Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(258 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.6
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
4.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    3* ale mocno przechodzone

    Maciej BIAŁYSTOK 13.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel jak na 3* w porządku, bardzo duzy ale, bez fajerwerów, pokoje czysto sprzątane. natomiast sama infrastuktura mocno zużyta. Restauracja wygląda raczej jak stołówka, jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. pomimo iz na śniadanie codziennie było to samo, to jednak zawsze można było zjeść coś innego (typowo brytyjski zestaw). Obiady 3-4 dania do wybory zawsze ryba lub mieso, sporo warzyw. Goście to przede wszystkim Niemcy (65+), Brytyjczcy, Polacy. Kolacje bardziej zróżnicowane.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    82

    ocean, góry ciekawa wyspa...

    Kamila S 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Gran Canaria jest bardzo atrakcyjnym miejscem. Zostało to całkiem dobrze wykorzystane w programie wyjazdu, który był zróżnicowany co pozwoliło poznać wyspę. Wycieczki bardzo ciekawe, uczestnicy jak i turyści na Gran Canaria to w przeważającej ilości osoby starsze. Pierwszy dzień na wyspie totalnie stracony ze względu na złą organizację późne spotkanie informacyjne oraz czas jego trwania. Mnogość Irish Pubów, włoskich i angielskich restauracji nie występuje tutaj bez przyczyny. Większość zagranicznych turystów to Brytyjczycy na emeryturze. Jeśli chodzi o zakwaterowanie wycieczki (Green Field) to mamy dosyć skrajne odczucia. Z jednej strony bliskość plaży i kilku restauracji oraz nienaganny basen, a z drugiej baaaardzo głośny pub na dole hotelu i karaoke po drugiej stronie ulicy, głośny remont w ciągu dnia, dosyć wiekowe pokoje i monotonne śniadania (na szczęście mieliśmy tam tylko śniadania). Ogólnie do drugiej w nocy słychać było dudnienie z pubu, a od 9 rano kucie tynku z pobliskiego remontowanego murku. Bardzo niepoważne podejście hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Urlop za którym już tęsknię

    Klaudia, Tychy 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wybraliśmy ten hotelu z racji na jego świetne położenie.Nastawieni byliśmy na wypoczynek jak również na zwiedzanie. Hotel jak najbardziej spełnił Naszej oczekiwania , powiedziałabym nawet ze zaskoczył tak dobrym jedzeniem że wróciliśmy z dodatkowymi kilogramami. Bardzo pomocna i miła obsługa.Pokoje schludne, codziennie sprzątane. Sama wyspa jest świetna, dużo miejsc do zobaczenia. Gran Canaria skrywa w sobie wiele ciekawych miejsc do odkrycia i nie do końca jest taka oczywista co człowiek zobaczy na miejscu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Abora jest ok!!!

    Krzysztof, Dębno 08.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel Buenaventura jest dość sporym obiektem, posiada 2 niezależne baseny (1 głosny - animacje + muzyka) i (1 spokojny dla śpiochów). Ponadto jest fajna strefa dla małych dzieci tzw strefa splash z armatkami wodnymi i brodzikiem. Leżaków jest dośc nie mniej polowanie na nie to niestety standard. Co do basenów to sa strzeżone przez co nie wolno pływać na materacach, rzucać piłką a nawet jest znaczek "zakaz nurkowania " ale rekinka pozwoli wyławiać. Woda chłodna i trzeba się w niej ruszać aby nie było zimno (w grecji były cieplejsze baseny). Ogólnie baseny oceniam na 4. Sam hotel pokoje dość spore my rodzina 2+2 spokojnie sie mieściliśmy, ręczniki codziennie wymieniane i pokoje sprzątane. Ocena 5. Jedzenie oceniam na 6 spory wybór potraw, śniadania mega ze świeżymi sokami. Sama Gran Canaria piękna polecam wynając auto i skoczyć w góry (piekne widoki) oraz do Puerto de Mogan (ich Wenecja b malownicza). Polecam ogólnie wyjazd fajny.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Świetny hotel na wiosenny odpoczynek

    Aleksandra, Kraków 23.05.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Naprawdę dobry hotel, w pełni zasłużone 4 gwiazdki. Można odpocząć. Miejsce przy basenie zawsze dostępne, przepyszne jedzenie. Jeśli ktoś lubi spacery - wymarzona lokalizacja. Drinki serwowane w szkle, jest wybór nawet tych bezalkoholowych, bardzo wygodne sofy w strefie lobby i drink baru. Na minus serwis sprzątający, brak regularności uzupełniania przyborów toaletowych, brak usuwania awarii - mimo ich zgłaszania.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Klasa

    BARBARA, NOWY SĄCZ 23.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel jak na swoje 4 gwiazdy calkiem ok, najbardziej podobały mi się baseny oraz otoczenie tzn palmy i kaktusy na terenie hotelu. Jedzenie bardzo różnorodne od specjałów lokalnych do sushi i innych.Bardzo poważne podejście do tematu pandemia - tylko 1 osoba w windzie lub więcej jeśli członkowie rodziny, na stołówce obowiązkowe rekawice - obsługa bardzo pilnowała przestrzegania tych zasad .... Dodatkowo do plaży spacerkiem 10-15 minut, był tez busik na plaze ale zdecydowanie wolałyśmy spacer 🦎🌵🦎🌵🦎🌵Miejscowka tez super do kilku wycieczek jak np do Maspolamas na plaze, do Faro, a także trochę dalszych do Puerto Rico, Playa de Amadores oraz Puerto do Mogan. Polecam gorąco Barbara

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    64

    w zasadzie wszystko OK

    Piotr Michał, RZESZÓW 28.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Średnio raz w roku korzystamy z usług biura Rainbow. Zazwyczaj jesteśmy zadowoleni z poziomu usług tego biura i oceniamy je powyżej średniej. Także i tym razem wycieczka nam się bardzo podobała. Niemniej mając pewne doświadczenie w korzystaniu z usług różnych biur podróży musimy zwrócić uwagę na pewne mankamenty które zmniejszyły ogólne pozytywne wrażenie z wycieczki. Po pierwsze rozumiemy budżetowość tego typu wyjazdów niemniej ilość miejsca w samolocie jakie zaoferował nam ENTERAIR oraz temperatura w kabinie, sięgająca ze pewne prawie 30 stopni, podszas trwającego ponad 5 godzin lotu, pozostawiają wiele do życzenia. Po drugie na lotnisku powitała nas rezydentka Pania Maja, z której zachowania jednoznacznie wynikało, że jest tu za karę. Była mało interaktywna i ematyczna, a podczas kolejnych spotań nie potrafiła odpowiedzieć na praktycznie żadne pytanie na temat wyspy. Co innego polscy przewodnicy lokalni, Pan Mariusz i Pani Małgorzata, którym bardzo zależało na atmosferze wycieczek po wyspie i wykazali się wiedzą, profesjonalizmem i ciepłym podejściem. Po trzecie oceniając hotel Green Field ponownie należy podkreślić, że uczestnicząc w wycieczce objazdowej nie spodziwaliśmy się szczególnych warunków lokalowych , niemniej z jednej strony położenie hotelu było dobre z uwagi na bliskość oceanu i centrum Maspalomas to jednak pokoje które zostały przydzielone nie tylko nam ale i innym uczestnikom wycieczki wywoływały uczucie jakbyśmy byli gośćmi trzeciej kategorii. Pokoje były w piwnicy 7 piętrowego hotelu, poziom -1, brak było widoku na cokolwiek, ani na morze ani na miasto ani na góry jedynie na obłażące z farby schody na basen. Należy podkreślić , że pokoje były przestronne, schludne i prawie codziennie sprzątane. W łazience jednak ze względu na położenie, codziennie, najprawdopodobniej z kratki wentylacyjnej wychodziły dżdżownice i to nie jest żart.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ok

    Ania i Szymon 29.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel ogólnie ok. W odniesieniu do liczby gości trochę za mały teren, w tym strefa basenowa. Dwa baseny, w których nie ma gdzie popływać, bo czy płytko czy głęboko wszędzie mnóstwo skaczących dzieci, które zajmują obydwa baseny. Strefa dla dorosłych, która miała być strefą spokoju i relaksu z jacuzzi była nieczynna. Jedzenie bardzo smaczne, szampan do śniadania. Pokoje wygodne, sprzątane codziennie. Świetne rozwiązanie z samoobsługowymi dystrybutorami czynnymi całą dobę, gdzie można sobie zrobić kawę, herbatę, nalać soku, wody, Sprite, coli, piwa czy sangrii. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w miarę ok

    Wojciech, 24.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel w miarę ok, lecz juz trąca myszką i wymaga małego odnowienia i wymiany wyposażenia pokoi. Sprzątanie i czystość bardzo dobra. Jedzenie super. Obsługa bardzo serdeczna i miła. Lokalizacja bardzo dobra. Minusy to złe wi-fi, mimo że dodatkowo płatne, ciężko zdobyć leżak koło basenu i stolik przy barze ale zawsze coś sie uda załatwić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam pobyt w hotelu IFA Buenaventura

    Bożena Teresa, Toruń 17.07.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Wyjazd bardzo udany. Miejscowoć bardzo ładna. Hotel polecamy- czysty z miłą obsługą. Jedzenie bardzo urozmaicone.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem