Opinie klientów o Tamala Beach Resort

5.3 /6
62 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

WERONIKA, NIEBOCKO 04.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Mieszane wrażenia

Mamy sprzeczne wrażenia po tej wycieczce. Byliśmy już w wielu krajach 3-go świata, więc mamy pkt odniesienia. Pozytywne aspekty to przede wszystkim bezpośredni lot, nawet w drodze powrotnej był wybór dań i napojów - oczywiście płatnych (kiedyś przy powrocie z Kenii szybko zabrakło napojów i jedzenia!). Warto odwiedzić ten rejon świata i nieco pozwiedzać - są miejsca pamięci narodowej (byliśmy z lokalnym taksówkarzem), żeby mieć pojęcie jak i dlaczego ludzie tam tak żyją. Kraj bardzo mały, po przejściach, bardzo biedny, drogi główne w stolicy! dopiero budują, boczne i lokalne to drogi gruntowe - jak leje to nieprzejezdne. Ale ludzie są bardzo przyjażni, mili i nienachalni. Plaża jest publiczna, a leżaki są na terenie hotelu, ale handlarze nie napadają turystów całymi hordami jak w Kenii czy Zanzi, gdy spacerujesz po plaży. Bardzo ciepły był Atlantyk, co mnie zaskoczyło. Jest dość bezpiecznie, ale trzeba się pilnować jak wszędzie w egzotyce - szczególnie na bazarach (kieszonkowcy). Śmiało można korzystać z lokalnych taxi (żółte i zielone) - dużo taniej zrobią wycieczkę. Hotel nieco zaniedbany mimo, że dość nowy - max 3*. "Zdjęcia" na stronie organizatora to wizualizcje, które dają mylne wrażenie o standardzie hotelu. Opinie są co najmniej dziwne, jeśli nie naciągane - same syperlatywy, że hotel luksusowy!??? Bzdura - nie można wszystkiego tłumaczyć Afryką. Pewne rzeczy budowlane zrobione po partacku (wg naszych standardów), ale tam jest inaczej, inna mentalność, inne wymagania, inne standardy (dużo niższe). Np kabel do lamp zawieszonych na palmach leży na piasku w zniszczonym, nieodpowiednim na takie warunki delikatnym peszlu, puszki połączeniowe otwarte leżą na piasku, a połączenia kabli owinięte izolacją. Nie pokecam pokoi z basenem i widokiem na morze - projektant nie ogarnął warunków, bo baseny te w większości są cały dzień w cieniu i woda jest bardzo zimna. 1 raz pływałem - dla zaliczenia :). Na stołówce ciagle brakowało widelców i czasem kieliszkow. Bardzo mały wybór dań - przeważnie kurczaki. Ale jak była lokalna konferencja z zewnątrz to jedzenie się poprawiało - krewetki, kalmary, mini burgery czy mini steki. Chociaż wolowiny nie potrafią przyrządzać - twarda. Na śniadanie to samo i niewielki wybór, ale smażą omlety i jajka. Dostawka dla 3-ciej osoby fatalna - łóżko polowe, twarde i niewygodne , a opłata jak za normalne łóżko! 1-sze łóżko kazałem wymienić bo była nierówna powierzchnia z powodu braku części podparcia na środku. Hotel zdecycowanie tylko dla par! Śmierdzące stęchlizną ręczniki. Nie dają wody w butelkach w barze tylko w szklankach/kubkach plastikowych, ale można nabrać z dystrybutora. Dają wodę do pokoju tylko w dniu przyjazdu. Dzięki napiwkom dostawaliśmy wodę butelkowaną jeszcze przez 3 dni, a potem się skończyło:(. Ale można nabierać wodę z dystrybutorów z dużymi baniakami. Sprzątanie słabe, ledwo pokój ogarnięty, podłoga umyta, ale lustro w łazience wcale nie myte od przyjazdu. Skrajne pokoje narażone na hałas, szczekanie psów w nocy, rozmowy. Ciepła woda w oceanie - cieplejsza niż w basenach Rezydenci Rainbow kiepsko ogarniają - odjechali bez nas na wycieczkę na kajaki/ ptaki bo nie ogarnęli ilu ludzi mają zabrać z naszego hotelu - po telefonie do rezydenta zawrócili !!! Konkluzja: wycieczka ciekawa, hotel można zaakceptować ale nie za tą cenę. Hotel Baoabab po drugiej stronie Afryki jest w podobnej cenie, a standard duuużo wyższy.

3.5/6

PMM 08.01.2024

Sylwester 2023/2024

Wypoczynek udany, hotel Tamala spełnił oczekiwania, miła obsługa, pokoje sprzątane codziennie, czysty basen, muzyka na żywo codziennie. Dwa razy w tygodniu wieczory tematyczne. Rezydent Tomek bardzo komunikatywny z wiedzą o Gambii.

3.0/6

justyna, Warszawa 10.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Wspaniały hotel, ale już zaniedbany i słabo zarządzany

Na śniadaniu brakuje filiżanek i szklanek, na lunchu i kolacji brakuje widelców. Jedzenie jest słabej jakości, monotonne i bez smaku. Kawa jest słaba - nie świeżo mielona. Taras przy barze nad basenem jest poniszczony i niebezpieczny, znaleźliśmy na nim śrubę. W pokoju dwa razy mieliśmy dużego karalucha. Do naszego pokoju (nr 1206) przez cały wyjazd był popsuty zamek, pierwszego wieczoru nie dało się go otworzyć. Trudno jest dostać ręcznik basenowy, widoczne jest miejsce tylko do ich zwrotu. Na naszym balkonie leżaki były pobrudzone przez ptaki. Woda butelkowa w pokoju była tylko 4 dni, potem butelki można uzupełniać z drystrybutora albo płacić za nową wodę. Brak, nawet odpłatnej, możliwości przedłużenia doby hotelowej. W pokoju nie ma żadnych kosmetyków poza żelem pod prysznic.

3.0/6

PIOTR 18.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Tamala 08.12.23-15.12.23

Hotel niby najlepszy w Gambi. Pokoje baseny i plaża ok. Zajęcia sportowe - 0. Rozrywka bardzo umiarkowana. Prawie u wszystkich gości problemy żołądkowe (biegunka). W innych hotelach o tym się nie słyszało.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem