Kategoria lokalna 4
2.0/6
Jedyny plus to basen.
Aleksandra, Olkusz - 31.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Po przylocie w niedzielę po północy, rano (niedziela!) budzi nas hałas pracującej ogromnej koparki tuż za oknem. Niby to nie teren hotelu ale cały pobyt zepsuty, codziennie rano budzi nas odgłos ciężkiego sprzętu za oknem (10 - 15 m), jakbym "wypoczywał" na budowie. Rainbow chyba nie odwiedził tego hotelu i chyba nie wiedział o tej budowie, bo nie jest to, tak jak zapewniali, oferta która spełni oczekiwania wymagających klientów, chyba że budowlańca na urlopie!
Andy, Poznań - 02.07.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
W dniu 30 .06.2019 zakończył się na szczęście mój pobyt w hotelu Kassandra Mare. Nastawiona byłam na -jak w opisie- hotel dla wymagających klientów. Jedyny plus to bliskość morza , ciepła woda oraz duży basen. Niestety korzystanie z basenu wg dziwnych zasad np zakaz gry w piłkę, używania własnych zabawek pływających, zakaz skakania do wody. Cały czas hałas, po sąsiedzku trwa budowa nowego hotelu, koparka budzi ok 7 30.( mam nadzieję, że niedługo skończy pracę, ale zostają inne maszyny budowlane )
Agnieszka - 01.07.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Okropna atmosfera stwarzana przez właściciela i jego rodzinę (m.in.pokrzykiwanie na personel, brak elementarnych zasad dobrego wychowania, o uśmiechu nie wspominając), którzy traktują swoich gości jak intruzów. Jedzenie monotonne. Brak jakichkolwiek dań regionalnych np. oliwek. Dania główne podczas lunchu i kolacji w opcji all inclusive serwowane zza szklanej lady przez obsługę. All inclusive w tym hotelu trwa od 10 do 22. Są to 3 posiłki w ciągu dnia, żadnych przekąsek czy owoców. Napoje zgodnie z ofertą, jednak nawet za szklankę wody w barze na plaży przed 10.00 żąda się dodatkowej zapłaty. Pokoje czyste, po remoncie, z balkonami, jednak konieczność przechowywania ubrań w walizce z powodu braku półki czy komody była sporym uniedogodnieniem. Szafę zastępował metalowy drążek z wieszakami. Jako minus traktuję również brak gniazdka elektrycznego w łazience. Problematyczna była także regularna wymiana ręczników. Obsługa hotelowa pozostawia wiele do życzenia. Nikt się nie uśmiecha, nie wita się z gośćmi, nie przedstawia się. W nocy w recepcji siedzi pan, który nie mówi w żadnym języku, poza greckim. Nie daje to poczucia bezpieczeństwa np. w razie konieczności wezwania lekarza. Otoczenie hotelu zadbane. Przyjemny, zacieniony drzewami piniowymi taras, ze stolikami i fotelikami, gdzie można spędzić miły wieczór. Jednak o 22.30, kiedy obsługa kończy pracę, ostentacyjnie porządkowane są stoliki. O kontynuowaniu wieczoru nie ma co marzyć. Oczekuje się od gości, że pójdą spać. ;) Plaża z leżakami i parasolami bardzo blisko hotelu to zdecydowany plus, jeden z nielicznych niestety. Kolejnymi plusami są piękna pogoda i cudowne morze. Na to właściciel na szczęście nie ma wpływu. Nasuwa mi się tu pytanie, skąd się wzięły 4 gwiazdki?! Podsumowując, jeśli chcesz mieć do czynienia z gburowatym właścicielem, który chce na wszystkim zaoszczędzić, i traktuję swoich gości "z góry", zastraszoną obsługą i ciężką atmosferą udzielającą się wszystkim gościom, zapraszam do Kassandra Mare.
Joanna, Poznań - 10.07.2019
2/2 uznało opinię za pomocną