Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Agnieszka 18.09.2022

Piękny region, sama organizacja mogłaby być lepsza

Sam hotel nienajgorszy, ale w czterogwiazdkowym i za te pieniądze zdecydowanie nie powinno w łazience brzydko pachnieć z kanalizacji przez cały pobyt. Niestety zostałam pokąsana, prawdopodobnie przez pluskwy. Woda w basenie była zimna. Pokoje sprzątanie codziennie, oczywiście z grubsza, ręczniki wymieniane codziennie. Hotel ogólnie czysty. Panie sprzątające, kelnerzy i generalnie personel bardzo uprzejmy i pomocny. Okolica piękna. Niestety sama obsługa biura kiepska. Zainteresowanie klientem zakończyło się w momencie zakupu wycieczki. Po zakupie Pan obsługujący rezerwację wydawał się być obrażony, że dzwoniliśmy dopytać o szczegóły, które nie były podane w ofercie. Nie wiedział na przykład, czy w pokoju, będzie żelazko i czajnik i ok - można tego nie wiedzieć, ale nie zaproponował, że dowie się w hotelu i wróci z informacja zwrotną. Mało tego, udzielił złej informacji, ponieważ powiedział, że tych akcesoriów nie będzie, a były - w związku z tym niepotrzebnie wzięliśmy ze sobą żelazko. Stoisko Rainbow na samym lotnisku w Poznaniu jest tak słabo widoczne, że nawet obsługa lotniska nie wiedziała, gdzie ono się znajduje. Pomoc Pani Rezydentki na miejscu w sytuacji awaryjnej niestety była żadna. Szczegóły opisane w pozostałych ocenach tematycznych.

3.5/6

Ewa, Łódź 10.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

jaka cena - taki standard

wróciłam z hotelu San Panteleimon 07.06 mimo niektórych negatywnych opinii byłam nastawiona raczej na plus.. budynek główny odnowiony, robi dobre wrażenie, pokoje też ok., basenik maleńki i miejsca dookoła też skąpo, plaża kiepska, przeważają kamienie i do wody raczej potrzebne buty, okolica spokojna, w miejscowości przebywają w większości Grecy i Polacy, jest gdzie pospacerować ale osoby nastawione na zabawę raczej nie mają tu czego szukać.. all raczej kiepskie w porównaniu z hotelami w Egipcie, Turcji czy Tunezji.. jeśli chcecie wydać mniej to hotel jest ok..ale luksusu nie ma się co spodziewać..

3.5/6

Adam 22.05.2024

san panteleon maj 2024

Brak zgodności oferty z rzeczywistością. Plaża zaniedbana , brak leżaków wymienionych w ofercie, brak wyznaczonych stref dla palaczy. Palacze palą wszędzie. niepalący nie maja miejsca wolnego od smrodu papierosów, a to przecież palacze są zobowiązani do palenia w wyznaczonych strefach, to oni są inni , a tu są uprzywilejowani . Wiemy ,że w innych hotelach zasady obowiązujące w U.E były przestrzegane Tutaj w hotelu ani na balkonie ,ani wokół basenu nie znajdzie się miejsca dla niepalących. Jedzenie dobre, ale monotonne . Brak owoców . W tym samym czasie hotel przyjął w ramach programu Erasmus 3 autokary młodzieży . Jak to ma się do wypoczynku ? Kolejki do posiłków , nie mówiąc już, że niektóre potrawy starczały na pierwsze półgodziny. Mieliśmy wykupiony pokój deluxe, na zdjęciu oferty i w rzeczywistości to pokój klasy standard.. Chyba ,że widok na dach baru był tą wyjątkową atrakcją. Okolica smutna przy braku pogody, nie ma robić W ofercie nie pokazano właściwych bungalowów po drugiej stronie ulicy, z informacji innych, pokoje b. małe. Pogoda nam nie dopisała , ale to już losowa sprawa . W hotelu brak atrakcji sportowych czy kulturalnych. Obsługa miła to chyba jedyny plus.

3.5/6

Piotr, Łódź 23.02.2015

SAN PANTELEIMON, Wrzesień 2014

Hotel ładny, czysty i sam w sobie pozostawił dobre wrażenie. Niesamowicie miły szef sali który nawet nieźle mówił po polsku. Jedzenie smaczne i było go dużo ale bardzo monotonne. Alkohol w all inclusive średniej jakości, soki, woda, kawa i herbata dostępne cały czas co nie jest tak powszechne. Największym minusem była nieścisłość co do bliskości plaży i leżaków. Po pierwsze Hotel nie leży przy morzu a po drugie hotel nie nie ma swoich leżaków. Trzeba dojść z 3-4 minuty do morza a leżaki ma inny hotel - jak się chce poleżeć trzeba co jakiś czas zamówić chociaż wodę za 3Eur żeby kelnerzy nie wyrzucali. Plaża jednak naprawdę szeroka i wygodna. Polecam na romantyczne wyjazdy w parze i w cieplejsze miesiące niż wrzesień gdzie będzie można siedzieć na plaży cały dzień :D
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem