Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pieknym miejscu pokoje czyste super obsługa, jedzenie marnej jakości brak wody w pokojach hotelowych piękna plaża aczkolwiek bardzo mała, za mała w stosunku do obłożenia hotelu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Swój pobyt w hotelu oceniam na mocne 3/6. Na ocenę złożyło się kilka czynników, które mi jako użytkownikowi uwłaczały i nie pozwalały 100% cieszyć się z wypoczynku. Po pierwsze lokalizacja hotelu od najbliższego miasteczka to ok. 40 min drogi pieszo drogą która nie posiadała chodnika. Po drugie przyjście na plażę hotelową o godzinie 9-10 i znalezienie wolnego leżaka graniczyło z cudem, bo pomimo polityki hotelu z brakiem rezerwacji leżaków ludzie mieli to w głębokim poważaniu i już od 6 rano czekali aż położą ręcznik na jakimś leżaku. Następnie dużym minusem i nieprzyjemnym było patrzenie na ludzi, którzy na posiłki przychodzili w strojach kąpielowych albo halkach, które ledwo co przykrywało ciało. Pomimo faktu, że nie przeszkadza mi bycie w towarzystwie rodzin z dziećmi, to wyjątkowo w tym okresie rodzice obecni nie zwracali uwagi na to że dzieci wyjątkowo przeszkadzają w odpoczynku innym przebywającym w hotelu. Pomimo tych przykrych doznań związanych z innymi użytkownikami hotelu widok, obsługa, jedzenie było przesympatyczne i piękne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z plusów: Pokoje czyste, sprzątane na bieżąco. Klimatyzacja działała ok. Obsługa hotelowa miła, pomocna. Dobrze rozwiązane dojście na plażę. ( przejście podziemne pod drogą ). Zadbany teren hotelu. Plaża czysta, krystaliczna woda w morzu. Z minusów: Położenie hotelu - hotel położony na wzniesieniu. Niestety jak ktoś ma pokój położony na samej górze, to kilka razy dziennie w temperaturze +35 musi pokonywać dość strome i długie podejście. Dość monotonne i słabo przyprawione jedzenie w hotelu. Desery słabej jakości. Drinki w barach okropne, sztuczne nie do wypicia. Jedynym alkoholem, który był w miarę ok było wino i piwo. Przekąski dostępne w ciągu dnia w barze bardzo słabe. Głównie na bazie ciasta francuskiego, jeden rodzaj 2-3 sztuki i tyle. Plaża miała być piaszczysto - żwirkowa. Piaszczysta była tylko do wejścia. Od pierwszych centymetrów wody była żwirkowa z dużą ilością kamieni ( polecamy buty do wody ). Plusem była kładka, dzięki której można było ominąć wejście po nieprzyjemnych kamieniach. Wieczorem nie ma żadnych animacji. Podczas tygodniowego pobytu raz trafiliśmy na wieczór grecki, podczas którego o 23 został zamknięty bar pomimo, że wieczór grecki nadal trwał. Hotel położony na odludziu. Do najbliższej miejscowości jeździ bus. Rainbow proponuje wycieczki fakultatywne, na które trzeba dotrzeć we własnym zakresie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd 4 osoby 1-8.06. Hotel duży, składa się z kilku/kilkunastu budynków. W centrum znajduje się budynek recepcji z restauracją i obok basen z barem. Pokoje czyste, wyposażenie nowe, dobrze się prezentują. Sprzątane codziennie. Posiłki serwowane w restauracji, duży wybór, częściowo zmieniają się każdego dna, więc na pewno nikomu się nie znudzi i zawsze można znaleźć coś dla siebie. Obsługa działa szybko, jest czysto. Basen duży i głęboki, jednak trochę mało leżaków, więc może być ciężko z miejscem - rotacja jednak była dość duża więc powinno udać się w ciągu dnia. Plaża szeroka, piaszczysta, w całości zajęta przez leżaki, w wodzie również piasek. W barach serwowane około 15 drinków plus piwo, wino, kawa, herbata i napoje bezalkoholowe. Bar na basenie w ciągu dnia obługiwała barmanka, obsługa szybka i bezproblemowa. Wieczorem przychodził inny barman i obsługa zależała od humoru - dwa dni chyba go nie miał bo drinki robił odmierzając składniki przez co robiła się kolejka, można było postać nawet 30min po jedno zamówienie. W kolejne dni dołączył do niego barman z plaży, zdecydowanie szybszy i już problemu nie było. Sam bar na plaży obsługiwany przez własnie tego barmana mogę ocenić 10/10, zamykany około 18. W hotelu spa, ale nie korzystałem i market, jednak dużo droższy niż sklepy w Uranopoli. W okolicy nie ma za bardzo co robić poza terenem hotelu - Uranopoli w odległości około 3km - nie da się dojść plażą, droga bez chodnika i oświetlenia - taxi 8euro, ostatnie kursy około 23-północy. W hotelu goście to głównie Anglicy - starsi i młodsi (ci potrafią być męczący przez swoje krzyki) oraz Polacy, mniej Greków, Rumunów, Bułgarów. Plusy i minusy poniżej
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nie jest hotel dla wszystkich. Bardzo dużo stromych podejść co sprawia, że zapominając czegoś z pokoju po prostu nie chce się po to wracać... Kuchnia uboga pod względem różnorodności i smaku potraw. Wejście do morza kamieniste! Brak brodzika dla dzieci. Snacki to tylko i wyłącznie kanapka w postaci kajzerki z szynką i serem... Hotel nie wart swojej ceny!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Posiłki w hotelu jednego dnia bardzo smacznego innego trudno było znaleźć coś dobrego. Plaża blisko hotelu jednak należy wziąć pod uwagę, że hotel położony jest na wzgórzu i aby dojść do pokoju trzeba było pokonać sporo schodów. Leżaki i parasole na plaży darmowe, przeważnie nie było problemu, aby znaleźć wolny leżak, natomiast hotel zapewniał, że "zajęte ręcznikami leżaki" jeśli są nieużywane zostają zwolnione, jednak nikt tego nie pilnował i widać było, że spora część leżaków była pozajmowana, a przez kilka godzin nikogo przy nich nie było. Największym rozczarowaniem była łazienka w pokoju. Okropny smród, grzyb, pleśń, brak wentylacji. Przyjechaliśmy do hotelu około 2 w nocy i dostaliśmy zameldowanie w pokoju, w którym w łazience w kabinie prysznicowej brakowało jednych drzwi, a słuchawka prysznicowa była czarna od brudu/pleśni. Po rannym zgłoszeniu sytuacji do Rezydentki i recepcji mieliśmy otrzymać nowy pokój, co okazało się wyzwaniem dla hotelu, bo kolejny pokój, który otrzymaliśmy miał całkowicie zepsutą klimatyzację. Poproszono nas o przeniesienie się do trzeciego już pokoju, po czym po chwili jednak stwierdzili, że nie przyznają nam tego pokoju i kazano poczekać na naprawę usterek w łazience w pierwszym pokoju. Absolutnie nie było zgody z naszej strony na zakwaterowanie w tak zagrzybionej łazience, więc czekaliśmy około 2h, aby naprawiono klimatyzację w innym pokoju. Rozmawialiśmy z innymi Gośćmi i w ich pokojach łazienka również pozostawiała wiele do życzenia, każdy narzekał w niej na brzydki zapach spowodowany brakiem wentylacji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel położony daleko od lotniska i innych miejsc wycieczkowych,basen z małą ilością leżaków,to samo dotyczy plaży mała z małą ilością leżaków,po godz 10 graniczyło z cudem żeby cos znależć,restauracja hotelowa nie rozpieszczała,jedzenie zimne,bez smaku,monotonne,desery dwa rodzaje bez porywu.Nie polecam osobom starszym-wszędzie pod górkę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Powodów jest wiele, więc zakończymy tą opinię pozytywnym akcentem. Skupmy się najpierw na najważniejszym: 1. Niezadowalający standard wyżywienia Być może największym rozczarowaniem była jakość wyżywienia oraz brak uzupełniania wody w pokojach, co jest zazwyczaj standardem w hotelach oferujących opcję all-inclusive. Otrzymaliśmy jedną butelkę wody po przyjeździe jako „welcome gift”, a za każdą kolejną wodę musieliśmy płacić w hotelowym sklepiku. Co więcej, nie mogliśmy uzupełniać własnych butelek z dostępnych dystrybutorów wody. Wynosić ze stołówki też nie było wolno (nawet śliwki czy nektarynki). Wyżywienie samo w sobie było również nieakceptowalne. Podawane jedzenie było nieświeże, zbyt tłuste (dominował olej palmowy), a potrawy były często przegotowane lub niedogotowane. Przykładem mogą być surowe mięsa oraz przypalone dania. Były dni, kiedy brakowało świeżych warzyw i owoców, a dostępne warzywa były stare lub wysuszone. Przekąski były niesmaczne i najczęściej były to resztki z wcześniejszych posiłków, a nieświeże ciastka w barze przy basenie dopełniały obrazu niezadowalającego standardu. Według opisu wycieczki, na w barze plaży powinny być serwowane „snacki” czy też po polsku przekąski - nie były serwowane, a lody były dodatkowo płatne. Soków ze świeżych owoców z tego co wiemy nie dało się dokupić. Nawet kawę mrożoną musieliśmy sobie robić sami, gdyż była to dodatkowo płatna usługa – więc musieliśmy brać kubek z lodem oddzielnie, a kawę z automatu brać oddzielnie i przelewać do lodu. Napoje dostępne w ofercie all-inclusive były bardzo ograniczone, a większy wybór dostępny był wyłącznie za dodatkową opłatą. Koktajle serwowane w hotelowych barach były przygotowywane z najtańszych składników (tak więc drinki nazwaliśmy „radioaktywne”), a brak świeżych owoców czy ziół (jak mięta czy limonka do mojito, którego nawet ku naszemu zdziwieniu nie było w ofercie) tylko podkreślał niską jakość. 2. Brak atrakcji i animacji Wieczory były dla nas po prostu smutne. Bolały nas brzuchy po jedzeniu opisanym powyżej i nudziliśmy się strasznie, mimo że wzięliśmy sobie planszówki. Zgodnie z opisem oferty, spodziewaliśmy się bogatego programu animacji, atrakcji sportowych oraz wieczornych atrakcji, co jest typowe dla hoteli 4-gwiazdkowych. Niestety, rzeczywistość była zupełnie inna. Wieczorne atrakcje ograniczały się do płatnych automatów do gier oraz DJ-a, który nie angażował się w interakcje z gośćmi. Grecki wieczór, który miał być jednym z głównych punktów rozrywkowych, ograniczył się do krótkiej chwili muzyki i prostego tańca wokół basenu. Dla porównania, w innych hotelach 4-gwiazdkowych, z których korzystaliśmy w przeszłości (na przykład na Krecie czy Majorce), dostępne były codzienne animacje, interaktywne gry, koncerty oraz występy artystyczne, które odbywały się bez dodatkowych opłat. Oczekiwaliśmy podobnego standardu na tej wycieczce, zwłaszcza że cena była wyższa niż w innych hotelach, które oferowały więcej atrakcji, codziennie i do późniejszych godzin. 3. Niewystarczający standard pokoju, w tym łazienki Pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowani, nie spełniał naszych oczekiwań w zakresie standardów czterogwiazdkowego hotelu. Brakowało czajnika oraz kubków, mimo zgłaszania tej sprawy na recepcji. Pojawił się problem czystości pościeli i także nie został rozwiązany. Codziennie zastawaliśmy plamy na prześcieradłach. Rezydentka oznajmiła, że zgłoszenie i prośba o wymienienie pościeli na nowe załatwi sprawę, lecz te nowo wymieniane również miały zabrudzenia. Plamy znajdowały się również na ozdobnych pokryciach łóżka oraz firanach. Drugiego dnia pobytu na przykład pokój nie został sprzątnięty w ogóle. W łazience brakowało podstawowych udogodnień, takich jak kubki do szczoteczek do zębów, a ręcznik/mata do stóp były dostarczane tylko na koniec pobytu, więc podłoga była morka i śliska. Na baterii w prysznicu był kamień lub klej. Co więcej nie było zbyt dużej przestrzeni na pozostawienie kosmetyczki czy innych rzeczy w łazience, a miejsce pod umywalką było zmarnowane, gdyż nie było w łazience też żadnych szuflad. Dodatkowo, przywitały nas karty do pokoju w zniszczonym, poplamionym kartoniku. Co znów odjęło od wrażenia, że hotel jest 4 gwiazdkowego standardu. 4. Nieprzyjemna sytuacja związana z bezpieczeństwem Największy dyskomfort wzbudziła sytuacja, która miała miejsce dzień przed naszym wyjazdem, kiedy po powrocie z plaży zastaliśmy otwarte drzwi do naszego pokoju. Obsługa sprzątająca nie zamknęła drzwi po sprzątaniu. Straciliśmy czas na upewnianie się, że nie doszło do kradzieży, co negatywnie wpłynęło na nasze ostatnie chwile wypoczynku. 5. Nam to aż tak nie przeszkadzało – znaleźliśmy schody – ale odpowiadając na Wasze pytanie – tak jest naprawdę stromo pod tą górę do pokoi. POZYTYWY 1. Rzecz jasna widok. Widok był super, plaża piękna, czysta woda, na początku trochę kamieni ale później piasek, choć dość szybko robi się głęboko i UWAGA nie ma ratownika. 2. WI-FI nawet na plaży, zdala od hotelu. Dobry zasięg, szybki Internet. 3. Wbrew temu co mówi wiele opinii bardzo dużo leżaków – aczkolwiek to już od ludzi, na których traficie będzie zależało czy będziecie musieli lecieć rezerwować sobie leżaki czy nie – nie, nie jest to pilnowane. 4. Jeszcze raz widok i plaża – ogólnie jedyne co ratowało te wakacje naszym zdaniem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Minusy: 1. Chalkidiki to nie jest mercedes wśród greckich regionów. Bliskość kontynentu i gór powoduje, że jest duża szansa na słabszą pogodę. Nasz pobyt trwał 7 dni, z czego tylko 2 dni były na prawdę pogodne. Pozostałe dni to większe lub mniejsze zachmurzenie, pojawiały sie też opady deszczu. Także nie wróciliśmy opaleni... Pobyt na przełomie sierpnia i września, a zatem trudno mówić, że to już koniec sezonu, jesień itp. 2. Plaża hotelowa niewielka, w sąsiednich hotelach (akti, akrathos) wyglądało to znacznie lepiej. Tutaj straszny ścisk. Nie rekompensują tego darmowe leżaki i parasole. Szczerze -wolałbym dopłacić i mieć większą przestrzeń. 3. Posiłki all inclusive słabej jakości, zwłaszcza mięsa i ryby. Mięso twarde i po prostu źle przyrządzone, niezależnie od rodzaju. Ryby z kolei rozpadały się po dotknięciu widelcem i pozbawione smaku. Mała róznorodność warzyw. Urozmaicenie posiłków takie sobie. 4. Basen raczej dla dzieci, głębokość.max. 120 cm. Zamykany o 18.00. Atrakcje przy basenie np. bilard płatne 2 euro za partię. Klimat baru przy basenie raczej "discopolowy" lasery, kolorowe światełka, głośna muzyka. Gdyby nie palmy można by odnieść wrażenie, że to Sarbinowo a nie Grecja. 5. Wszechobecne palenie papierosów. Na plaży, na basenie, na balkonach i tarasach. Jeżeli już udało Ci się zdobyć na kolacji miejsce na restauracyjnym tarasie, to wyjdziesz stamtąd przesiąknięty dymem tytoniowym. Większość klientów tego hotelu to Rumuni, Bułgarzy i Serbowie - wynika to z bliskości tych państw, których obywatele przyjeżdżają całymi rodzinami po prostu samochodami. A jak wiadomo, wśród tych nacji palenie tytoniu jest dużo bardziej popularne niż wśród Niemców, Brytyjczyków czy Francuzów których nie było tam w ogóle. Warto wziąć to pod uwagę jeśli ktoś nie chce się biernie zaciągać - bardzo trudno tego uniknąć. Plusy: 1. Hotel ładnie położony, panoramiczny widok na morze i wyspę Ammuliani (pod warunkiem, że pokój jest z widokiem), ale i tutaj drobny minus: Niezły widok = wysokie położenie pokoju a to oznacza konieczność stromej wspinaczki. Uciążliwe nawet dla młodszych. Para seniorów poprosiła o zmianę pokoju z tego powodu, chociaż kiala pokój dopiero w połowie wzgórza. 2. Czystość i standard pokoju. Codziennie sprzątane pokoje, ręczniki wymieniane. Klimatyzacja działała bez zarzutów. Łóżka miękkie. Lodówką i sejf. Łazienka OK. 3. Chalkidiki to nie mercedes, ale pobliskie miasteczko Ouranopolis, i punkty widokowe na wzgórzach za hotelem całkiem przyjemne. Jak ktoś lubi piesze wycieczki i widoczki to znajdzie coś dla siebie. Spoko klimacik. 4. Obsługa hotelu miła. Biorąc pod uwagę powyższe uważam, ze koszt jest nieadekwatny do produktu jaki otrzymujemy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak i otoczenie dookoła nie trafiło w nasze gusta, nie tego szukaliśmy, zacznijmy od minusów, jedzenie to jakieś nieporozumienie w tym hotelu, w Grecji byliśmy, kilka razy ale tak słabego i niesmacznego jedzenia w hotelu jeszcze nie trafiliśmy, restauracja bardzo mała patrząc na ilość ludzi która tam przebywa, hotel z mało greckim klimatem, dla nas najlepsze co tam było to widok z balkonu, piękna panorama zatoki (fakt dostaliśmy pokój na samej górze) i obsługa w hotelu bardzo sympatyczna i to tyle z plusów,