Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(245 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia pozytywna , warto skorzystać

    Zbigniew, Szczecin 22.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Opinia ogólna pozytywna , uwzględnia cene .....

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogromny hotel !!

    Teresa, CZĘSTOCHOWA 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Wszystko było w porządku. Hotel czysty, obsługa miła i bardzo pomocna, Jedzenie w miarę ok, stacja całodobowa z napojami- świetny pomysł. Plaża i ocean przepiękne, nigdy nie korzystalismy z busa, bo do najbliższego zejścia( dużo schodów) niecałe 10 minut spacerkiem. Najważniejszy mankament to ogromny hotel z niezliczoną ilością gości. Kompleks składa się z siedmiu budynków 8- pietrowych, to przy pełnym obłożeniu nietrudno sobie wyobrazić, co się dzieje..Najbardziej było to odczuwalne podczas posiłków- hałas, krzyczące dzieci, kolejki do ciepłych posiłków. Jeśli to nie przeszkadza, to polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w hotelu Ifa Buenaventura

    Marek, 02.10.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Juz dwa razy odwiedziliśmy ten hotel. Pierwszy raz w styczniu drugi raz w sierpniu. Jeśli planujesz pobyt w szczycie turystycznym np. jak my spedzaliśmy urlop w wakacje to odradzam chyba, że lubisz walczyć o leżaki, stolik w restauracji czy w barze przed sceną. Drugi raz zdecydowaliśmy sie na wizytę w tym hotelu ponieważ m.in obsługa, którą spotkaliśmy za pierwszym razem skutecznie skusiła nas do ponownej wizyty. Dobra firma to nie szyld, to nie reklama, to nie położenie, budynki. Dobra firma to ludzie, którzy ja tworzą a do tego wszystko robią z pasją. Zacznę od p.rezydenta Mariusza. Miło było go spotkać ponownie i patrzeć jak swoja prace wykonuje z pełnym zaangazowaniem i uśmiechem na twarzy. Przechodząc do recepcji hotelowej chciałem złożyć specjalne podziękowania dla p. recepcjonistki, (nie pamiętam imienia ale mówi po Polsku) oraz p.recepcjoniście Robaina (przesyłam serdeczne pozdrowienia - turysta z pokoju 606). Musze tu wspomnieć o kelnerze z restauracji w której jadaliśmy śniadania lunch i kolację. Można go spotkać zaraz po wejściu do restauracji. Z uśmiechem na twarzy nakrywa stoliczki. Pozdrawiam barmanów a szczegolnie p. Dan - turysta od Cuba Libre. Nie moge zapomnieć o Animation Team. To ten Team postawił kropeczke nad "i" kiedy wahałem sie nad wyborem, wycieczki, biura podrózy .... i finalnie hotelu. Specjalne podziekowanie dla osób z grupy animacyjnej a szczegolne dla Mariny Diez Sanchez (szkoda,że jej przygoda z Hotelem IFA dobiegła końca), Elizaber Meldere, Matt Jalincas, Angelo Cerini (który obecnie pracuje w IFA Continetal). To tyle z miłych, rzeczy. Jeżeli wybierasz sie do hotelu poza sezonem jak najbardziej polecam. W szyczcie, tak jak nasz druga wizyta w sierpniu - zastanów się. O 9-10 ranonie masz co szukać wolnego miejsca przy basenie, czy wolnego leżaka. Wszystkie są już zarezerwowane. Przy barze Banna nie wszystkie leżaki sa chowane więc mozesz sobie zarezerwować leżak jeszcze wieczorem, resztę musisz wczesnie rano - najlepiej parę min po 6:00. Najciekawsze z tego wszystkiego było to, że przez 4 kolejne dni nie spotkałem właścicela ręczników, które były połozone na leżaki i przypięte spinaczami. Ręczniki rzucały się w oczy, duże, czerowne z dużym znakim McDonalds. Czwartego dnia śmaiłem się, że ktoś zapomniał, że zrobił rezerwację, zostawił ręczniki i wrócił do domu :) Piątego dnia pojawili się właściciel ręczników. To jest przykład że Dyrekcja ma w nosie swoich gości i dozwolone sa bezterminowe rezerwacje leżaków. W normalnych hotelach obsługa basenowa zbiera takie ręczniki zwalniając w ten sposób rezerwację. niby dużo leżaków a tak naprwdę połowa calymi dniami stała pusta. W styczniu udawało się znaleźć wolny leżak bez większego problemu. Przy okazji chciałem zwrócić uwagę na wszechobecny dym papierosowy oraz niedopałki wlające sie nawet w basenie :( Moze Dyrekcja hotelu wprowadzi w końcu zakaz palenia i wyznaczy miejsca gdzie można palić - dlaczego niepalący mają wdychać dym w restauracji, w barze na świezym powietrzu przed sceną, na balkonie, czy przy basenie Planujemy kolejny urlop i co prawda bierzemy pod uwagę ten Hotel, ale nie wiem czy go odwiedzimy w lutym 2019 - może...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Stary ale jary

    Dorota, Grotniki 18.01.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Hotel bardzo duzy i już wymaga renowacji. Jest jedenak znakomicie zarzadzany i w pełni sprawny.Wszyscy pracownicy od recepcji do kuchni zawsze usmiechnięci i autentycznie życzliwi. Animacje praktycznie przez cały dzień. Szkoda ,że za siłownie trzeba oddzielnie płacić tak jak za ręczniki plażowe.Kuchnia obfita i urozmaicona. W sumie godny polecenia

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Cudowne spotkanie z wnukami.

    Ewa, Zabłotce 10.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Po dość długim locie, dotarliśmy na wyspę Gran Canaria. Od pierwszej chwili zauroczyły nas piekne widoki,. Cudowna atmosfera w gronie najbliższych, którzy przylecieli wcześniej spełniła nasze oczekiwania. Pozdrawiamy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyjemny hotel ze słabym wifi

    M 26.04.2025

    Wszystko w hotelu było w porządku: dobre jedzenie, przyjemne strefy nad basenem, miła obsługa. Jedyny mankament to jakość wifi. Żeby skorzystać z internetu trzeba było iść poza pokój, bo siła sygnału nie pozwalała na normalne korzystanie z podstawowych komunikatorów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje Październik

    Jacek 22.10.2017

    Wakacje udane, ale z małymi niedociągnięciami

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Ocena pobytu na Gran Canarii - Hotel IFA Buenaventura październik 2018

    Michał z Warszawy 02.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Mój dziewiąty już pobyt na Wyspach Kanaryjskich, jak zwykle, także i tym razem udany. Wspaniały klimat, atmosfera odpoczynku, luzu i beztroski. Hotel momentami przypominał "kołchoz" głównie z racji tłumów i kolejek w restauracji (raczej stołówce) oraz walki o leżaki przy basenach. Bardzo słaby, nieprofesjonalny zespół animatorów. Niedogodności i niedociągnięcia łagodziła jednak bardzo swobodna atmosfera i niezwykle miła obsługa hotelowa, począwszy od Pań pokojowych, po kelnerki i kelnerów. Jeśli ktoś nie jest nastawiony na luksusy i bardzo wysoki komfort oraz rozrywki proponowane przez animatorów, to szczerze polecam - naprawdę można nieźle odpocząć od pracy i naszej codziennej rzeczywistości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Pobyt wypoczynkowy

    Andrzej 10.10.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    Pobyt w okresie 28.09.17 do 06.10.17. Pogoda b. dobra, w ciągu dnia nie mniej niż 26 st.C ( bywało i 33 ), w nocy nie mniej niż 22 st.C.Sam hotel położony ok. 10 min pieszo od plaży. Na fasadzie widać odpryski farby, lecz nie jest to jakimś problemem estetycznym. Wewnątrz czysto, przytulnie, choć sam obiekt to moloch. Pokoje względnie duże, z balkonem , z podstawowym wyposażeniem. Łazienka niewielka ( wanna z prysznicem, umywalka i ubikacja), minus to brak wentylacji mechanicznej w łazience. Ciepła woda dostępna przez cały dzień.Kosmetyki do codziennej pielęgnacji raczej lepiej wziąć swoje, te na miejscu jakości są przeciętnej. W pokoju suszarka. WI-FI darmowe dostepne przy recepcji, przesył całkiem dobry. Obsługa na dobrym poziomie, miła, pomocna. pokoje sprzątane codziennie, podobnie jak wymiana ręczników. Dwa baseny, czasami trudno o miejsce na leżaku, lecz polecam ocean ze wspaniałą plażą, cieplutką wodą, naprawdę warto tam spędzać czas. Jedzenie dobre, dużo warzyw w każdej postaci, owoce, ciasta, lody. Menu pod Niemców i Anglików, lecz jest w czym wybierać.Drinki w ramach all.. przeciętne, raczej słodkie jak alkoholowe. Animacje na raczej średnio-niskim poziomie. Minus to trudności z pokojem z łóżkiem małżeńskim. Pomimo prośby otrzymaliśmy pokój z osobnymi łóżkami, dwudniowe prośby nie dały pozytywnego efektu. Opieka rezydenta Rainbow na dobrym poziomie, kontakt bezproblemowy. Polecam wycieczkę objazdową po wyspie, naprawdę warto.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przyzwoity hotel

    Mirosław, Warszawa 22.04.2019

    Dobra lokalizacja, dobre jedzenie, przestronne pokoje. Hotel mimo swojego wieku utrzymany w dobrym stanie, czysty. Rozsadne all-inclusive: brak wszechobecnych nalewakow z najtanszym alkoholem - trzeba poprosic o trunek, ale dzieki temu jest lepszy. Jedyny mankament jaki wskaze to meczace animacje. Animatorzy robili wrazenie porobionych amfetamina, bardzo glosny i ta ryczaca muzyka przelewajaca sie rowniez do pokoi. W obecnych czasach kazdy jednak slucha tego co chce... w sluchawkach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem