Opinie klientów o Kassandra Mare

2.6 /6
41 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
3.0
Plaża
3.8
Pokój
3.3
Położenie i okolica
3.3
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
1.4
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Milena, Warszawa 04.08.2019

Kassandra Mare - piękna lokalizacja z paskudnym jedzeniem

Wakacje mieliśmy udane, natomiast hotel jest rozczarowujący (porównujemy go do hotelu na Peloponez, w którym byliśmy przed rokiem - w tej samej cenie). Standard na 2*, jedzenie niestety słabe, niesmaczne, ubogie i zimne. Obsługa bardzo zamknięta i smutna. Dobre strony to lokalizacja, brak dzieci (brak atrakcji dla nich) oraz kameralny klimat.

3.0/6

Rafał, Pruszków 22.09.2019

Kassandra Mare

Pobyt w Kassandra Mare oceniam za udany, ale jest to zasługa mojej ukochanej i przyjaciół, z którymi wypoczywaliśmy. Wspaniała pogoda, bliskość do plaży. Półwysep Chalcydycki zwiedzaliśmy sami samochodem jak również na wycieczce fakultatywnej. Piękne widoki i plaże, wspaniała woda dająca dużo przyjemności z pływania i nurkowania.

3.0/6

Celestyna, Poznań 02.07.2019

Kassandra Mare - nie polecam!!!

Hotel absolutnie nie powinien być oznaczony czterema słoneczkami. Chociaż pokoje i budynek główny zostały odnowione, to obsługa hotelowa na fatalnym poziomie. Turysta czuje się jak intruz, który przeszkadza właścicielowi i jego rodzinie. Obsługa jest nieuprzejma i nie stara się nawet być pomocna. Słabe jedzenie i kelnerzy, którzy krążą między stolikami zabierając bez słowa naczynie niemal sprzed nosa. Niewielki wybór napojów, brak warzyw i owoców, żadnych dań z kuchni greckiej , nawet oliwek. W restauracji nie włączano klimatyzacji.

2.5/6

Joanna, Warszawa 09.08.2019

Rozczarowanie biurem podróży

Jestem stałą klientką Rainbow Tours od 2014 r, dzięki wszystkim wcześniejszym wyjazdom biuro zdobyło moje zaufanie. Tegoroczny wyjazd niestety zostawił zupełnie inne wrażenie. Pomijam problemy związane z załamaniem pogody w dniu przyjazdu do hotelu (bo to czynnik na który nikt nie ma wpływu), ale zasmucający był zupełny brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura. Nikt nas nie poinformował o zaistniałej sytuacji, nie odprowadził do hotelu (wypuszczono nas przy poboczu głównej drogi, nie bacząc na to, że nie ma światła i dostanie się do hotelu jest utrudnione przez połamane drzewa). Brak napojów bezalkoholowych dla dzieci w pierwszych dniach pobytu, pani rezydentka skomentowała, że możemy pójść do sklepu i kupić sobie napoje (co też czyniłam później po zlokalizowaniu sklepów, dla siebie też kupowałam piwo w sklepie, bo zdarzało się, że w hotelu czegoś brakowało i generalnie odnosiłam wrażenie, że jedzenie i picie przez gości jest niemile widziane). Brak wygodnego miejsca dla osób oczekujących na transfer na lotnisko, brak miejsca do przechowywania bagaży po wymeldowaniu z pokoju. Zawsze staram się nie marudzić, myślę, że byłoby uczciwiej nie pisać, że hotel jest 4 gwiazdkowy (raczej 3) i zrezygnować z proponowania opcji all inclusive. Pokój faktycznie był po remoncie, ale dokuczliwy był brak szafy i półek do przechowywania rzeczy (trzeba było trzymać wszystko w walizkach) oraz cieknąca klimatyzacja i łazienka. Plus za czajnik i lodówkę w pokoju - pozwalało mi się to uniezależnić od okrojonego all inclusive.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem