Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Tomtom 07.07.2019

Pokoje niegodne ze standardem hotelu (apartament Filitsa)

Zostaliśmy zakwaterowani w "apartamencie" Filitsa, w budynku nie należącym do czterogwiazdkowego hotelu, po drugiej stronie przemysłowo-technicznej uliczki. "Apartamenty" okazały się pokojem bez okna, zamykanymi żaluzjami antywłamaniowymi. Wyposażenie pokoju - standardowe z poprzedniego ustroju, meble ze sklejki, oświetlenie na świetlówkę, zatęchłe pomieszczenie, zawilgocone, cienkie ściany przez które słychać wszystkie dźwięki wydawane przez sąsiadów w całym budynku. Brak zasłony brodzika prysznicowego,grzyb w łazience. Stara lodówka - żyjąca własnym życiem. Brak suszarki na ręczniki - mokrą odzież. Hotel, obsługa, wyżywienie zgodne z opisem biura. Brak opisu tego apartamentu "Filitsa" w ofercie Biura. Czujemy się oszukani przez Rainbow jeśli chodzi o zakwaterowanie, mimo iż dostaliśmy zapewnienie od konsultanta ze wszystkie pokoje są w standardzie hotelu czterogwiazdkowego. Interwencja u rezydenta nie przyniosła żadnego rezultatu, byliśmy zbywani . Składamy w tej sprawie reklamacje. Cena nie adekwatna do warunków noclegowych.

3.5/6

Aleksandra 22.06.2019

Hotel ok

Hotel San Panteleimon bardzo ładny, czysty, jedzenie bardzo dobre, obsługa zasługuje na najwyższą ocenę. Niestety w skład Hotelu wchodzą Apartamenty Filitsa, które to standardem mocno odbiegają od hotelowych 4 gwiazdek. Pokój bez okna, stare meble(bynajmniej nie stylowe), nie domykające się szafki. Kupując wakacje nigdzie nie było informacji o standardzie owych apartamentów. Te apartamenty to jakiś skandal!

3.5/6

Turystka 24.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Mieszane odczucia...

W hotelu San Panteleimon bylismy 2 tygodnie na opcji All. Szczerze mówiąc wrocilam zawiedziona. O ile warunki Hotelu ( mieliśmy pokój DeLuxe - nowy, warunki bardzo dobre, widok na Olimp), basen i odległośc do morza czy obsługa kelnerów czy serwisu sprzatającego była na bardzo dobrym poziomie, o tyle jedzenie i warunki All inclusive jeśli chodzi o wyżywienie fatalne. Śniadania typowe europejskie - znośne. W jajecznicy były parówki czy pomidory/ papryka. Minusem były godziny serwowania 7-9:30. O godz 10 całkowite usunięcie jedzenia i blokada dystrybutorów z napojami do godziny 11. Lunch i obiad praktycznie niewiele się różniły. Owoce to arbuz, brzoskwinie i śliwki dostepne tylko w czasie serwowania lunchu i obiadu. Greckiego jedzenia na próżno szukaliśmy, Mousaka zamast ziemniaków i bakłażanu miała makaron, tradycyjne suflaki tłuste. Dania generalnie były tłuste, często przesolone. Nie mam wysmakowanego podniebienia, ale przwyczajona do posiłków europejskich naprawdę miałam problem ze znalezieniem czegoś smacznego do zjedzenia. Często korzystaliśmy z pizzerii w hotelu, która była smaczna i z 30% zniżką dla gości z wersją All. Opcja alkoholu, lodów czy czegoś do picia była w godzinach 11-22.Przestrzegali tego bardzo skrupulatnie. Kolejki do jedzenia, zwłaszcza tuz na poczatku godzin serwowanych posiłków. Napoje logowane za opłatą. Wg mnie napoje podawane w dystrybutorach to syropy połączone z wodą gazowaną lub nie. Ouzo miało inny smak niż to serwowane na plaży, wina były nalewane z kartonów, piwo znacząco rozrzedzone. Inne napoje alkoholowe czy drinki za opłatą. Kelnerzy bardzo sprawnie sprzatali i szykowali miejsce dla następnych gości. W przypadku braku miejsc w restauracji było miejsce przy basenie. Nigdy nie było sutuacji żeby zabrakło miejsca. Wiele osob z ktorymi rozmawialiśmy narzekało na jedzenie. Żałuję, że przymknęłam oko na opinie dotyczace jedzenia w hotelu. Plaża piaszczysto żwirkowa - do wody konieczne są buty. Woda czysta, choć z chwilowymi napływami traw. Opcją na skorzystanie z leżaków i parasola było korzystanie z baru na plaży z warunkiem zamówienia czegoś do picia czy jedzenia. 2 cole w puszce i Ouzo to koszt 10E. Do plaży droga 2-3 min spacerkiem. Basen wystarczający na tą ilośc gości i rotacje. Jedynym minusem było niepotrzebne blokowanie leżaków przez osoby zostawiające ręczniki a nie korzystające z nich. Są natomiast dodatkowe leżaki, ktore wystarczły, ale o nie warto poprosic pana pilnującego bezpieceństwa na basenie. Chętnie pomoże. Okolica bez atrakcji, na przeciwko hotelu był lokal z grami, flipperami, czy piłkarzykami, czynny od godz 12. z dość głośną muzyką. Na szczęście pokój miał dobre wyciszenie więc po zamknięciu balkonu było cicho. Poza tym kilka małych restauracji ( polecam tą z białym wiatrakiem) i sklepy - mini supermarkety i kilka punktów z ubraniami, pamiątkami itp. Wycieczka piesza w najbliższej okolicy to wycieczka na zamek lub tunel. Na zamek niestety nie doszliśmy, bo droga prowadzi ulicą bez pobocza a z dzieckiem wydawała się niebezpieczną opcją. Z proponowanych ofert wycieczek skorzystaliśmy z wycieczki na Olimp. Proponowane Ateny i Meteory były dla nas za długie jesli chodzi o transfery. Czas transferu z lotniskaa - Salonik - do hotelu to ok 2 godziny. Rezydentka Pani Paulina - bardzo miła i konkretna, pomocna. Pomogła nam wykupić leki po uprzedniej wizycie lekarza, ciekawie opowiadała o atrakcjach, wycieczkach i warunkach pobytu.

3.5/6

Jan , Poznań 28.09.2019

pobyt we wskazanym hotelu

Pobyt w hotelu bardzo przyjemny - ale nie jedzie sie na wczasy dla hotelu, tylko w Grecji dla morza i plaży oraz otoczenia. Otoczenie żadne - dojście do morza (ponad 100 m), kiepskie, brak serwisu, plaża brudna wejście w grzęznącym żwirze. Na plaży brak toalet, ludzi załatwiają sie do morza (!), brak leżaków i parasoli, brak baru itp. Jednym słowem - dno! W hotelu reklamowano trzy bary - czynny był jeden. Basen stanowczo za mały i zejście po drabince tylko dla młodych! Poza tym praktykanci szkół gastronomicznych z Polski (50!) zalewali jadalnie i tłoczyli się w basenie - to absolutnie nie do pomyślenia! Uważam, że nieporozumienie polegało na tym, że ja płaciłem za pobyt - oni zaś nie wysilając się specjalnie otrzymywali to wszystko za darmo!!! Jestem tym poważnie zdegustowany - poważne biuro podróży nie powinno w ogóle wysyłać swoich klinetów do tego rodzaju hoteli. Oglnie odeniam hotel San Panteleimon na *** - nie więcej! Jan Zaus
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem