Opinie klientów o Hanioti Grand Hotel

3.8 /6
31 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
4.5
Pokój
3.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

zadowoleni 25.06.2014

rozczarowanie - 2

Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Pokój w budynku sąsiadującym z budynkiem głównym. W toalecie uciążliwy smród z kratki ściekowej w podłodze - problem zgłaszany w recepcji. Po minie recepcjonistki widać, że nie byliśmy pierwszymi osobami, które zgłaszają ten problem. Niby ktoś był i się tym zajął, ale nie przyniosło to większego efektu. Także zawsze rano przy porannej toalecie witał nas "cudowny" zapach z kratki ściekowej. Ponadto przy balkonie znajdowała się rura wentylacyjna, która co 10 minut dawała o sobie znać dość głośnym huczeniem. Zarówno na stołówkę, plażę jak i na basen przychodziły tak naprawdę osoby zarówno z hotelu Grand jak i Hermes, także powodowało to dość duży tłok w tych miejscach. Ogólnie te 4 gwiazdki hotelu są dużo zawyżone (polskie 2 -3 gwiazdki). W okolicy są również 4-gwiazdkowe hotele i na pierwszy rzut oka wyglądają zdecydowanie lepiej. Plaża przy hotelu zatłoczona i wąska (na 3 rzędy leżaków) także od śniadania ludzie już rezerwowali leżaki. Zdecydowanie lepiej przejść się kilkadziesiąt metrów plażą w lewo od hotelu gdzie znajdziemy prawie pustą i szeroką plażę. Duża liczba Rosjan w hotelu - także czasami można się poczuć jak na wakacjach na Krymie. Ponadto w hotelu była spora liczba rodzin z dziećmi. W katalogu Rainbow Tours: -w hotelu snack bar - snack baru nie ma, jest jedynie drink bar -animacje 3 razy w tygodniu - brak animacji, podobno są tylko w sezonie,(powinno być to ujęte w katalogu, kiedy jest "ten sezon") -drink bar w ofercie all inclusive działa do 22 a nie do 23, -przerwa kawowa(???) ciasteczka, przekąski - gdzie i kiedy?, lody tylko dla dzieci do 12 roku życia, Do plusów należy zaliczyć bliskość morza i dość miłą obsługę.

2.0/6

Marcin, Kraków 28.06.2014

O dwie gwiazdki za daleko

Pobyt oceniam dobrze głównie dlatego, że robię to MIMO fatalnego hotelu, w którym przyszło mi mieszkać.

1.0/6

Emilia, Warszawa 26.06.2014

rozczarowanie 3

Dokładnie podpisujemy się pod tymi wszystkimi rozczarowaniami. Dodam, że pokój była tak mały i ciasny, że nie było gdzie walizki położyć by ja rozpakować. Pokoje brudne, obskurne, z zardzewiałą kratką w łazience.Pokoje nie były nawet na miarę 2*. Prysznic zawieszony pod samym niskim sufitem i nie było gdzie się ruszyć w malutkiej kabinie. Problemy zgłaszane na recepcji również były zlewane z głupim uśmieszkiem recepcjonistki a zeszycie skarg i zażaleń było mnóstwo skarg Klientów. Rezydentka nasze uwagi zlewała. Przerw kawowych brak, snack baru brak, lody dla dzieci do lat 12, animacji hotelowych brak, nie sądzę by były nawet w sezonie.Tylko barmani i Pan na plaży mili, reszta traktuje Polaków jak Klientów drugiej kategorii. My już złożyliśmy reklamację bo RT sprzedaje ofertę niezgodnie z opisem i czujemy się zawiedzeni i wprowadzeni w błąd.

1.0/6

Marta, Warszawa 10.06.2014

rozczarowanie

Witam, Właśnie wróciliśmy z mężem z wakacji spędzonych w hotelu Grand w Hanioti. Hotel położony w uroczym miejscu, 20m od plaży i 20 m do jednej z pięknych uliczek prowadzących na rynek główny. Pokój otrzymaliśmy w budynku sąsiednim do głównego, na trzecim piętrze. Niestety pierwszego dnia nie było wody, z informacji od rezydenta wynikało że to problem ogólny, dotyczący całego hotelu, drugiego dnia woda była ale tylko zimna, a trzeciego dla mnie wody starczyło, ale mąż już nie zdążył skorzystać z prysznica po plaży, zabrakło wody. Przez większość pobytu nie działała spłuczka w toalecie, nikt chyba nie jedzie na wakacje, żeby reperować spłuczkę, woda w umywalce praktycznie nie spływała. I po każdym prysznicu w całej łazience na podłodze stało 2 cm wody i tak do rana, zanim nie wyschło. Smród w łazience był nie do opisania. Drzwi zawsze musiały być szczelnie zamknięte. W całym hotelu nie działała klimatyzacja, na nasze zwrócenie uwagi, Pani w recepcji oznajmiła, że klimatyzacja jest niewłączona ponieważ temperatura powietrza jest za niska. Tego dnia termometr w cieniu wskazywał 36°C a w słońcu 42°C. W opisie hotelu jest informacja, że większość pokoi ma widok na morze, wg mojej oceny ok. 20% pokoi ma taką możliwość. Nasz pokój był w budynku gdzie na parterze działała kuchnia główna, efekt był taki, że codziennie o 6 rano wiedziałam co będzie podawane dziś na kolację, czy to będzie smażona ryba czy kotlet mielony. Jedzenie w hotelu było bardzo smaczne i różnorodne. Opcja all inclusive bardzo skromna i tania. Alkohole były bardzo mocno rozcieńczone. W ofercie był zapis o trzech godzinach animacji dziennie, niestety przez cały tydzień nie widziałam ani chwili jakiejkolwiek animacji, nawet dla dzieci. Wieczór grecki był za 20 euro od osoby. Nie było również żadnej przerwy kawowej, ciasteczek, kawy itd. Były lody ale tylko dla dzieci do 12 roku życia i tylko w wyznaczonej godzinie. Jak się dzieciak minutę spóźnił to już nie dostał. Basen hotelowy była strasznie mały i trochę brudny. Raczej nikt z niego nie korzystał. Na plaży było mniej leżaków niż gości w hotelu, co skutkowało potrzebą nastawienia budzika na 7 rano, wypad na plażę w celu zajęcia leżaków. Kaucja za ręcznik hotelowy plażowy 20 euro za sztukę. Pani rezydentka bardzo miła osoba, niestety bez wpływu na obsługę hotelową. Byłam od 2 do 9 czerwca. Nie polecam tego hotelu. To nie były **** na 100%.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem