Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(245 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    idealny dla rodziny

    PIOTR, Modlniczka 17.08.2023 | Termin pobytu: grudzień 2021

    przyjemny hotel dobrze zlokalizowane pokoje czyste standard na 3,5* do płazy 500 m do wydm 2 km w pobliżu dużo restauracji wyżywienie w hotelu urozmaicone w miarę smaczne

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam

    KAROLINA, BYDGOSZCZ 06.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Hotel w dobrej lokalizacji, jednak srednia plaza, jedzenie bardzo dobre i spory wybór, pokój duży, czysty i codziennie sprzatany wraz z wymiana ręczników. Brakowalo jedynie lodowki, ale jest suszarka :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Agata, Katowice 14.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt bardzo udany, hotel w porządku ale jak dla mnie za duży. Zbyt dużo ludzi. To jedyny minus jak dla mnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    IFA BUENAVENTURA

    ANETA, Warszawa 26.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    W hotelu byliśmy na przełomie lipca i sierpnia 2018. Hotel w dobrej lokalizacji: dużo restauracji, barów, sklepów w okolicy. Blisko do przystanku autobusowego, z którego można bezpośrednio dojechać chociażby do Puero do Mogan czy pięknej plaży playa de Amadores. Do plaży ok 700m pieszo chodnikiem więc dystans spokojnie do pokonania nawet z małymi dziećmi. Dla bardziej leniwych autobus spod hotelu prosto na plażę. Plaża duża, piękna, w okolicy restauracje, sklepy z pamiątkami. Generalia lokalizacja bardzo dobra, blisko wydm Maspalomas. Hotel może nie najnowszy lecz bardzo zadbany. Podzielony na strefę głośną i cichą. Jak ktoś lubi posiedzieć do późna z drinkiem to jest gdzie, kelnerzy dbają by nie siedzieć z pustym szkłem :) Jeśli chce się zrelaksować w ciszy to jest miejsce wśród palm gdzie można poleżeć na leżaku. Dla osób lubiących leżeć nad samym basenem konieczne zarezerwowanie leżaka o 7 rano kiedy to obsługa otwiera strefy basenowe i wiele osób dosłownie rzuca się by zająć leżak. Duży plus dla hotelu za strefy basenowe. Każdy znajdzie coś dla siebie (od dużego basenu gdzie można popływać, przez jacuzzi, basen średniej wielkości i baseny dla dzieci. Przy basenie prowadzone są animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Wyżywienie smaczne lecz mało urozmaicone. Pyszne desery i owoce, duży wybór dań gorących od frytek i makaronów przez mięso i ryby. Duży minus za monotonię i mały wybór owoców morza. Obsługa zarówno w restauracji jak i na reszcie obiektu bardzo pomocna i uśmiechnięta. Pokój codziennie sprzątany. Obsługa ze strony biura podróży na wysokim poziomie. Duży plus za sprawne załatwienie formalności przez Internet. Praca rezydenta na plus – sprawny transport z i na lotnisko. Pierwszy raz lecieliśmy z rainbow ale na pewno nie ostatni. Reasumując hotel jak i cała wyspa bardziej dla osób chcących się bawić niż oczekujących wypoczynku w ciszy. Biuro podróży zdecydowanie na plus : sprawnie i bezpiecznie. POLECAM

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje styczeń

    DOROTA, RYDULTOWY 19.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel duży, starają się żeby zawsze było czysto w pomieszczeniach ogólnych, z pokojami jest problem sprzątania. Drinki średnie, jedzenie słabe ale zmiennie - dobry obiad to słaba kolacja i odwrotnie, personel sympatyczny, dobra lokalizacja względem deptaka czy plaży.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Piękna Gran Canaria

    MM 27.01.2022

    Mimo styczniowego wyjazdu pogoda dopisała w pełni. Hotel bardzo przyjemny, pokoje ładnie urządzone , przestronne. Jedzenie smaczne, polecam zwłaszcza kuchnię regionalną. Niestety trochę gorzej wypadają inne dania, sosy włoskie, smakują jak "słoikowe". Obsługa hotelowa uprzejma i miła, czasami nieco spieszą się z ze sprzątaniem naczyń ze stołu, więc może się zdarzyć że zniknie Twój niedopity sok lub napój. W basenach, oprócz (nie wiedzieć czemu) jaccuzi woda podgrzewana, wokół basenu leżaczki, spora przestrzeń w uroczym ogrodzie. Do przepięknej plaży niewielki kawałek spacerkiem, ale to bynajmniej nie minus. Mimo, że co godzinę z pod hotelu odjeżdżały busy, praktycznie w ogóle z nich nie korzystaliśmy. Ogromne wrażenie robią znajdując się w pobliżu Dunes of Maspalomas. Z okolicy wszędzie blisko, można wynająć auto lub poruszać się świetnie zorganizowaną komunikacją miejską. 40 minut ekspresową linią 50 i jesteśmy w w centrum zjawiskowego Las Palomas . Biuro pośredniczy również w sprzedaży wycieczkach zorganizowanych. Osobiście nie polecam "trekkingowej" szczyty Gran Canarii każdemu, kto trochę bardziej poważnie traktuje trekkking. To może być najgorzej wydane 50 euro. Wbrew nazwie żadnych "szczytów" nie zdobędziecie :). Jeśli oczekujecie czegoś więcej niż spaceru w stylu turnus sanatoryjny, sugeruję wypożyczyć auto i faktycznie wejść na Pico de Las Nieves lub skorzystać z innych dostępnych tras trekkingowych.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Lutowy wypad

    Wiesława, Warszawa 12.03.2019

    Uważam wyjazd za udany. Ciepło a nie za gorąco. Hotel w porządku. Dobre jedzenie. Pomocny rezydent.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje na Gran Canarii

    EWA, WOŁOMIN 15.09.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    pobyt bardzo udany, dużyy plus za położeni, wyżywienie, opiekę rezydenta i obsługę hotelu standard hotelu o wiele wyższy niż ***POLECAM

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Rozsądna cena do jakości

    MATEUSZ, LEGIONOWO 29.03.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Spędziłem tydzień w tym miejscu. Dla mnie podstawa w hotelu to ma być czysto i dobre jedzenie! Hotel ma już swoje lata to widać. Tym niemniej nie jedzie się na Gran Canarię po to aby siedzieć w czterech ścianach hotelu. Dobra lokalizacja na południu wyspy w mieście które tętni życiem, może ciut daleko od plaży, pieszo na spokojnie ok. 15 min drogi, (jest bus na plażę) Pokoje duże i czyste, codziennie sprzątane! Jedzienie bardzo dobe, minus to sporo ludzi na posiłkach (hotel jest duży) Obsługa bardzo miła i pomocna. Miałem pokój na przy basenie gdzie wieczorem było dość głośno (programy artystyczne dla gości) i bez problemu obsługa zmieniła mi pokój na inne piętro. W miesiącach wakacyjnych odradzam, nie doszukałem się w pokoju klimatyzacji, może być gorąco. Byłem w marcu. Hotel dla ludzi bez małych dzieci, nie znalazłem zbyt dużo atrakcji dla maluchów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    3* ale mocno przechodzone

    Maciej BIAŁYSTOK 13.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Hotel jak na 3* w porządku, bardzo duzy ale, bez fajerwerów, pokoje czysto sprzątane. natomiast sama infrastuktura mocno zużyta. Restauracja wygląda raczej jak stołówka, jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. pomimo iz na śniadanie codziennie było to samo, to jednak zawsze można było zjeść coś innego (typowo brytyjski zestaw). Obiady 3-4 dania do wybory zawsze ryba lub mieso, sporo warzyw. Goście to przede wszystkim Niemcy (65+), Brytyjczcy, Polacy. Kolacje bardziej zróżnicowane.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem