufetu dokupiłyśmy jako dodatkowe świadczenie - 60,00 zł/od osoby za 1 kolacje .Okazało się, że bufetu nie ma!!. W zamian kolacja serwowana z mini karty i to było nie tylko niesmaczne ale wogóle nie urozmaicone, w związku z czym po 8 dniach jedzenia kilkukrotnie tych samych dań zrezygnowałyśmy z tych kolacji -składając reklamacje na ręce Rezydentki.Przez pozostałe dni korzystałyśmy z restauracji po drodze do plaży - gdzie posiłki były bardzo smaczne .

    Stanislawa, Szczecin - 20.12.2019

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Palma Rima

    Będąc w Palma Rima z 3 i pół gwiazdki zostałem rozczarowany w Egipcie 2 gwiazdki są lepsze warunki niż w Palma Rima (3+ oszustwo) 602 326 223

    Stanisław, - 24.11.2015

    24/34 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Ubogo

    Hotel. Na zdjęciach prezentuje się fajnie. Gorzej z sytuacja w realu. Pokoje bardzo zaniedbane. Śniadania ubogie, nawet jak na śniadanie angielskie. Miał być darmowy internet na terenie całego hotelu, a był tylko w lobby i nad basenem, a do tego z "niesamowitą" prędkością transferu 5Mb/s. Do kompletu dochodzi strasznie hałasujący agregat klimatyzacji za ścianą i bucząca pompa wody na dachu. O wczesnym śniadaniu nie wspominając (jedna kromka chleba z wędliną i tyle). No i na deser mega nieuprzejmy Manager hotelu. Z jasnych punktów to tylko basen i obsługa basenu, restauracji i pokojówki. Oni robią dobrą robotę. Niestety to nie wystarczy. Szczerze nie polecam!!!

    Jacek, Warszawa - 02.03.2020

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Ten hotel to pomyłka

    Nie znam się na gwiazdkach, ale jeśli Senegambia ma 3,5 to Palma Rima nie powinna mieć więcej niż 1. Dopłata do klimatyzacji w Polsce kosztuje 10 euro/dz, a na miejscu 30. Śniadania bardzo skąpe i wydzielane, np omlet z jajka pocięty na kwadraciki 2x2 cm, a osoba z obsługi nakłada mi na talerz 1 kosteczkę i patrzy mi się w oczy czy chcę drugą. Na śniadania w kółko te omlety i fasola, a z owoców pocięte banany małe cienkie kawałki arbuza. No były też na słodko dwa rodzaje dżemu oraz owsianka (też często, nie zawsze nakładana przez obsługę). No i na wejściu jedna pani do zapisywania z którego pokoju jestem. Obiadokolacji nie warto dokupywać, to strzał w kolano. Serwowana z karty, gdzie do wyboru są 3 czy 4 dania, a z takich zjadliwych to w zasadzie 2. W kółko jesz to samo, a wyjdzie się do restauracji poza hotel to wybór duży i jedzenie lepsze, no i o wiele taniej niż ta dopłata. Perełką w tym wszystkim był basen - duży, dobrze wyprofilowany i zadbany. Jeśli firma Rainbow nie chce mieć kłopotów i złych ocen to niech lepiej zrezygnuje z wysyłania swoich klientów do tego hotelu!

    Marek, Warszawa - 23.11.2019

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem