Opinie klientów o Kassandra Mare

2.6 /6
41 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
3.0
Plaża
3.8
Pokój
3.3
Położenie i okolica
3.3
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
1.4
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Dagmara, Janowiec 27.07.2019

wakacje 2019

Hotel znajduje się nad samym możemy. Plaża prywatna. All inclusive - katastrofa, jedzenie śmieciowe, wszystko zapiekane serem lub zalane jajkiem. Jedyna wędlina to mortadela. Brak owoców morza. 3 razy była ryba, która opływała w tłuszcz. Owoce? tylko arbuz i czasami melon... Brak deserów., lodów. Napoje? kawa, herbata, pepsi, sprite, rozcieńczony sok, kwaśne wino, piwo z wodą, brandy i ouzo. Bardzo uboga oferta. Brak animacji. Hotel sam z siebie nie zapewnia żadnych atrakcji, nie zależy im na kliencie. Wylot z Grecji o 5 rano, a wymeldować należało się do 12 poprzedniego dnia. Oczywiście kolacji już nie było. Nie można było dokupić kolejnej nocy, żeby chociaż skorzystać z prysznica. Pani rezydent sympatyczna, sprzedała wycieczki, ale za bardzo się nie interesowała. Wszędzie daleko, a autobusy w internecie piszą, że kursują, a tak naprawdę nie przyjeżdżają, bo jak stwierdziła pani rezydent: taka mentalność Greków.

2.5/6

KaaNor 23.07.2019

Hotel ok, obsługa straszna

PLUSY: Codzienne sprzątanie pokoju, wymiana pościeli. Na plus obsługa restauracji - barmani. Bardzo sympatyczni. Minusów niestety naliczyłam więcej: w cenie rzekomo jest wliczony INTERNET co jest absolutną bzdurą bo przez cały tydzień który tam spędziliśmy nie działał ani razu pomimo zwrócenia uwagi w recepcji. Właściciele i obsługa w recepcji to jakiś koszmar - patrzą na każdego krzywo i zwracają uwagę nawet na to że wychodzisz z hotelu z nadmuchanym materacem !!ABSURD!! Najlepiej siedzieć w pokoju i się nie ruszać bo cały czas jesteś obserwowany przez właścicieli i nic Ci nie wolno. Hotel na wszystkim oszczędza, pomimo tego że wylot mieliśmy o 23:40 to o 12 w południe musisz oddać bransoletki ALL inclusive i do czasu wyjazdu nie masz nawet wody za darmo ani żadnego posiłku! Pomijając ze w pierwszy dzień z powodu awarii prądu i wody do godziny 16 nie mieliśmy co pić bo automaty nie działały więc płaciliśmy za to czego nie dostaliśmy. Jeszcze z tak słabym all inclusive się nie spotkałam. Z owoców praktycznie codziennie tylko arbuz. Hotel na uboczu, wszędzie daleko. Plaża i basen ładny. Ogólnie hotel nie jest wart swojej ceny, nie istnieje tutaj ALL INCLUSIVE, pieniądze wyrzucone w błoto bo co najwyżej można to nazwać wyżywieniem FB. Na pewno tutaj nie wrócimy.

2.5/6

Jarosław, Bobrowniki Małe 03.08.2019

Słabo

Nie polecam tego hotelu, nie zasługuje na 4 gwiazdki. Plaża piaszczysto-kamienista więc trzeba mieć specjalne buty, jedzenie bardzo tłuste i podawane zza szyby.. Miasta oddalone o ok 40min-godzine (spacerem), w basenie nie można było się kąpać z kołem ratownik gwizdał, skakać również nie można było. Basen brudny (wyczyszczony w ostatni dzień pobytu). W cenie nie wliczona ostatnia doba. A samolot do Warszawy był o 4 rano, a o 12 godzinie zostaliśmy wymeldowani. 14h czekania. Rezydent powiedział że dokupienie kolejnej doby to 30 euro, a w recepcji trzeba było zapłacić 50 euro. Bilard - godzina/10euro. Drinki tylko te podane w ofercie. Plusy: blisko plaża, piękne słońce, sympatyczni turyści.

2.5/6

SLAWOMIR, Szczecin 29.08.2019

Słaby hotel jak na 4 gwiazdki

Na miejscu biura głęboko zastanowiłbym się nad dalszą współpracą z tym hotelem....no chyba ze Rainbow nie zależy jakie sprzedajecie oferty. Miałem zamówiony pokój z widokiem bocznym na morze..( za które dodatkowo zapłaciłem po 200 zł od osoby)... na miejscu okazało się że takich pokojów w ogóle mnie ma..????Zaskoczona była grecka recepcjonistka o rezydentka Rainbow. Dostałem zwykły pokój standardowy. Dlaczego sprzedaliście mi taki pokój za który dodatkowo zapłaciłem 400 zł, który nie istnieje w hotelu...oszustwo. Jestem całkowicie zdegustowany całą sytuacją. Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedz. Jeżdźę na wakacje z Waszym biurem kilka lat , ale z każdym rokiem jest gorzej....chyba w takim razie zrezygnuję z Państwa biura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Są jeszcze inne biura podróży w Polsce. Ogólnie hotel oceniam źle, ale usługę biura w tym przypadku też źle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hotel pomyłka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem