Kategoria lokalna 4
3.0/6
Wakacje mieliśmy udane, natomiast hotel jest rozczarowujący (porównujemy go do hotelu na Peloponez, w którym byliśmy przed rokiem - w tej samej cenie). Standard na 2*, jedzenie niestety słabe, niesmaczne, ubogie i zimne. Obsługa bardzo zamknięta i smutna. Dobre strony to lokalizacja, brak dzieci (brak atrakcji dla nich) oraz kameralny klimat.
Milena, Warszawa - 04.08.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pobyt w Kassandra Mare oceniam za udany, ale jest to zasługa mojej ukochanej i przyjaciół, z którymi wypoczywaliśmy. Wspaniała pogoda, bliskość do plaży. Półwysep Chalcydycki zwiedzaliśmy sami samochodem jak również na wycieczce fakultatywnej. Piękne widoki i plaże, wspaniała woda dająca dużo przyjemności z pływania i nurkowania.
Rafał, Pruszków - 22.09.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel absolutnie nie powinien być oznaczony czterema słoneczkami. Chociaż pokoje i budynek główny zostały odnowione, to obsługa hotelowa na fatalnym poziomie. Turysta czuje się jak intruz, który przeszkadza właścicielowi i jego rodzinie. Obsługa jest nieuprzejma i nie stara się nawet być pomocna. Słabe jedzenie i kelnerzy, którzy krążą między stolikami zabierając bez słowa naczynie niemal sprzed nosa. Niewielki wybór napojów, brak warzyw i owoców, żadnych dań z kuchni greckiej , nawet oliwek. W restauracji nie włączano klimatyzacji.
Celestyna, Poznań - 02.07.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Jestem stałą klientką Rainbow Tours od 2014 r, dzięki wszystkim wcześniejszym wyjazdom biuro zdobyło moje zaufanie. Tegoroczny wyjazd niestety zostawił zupełnie inne wrażenie. Pomijam problemy związane z załamaniem pogody w dniu przyjazdu do hotelu (bo to czynnik na który nikt nie ma wpływu), ale zasmucający był zupełny brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura. Nikt nas nie poinformował o zaistniałej sytuacji, nie odprowadził do hotelu (wypuszczono nas przy poboczu głównej drogi, nie bacząc na to, że nie ma światła i dostanie się do hotelu jest utrudnione przez połamane drzewa). Brak napojów bezalkoholowych dla dzieci w pierwszych dniach pobytu, pani rezydentka skomentowała, że możemy pójść do sklepu i kupić sobie napoje (co też czyniłam później po zlokalizowaniu sklepów, dla siebie też kupowałam piwo w sklepie, bo zdarzało się, że w hotelu czegoś brakowało i generalnie odnosiłam wrażenie, że jedzenie i picie przez gości jest niemile widziane). Brak wygodnego miejsca dla osób oczekujących na transfer na lotnisko, brak miejsca do przechowywania bagaży po wymeldowaniu z pokoju. Zawsze staram się nie marudzić, myślę, że byłoby uczciwiej nie pisać, że hotel jest 4 gwiazdkowy (raczej 3) i zrezygnować z proponowania opcji all inclusive. Pokój faktycznie był po remoncie, ale dokuczliwy był brak szafy i półek do przechowywania rzeczy (trzeba było trzymać wszystko w walizkach) oraz cieknąca klimatyzacja i łazienka. Plus za czajnik i lodówkę w pokoju - pozwalało mi się to uniezależnić od okrojonego all inclusive.
Joanna, --- - 09.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną