Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(236 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobry wypoczynek

    Krzysztof, BIAŁYSTOK 19.01.2017 | Termin pobytu: listopad 2016

    Z hotelu korzystałem przez 2 tygodnie. Bardzo udany wypoczynek. Hotel nienajnowocześniejszy. Ale bardzo dobrze utrzymany i zarządzany. Bardzo duży obiekt około 700 pokoi. Trzeba się nastawić na długie wędrówki, aby dojść na basen lub do restauracji.Hotel w pełni zasługuje na swoje 3 gwiazdki i to z dużym plusem. Bardzo chętnie spędzę urlop w tym hotelu ponownie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Covidowe szaleństwo

    Katarzyna, Pabianice 24.09.2021

    Gdyby nie to covidowe szaleństwo, pewnie byłoby lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Gran Canaria w pigułce

    Monika 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka była ciekawa i dobrze zorganizowana, a program obejmował wszystkie najważniejsze atrakcje wyspy. Autobus zawsze przyjeżdżał punktualnie, a przewodnicy imponowali wiedzą i zaangażowaniem. Największe wrażenie zrobiła na nas wyprawa do centralnej części Gran Canarii – widoki były naprawdę zapierające dech w piersiach. W dni wolne z łatwością poruszaliśmy się komunikacją miejską, a zakup biletów był prosty i wygodny. Zdecydowanie polecamy odwiedzenie wydm – nie tylko z punktu widokowego, ale także pieszo, by doświadczyć ich wyjątkowego klimatu. Okolica latarni morskiej również zasługuje na uwagę. Plaże były czyste i zadbane, co świadczy o trosce o środowisko. Wszystkie punkty programu zostały zrealizowane, jednak jednego dnia wycieczka zakończyła się godzinę wcześniej niż przewidywano, co sprawiło, że w niektórych miejscach brakowało czasu na spokojne zwiedzanie. Jeśli chodzi o zakwaterowanie, hotel znajduje się w samym centrum, co ma swoje plusy, ale niestety na parterze działa bar z muzyką na żywo, co może być uciążliwe wieczorami. Po przyjeździe nasz pokój nie był należycie posprzątany, co natychmiast zgłosiliśmy. Początkowo trudno było się skontaktować z recepcją, ale ostatecznie udało się uzyskać pomoc i pokój został doprowadzony do porządku. Hotel ogólnie sprawia wrażenie przestarzałego – wymaga remontu, szczególnie łazienki i części wspólnych. Basen oraz leżaki były niezbyt czyste, a wielu gości rezerwowało leżaki ręcznikami, co było nieco problematyczne. Wyżywienie w hotelu oceniamy jako przeciętne – posiłki były monotonne i powtarzały się codziennie. Mieliśmy też nieporozumienie dotyczące wykupionego wyżywienia – według nas rezerwowaliśmy pobyt z obiadokolacjami, a na miejscu okazało się, że mamy tylko śniadania. Niestety nie mieliśmy dowodu w postaci zrzutu ekranu, a biuro przesłało nam jedynie ponownie umowę, bez głębszego wyjaśnienia. Kawa podawana do śniadań była bardzo słabej jakości, co nas rozczarowało, zwłaszcza że wyspa słynie z własnych plantacji kawy. Dodatkową kwestią, która zwróciła naszą uwagę, były znaczne różnice w cenie wycieczki pomiędzy uczestnikami – w naszym przypadku sięgały one ponad 1000 zł. Wszyscy uczestnicy mieli ten sam program, ten sam hotel i warunki pobytu, dlatego uważamy, że ceny powinny być bardziej jednolite. Podsumowując – jesteśmy zadowoleni z samego programu wycieczki i atrakcji, jakie udało się zobaczyć. Mamy jednak nadzieję, że zgłoszone uwagi pomogą w ulepszeniu przyszłych ofert.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przyzwoity hotel, ale bez rewelacji

    Artur, Warszawa 14.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel w porządku, ale bez zachwytu. Wybór jedzenia mocno ograniczony, potrawy powtarzalne i mało oryginalne. Brakowało owoców (praktycznie nie było wyboru). Pokój fajny, spory, czysty, choć bez widoku na ocean. Plusem był podgrzewany basen zewnętrzny - byliśmy w okresie zimowym, co ma znaczenie. Generalnie hotel jest mega wielki, w restauracji panuje tłok (czasem trudno znaleźć wolny stolik), w czasie posiłków jest głośno i tłoczno. Na pewno nie jest to kameralne miejsce. Ogólnie OK, ale bez rewelacji i pewnie następnym razem wolałbym mniejszy hotel.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem