Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Turbo Club

5.0/6
(84 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.5
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Transport
5.7
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Umiarkowany

    Karol 02.11.2019

    Transfer z lotniska zajmuje około 40min. Sam hotel sprawia sympatyczne wrażenie, pokoje czyste, odnowione, sprzątane 3 razy w tygodniu, wymiana pościeli 1x w tygodniu. Do pokoju brak uwag. Wygodne łóżka, darmowa klimatyzacja w sypialni. Formuła all inclusive: śniadania typowo brytyjskie, "sztuczna" jajecznica, chleb tostowy (na szczęście zdarzają się ciemne bułki i inne niżeli pszenne białe, sztuczne pieczywo), fasolka, "parówki" nie mające dużo wspólnego z mięsem, codziennie świeżo smażone jajka sadzone lub placki przypominające pancakes, do tego sałatki i inne dodatki - przeciętne... Krem "czekoladowy", dżemy najgorsze z możliwych lecz zjadliwe. Pyszne churros, zapewne mrożone. Obiady i odiadokolacje najogólniej OK, nie można tu liczyć na przysmaki kuchni hiszpańskiej, tudzież lokalnych świeżych produktów. Np. na wyspie dużo drzew z bogato owocujacym avocado, którego w restauracji się nie uświadczy. Do wszystkiego frytki. Kilka razy ziemniaki - lecz nie te lokalne + wyspowe sosy mojo. Bardzo dobre owoce - arbuz, melon itp. podstawowe, bez szaleństw, zdarzały się Kanaryjskie banany. Wszystkie desery, ciasta sztuczne, ciastka z marketu... Alkohole: drinki nalewane z automatu, sztuczne jak pozostałe "przysmaki" , pozostaje opcja wymyślania własnych czyli prostych kompozycji alkohol + napój gazowany z nalewka, do tego niezawodne piwo. Na miejscu dość głośne animacje do 23:00, basen ok, w październiku od godziny 8 już leżaki zarezerwowane (na wszystkich rozłożone ręczniki i brak ludzi). 95% osób odwiedzających to Brytyjczycy. Do plaży spacerem ok. 40min. 3x kursuje darmowy autobus - dobra opcja, do tego taksówka ok. 4-5euro za kurs. Wyspa bardzo dobrze skomunikowana przez miejscowe autobusy - 3-4euro dojazd do dalszych plaż (bardzo malownicze np. Playa de Amadores). Podsumowując: drugi raz nie wybrali byśmy tego hotelu z uwagi na kulejace all In oraz słabe jedzenie.. Lepiej dopłacić i cieszyć się wszystkimi urokami wakacji za które i tak nie mało płacimy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Turbo Club

    Tadeusz, Wagowo 11.11.2019

    Hotel czysty, pokoje przestronne i czyste. Warto skorzystać.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ok

    Maciej, Radzionków 22.09.2019

    Wyjazd bardzo udany, wszystko w jak najlepszym porządku. Gorąco polecam. Dużo ciekawych miejsc i interesujących widoków.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Gran Canaria w pigułce

    Monika 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka była ciekawa i dobrze zorganizowana, a program obejmował wszystkie najważniejsze atrakcje wyspy. Autobus zawsze przyjeżdżał punktualnie, a przewodnicy imponowali wiedzą i zaangażowaniem. Największe wrażenie zrobiła na nas wyprawa do centralnej części Gran Canarii – widoki były naprawdę zapierające dech w piersiach. W dni wolne z łatwością poruszaliśmy się komunikacją miejską, a zakup biletów był prosty i wygodny. Zdecydowanie polecamy odwiedzenie wydm – nie tylko z punktu widokowego, ale także pieszo, by doświadczyć ich wyjątkowego klimatu. Okolica latarni morskiej również zasługuje na uwagę. Plaże były czyste i zadbane, co świadczy o trosce o środowisko. Wszystkie punkty programu zostały zrealizowane, jednak jednego dnia wycieczka zakończyła się godzinę wcześniej niż przewidywano, co sprawiło, że w niektórych miejscach brakowało czasu na spokojne zwiedzanie. Jeśli chodzi o zakwaterowanie, hotel znajduje się w samym centrum, co ma swoje plusy, ale niestety na parterze działa bar z muzyką na żywo, co może być uciążliwe wieczorami. Po przyjeździe nasz pokój nie był należycie posprzątany, co natychmiast zgłosiliśmy. Początkowo trudno było się skontaktować z recepcją, ale ostatecznie udało się uzyskać pomoc i pokój został doprowadzony do porządku. Hotel ogólnie sprawia wrażenie przestarzałego – wymaga remontu, szczególnie łazienki i części wspólnych. Basen oraz leżaki były niezbyt czyste, a wielu gości rezerwowało leżaki ręcznikami, co było nieco problematyczne. Wyżywienie w hotelu oceniamy jako przeciętne – posiłki były monotonne i powtarzały się codziennie. Mieliśmy też nieporozumienie dotyczące wykupionego wyżywienia – według nas rezerwowaliśmy pobyt z obiadokolacjami, a na miejscu okazało się, że mamy tylko śniadania. Niestety nie mieliśmy dowodu w postaci zrzutu ekranu, a biuro przesłało nam jedynie ponownie umowę, bez głębszego wyjaśnienia. Kawa podawana do śniadań była bardzo słabej jakości, co nas rozczarowało, zwłaszcza że wyspa słynie z własnych plantacji kawy. Dodatkową kwestią, która zwróciła naszą uwagę, były znaczne różnice w cenie wycieczki pomiędzy uczestnikami – w naszym przypadku sięgały one ponad 1000 zł. Wszyscy uczestnicy mieli ten sam program, ten sam hotel i warunki pobytu, dlatego uważamy, że ceny powinny być bardziej jednolite. Podsumowując – jesteśmy zadowoleni z samego programu wycieczki i atrakcji, jakie udało się zobaczyć. Mamy jednak nadzieję, że zgłoszone uwagi pomogą w ulepszeniu przyszłych ofert.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem