Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znajduje się nad samym możemy. Plaża prywatna. All inclusive - katastrofa, jedzenie śmieciowe, wszystko zapiekane serem lub zalane jajkiem. Jedyna wędlina to mortadela. Brak owoców morza. 3 razy była ryba, która opływała w tłuszcz. Owoce? tylko arbuz i czasami melon... Brak deserów., lodów. Napoje? kawa, herbata, pepsi, sprite, rozcieńczony sok, kwaśne wino, piwo z wodą, brandy i ouzo. Bardzo uboga oferta. Brak animacji. Hotel sam z siebie nie zapewnia żadnych atrakcji, nie zależy im na kliencie. Wylot z Grecji o 5 rano, a wymeldować należało się do 12 poprzedniego dnia. Oczywiście kolacji już nie było. Nie można było dokupić kolejnej nocy, żeby chociaż skorzystać z prysznica. Pani rezydent sympatyczna, sprzedała wycieczki, ale za bardzo się nie interesowała. Wszędzie daleko, a autobusy w internecie piszą, że kursują, a tak naprawdę nie przyjeżdżają, bo jak stwierdziła pani rezydent: taka mentalność Greków.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
PLUSY: Codzienne sprzątanie pokoju, wymiana pościeli. Na plus obsługa restauracji - barmani. Bardzo sympatyczni. Minusów niestety naliczyłam więcej: w cenie rzekomo jest wliczony INTERNET co jest absolutną bzdurą bo przez cały tydzień który tam spędziliśmy nie działał ani razu pomimo zwrócenia uwagi w recepcji. Właściciele i obsługa w recepcji to jakiś koszmar - patrzą na każdego krzywo i zwracają uwagę nawet na to że wychodzisz z hotelu z nadmuchanym materacem !!ABSURD!! Najlepiej siedzieć w pokoju i się nie ruszać bo cały czas jesteś obserwowany przez właścicieli i nic Ci nie wolno. Hotel na wszystkim oszczędza, pomimo tego że wylot mieliśmy o 23:40 to o 12 w południe musisz oddać bransoletki ALL inclusive i do czasu wyjazdu nie masz nawet wody za darmo ani żadnego posiłku! Pomijając ze w pierwszy dzień z powodu awarii prądu i wody do godziny 16 nie mieliśmy co pić bo automaty nie działały więc płaciliśmy za to czego nie dostaliśmy. Jeszcze z tak słabym all inclusive się nie spotkałam. Z owoców praktycznie codziennie tylko arbuz. Hotel na uboczu, wszędzie daleko. Plaża i basen ładny. Ogólnie hotel nie jest wart swojej ceny, nie istnieje tutaj ALL INCLUSIVE, pieniądze wyrzucone w błoto bo co najwyżej można to nazwać wyżywieniem FB. Na pewno tutaj nie wrócimy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu, nie zasługuje na 4 gwiazdki. Plaża piaszczysto-kamienista więc trzeba mieć specjalne buty, jedzenie bardzo tłuste i podawane zza szyby.. Miasta oddalone o ok 40min-godzine (spacerem), w basenie nie można było się kąpać z kołem ratownik gwizdał, skakać również nie można było. Basen brudny (wyczyszczony w ostatni dzień pobytu). W cenie nie wliczona ostatnia doba. A samolot do Warszawy był o 4 rano, a o 12 godzinie zostaliśmy wymeldowani. 14h czekania. Rezydent powiedział że dokupienie kolejnej doby to 30 euro, a w recepcji trzeba było zapłacić 50 euro. Bilard - godzina/10euro. Drinki tylko te podane w ofercie. Plusy: blisko plaża, piękne słońce, sympatyczni turyści.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na miejscu biura głęboko zastanowiłbym się nad dalszą współpracą z tym hotelem....no chyba ze Rainbow nie zależy jakie sprzedajecie oferty. Miałem zamówiony pokój z widokiem bocznym na morze..( za które dodatkowo zapłaciłem po 200 zł od osoby)... na miejscu okazało się że takich pokojów w ogóle mnie ma..????Zaskoczona była grecka recepcjonistka o rezydentka Rainbow. Dostałem zwykły pokój standardowy. Dlaczego sprzedaliście mi taki pokój za który dodatkowo zapłaciłem 400 zł, który nie istnieje w hotelu...oszustwo. Jestem całkowicie zdegustowany całą sytuacją. Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedz. Jeżdźę na wakacje z Waszym biurem kilka lat , ale z każdym rokiem jest gorzej....chyba w takim razie zrezygnuję z Państwa biura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Są jeszcze inne biura podróży w Polsce. Ogólnie hotel oceniam źle, ale usługę biura w tym przypadku też źle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hotel pomyłka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedyny plus to basen.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie w niedzielę po północy, rano (niedziela!) budzi nas hałas pracującej ogromnej koparki tuż za oknem. Niby to nie teren hotelu ale cały pobyt zepsuty, codziennie rano budzi nas odgłos ciężkiego sprzętu za oknem (10 - 15 m), jakbym "wypoczywał" na budowie. Rainbow chyba nie odwiedził tego hotelu i chyba nie wiedział o tej budowie, bo nie jest to, tak jak zapewniali, oferta która spełni oczekiwania wymagających klientów, chyba że budowlańca na urlopie!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W dniu 30 .06.2019 zakończył się na szczęście mój pobyt w hotelu Kassandra Mare. Nastawiona byłam na -jak w opisie- hotel dla wymagających klientów. Jedyny plus to bliskość morza , ciepła woda oraz duży basen. Niestety korzystanie z basenu wg dziwnych zasad np zakaz gry w piłkę, używania własnych zabawek pływających, zakaz skakania do wody. Cały czas hałas, po sąsiedzku trwa budowa nowego hotelu, koparka budzi ok 7 30.( mam nadzieję, że niedługo skończy pracę, ale zostają inne maszyny budowlane )
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okropna atmosfera stwarzana przez właściciela i jego rodzinę (m.in.pokrzykiwanie na personel, brak elementarnych zasad dobrego wychowania, o uśmiechu nie wspominając), którzy traktują swoich gości jak intruzów. Jedzenie monotonne. Brak jakichkolwiek dań regionalnych np. oliwek. Dania główne podczas lunchu i kolacji w opcji all inclusive serwowane zza szklanej lady przez obsługę. All inclusive w tym hotelu trwa od 10 do 22. Są to 3 posiłki w ciągu dnia, żadnych przekąsek czy owoców. Napoje zgodnie z ofertą, jednak nawet za szklankę wody w barze na plaży przed 10.00 żąda się dodatkowej zapłaty. Pokoje czyste, po remoncie, z balkonami, jednak konieczność przechowywania ubrań w walizce z powodu braku półki czy komody była sporym uniedogodnieniem. Szafę zastępował metalowy drążek z wieszakami. Jako minus traktuję również brak gniazdka elektrycznego w łazience. Problematyczna była także regularna wymiana ręczników. Obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Nikt się nie uśmiecha, nie wita się z gośćmi, nie przedstawia się. W nocy w recepcji siedzi pan, który nie mówi w żadnym języku, poza greckim. Nie daje to poczucia bezpieczeństwa np. w razie konieczności wezwania lekarza. Otoczenie hotelu zadbane. Przyjemny, zacieniony drzewami piniowymi taras, ze stolikami i fotelikami, gdzie można spędzić miły wieczór. Jednak o 22.30, kiedy obsługa kończy pracę, ostentacyjnie porządkowane są stoliki. O kontynuowaniu wieczoru nie ma co marzyć. Oczekuje się od gości, że pójdą spać. ;) Plaża z leżakami i parasolami bardzo blisko hotelu to zdecydowany plus, jeden z nielicznych niestety. Kolejnymi plusami są piękna pogoda i cudowne morze. Na to właściciel na szczęście nie ma wpływu. Nasuwa mi się tu pytanie, skąd się wzięły 4 gwiazdki?! Podsumowując, jeśli chcesz mieć do czynienia z gburowatym właścicielem, który chce na wszystkim zaoszczędzić, i traktuję swoich gości "z góry", zastraszoną obsługą i ciężką atmosferą udzielającą się wszystkim gościom, zapraszam do Kassandra Mare.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga ; Hotel fatalny, problem z wi-fi, z klimatyzacją, z telewizorem, wentylacji brak w mała łazienka w pokoju, z all-inclusive bardzo mały wybór, z właścicielami nie lubią turystów i ich gonią, i problem z Rainbow który 14 godzin przed wyjazdem zostawiają klienta bez pokoju, bez jedzenia i picia. 20 osób z dziećmi spało w recepcji na sofach i walizkach. Nie dla Rainbow bo to jest duża firma !
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorsze wakacje na jakich byliśmy. Przylecielismy akurat w czasie burzy., około 24 godz. Do godz 17 nie było prądu i wody. Nie było żadnych napoi dla dzieci, oprócz wody. Hotel kompletnie się tym nie przejął. Rezydentka też nic nie zrobiła, powiedziała że możemy sobie kupić w sklepie!! A zapłaciliśmy za opcję all inclusive!! Opcja all inclusive jest tylko w nazwie, w rzeczywistości bardzo skromna. Gdy nie zjedliśmy kawałka placka i chcieliśmy wziąść go do pokoju, aby zjeść później - zostaliśmy z nim zwróceni. Kawa i herbata tylko do śniadania, potem zakryta. Pokój dla 4 osób (ok.8m2) to podwójne łóżko i dwa łóżka polowe dla dzieci. Cały czas jesteś pod obserwacją. Brunetka z recepcji krzyczy na gości (np. przeszłam chodnikiem, który zamiatali). Piłkarzyki dosyć płatne 5 E to upominała dzieci, żeby ciszej grali, bo piłka głośno się odbijała, a sami dali piłkę drewnianą! WiFi nie było przez 5 dni a potem sygnał był bardzo słaby i ciągle rozlączało. Na 2 piętrze ciągle była na korytarzu mokra kałuża (BHP) i innym gościom przeciekał sufit. Połamane drzewa i gałęzie przez cały nasz pobyt - tydzień, leżały na 3/4 chodnika. Basen wyczyścili dopiero po 3 dniach. (Basen jest fajny, duży). Wyjazd był o 1.45 w nocy a już od 12 w południe musieliśmy z dziećmi opuścić pokój i po obiedzie, czekać 14 godz. bez prysznica i jedzenia. Nawet wody nie zaproponowali. Chcieliśmy dokupić 1 dobę ale powiedzieli, że nie ma wolnych pokoi, co nie było zgodne z prawdą. Było jeszcze wiele innych niedogodności. Większość gości hotelowych była bardzo rozczarowana obsługą i brakiem wsparcia Reinbow.