Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Andrzej, Katowice Brzeszczak 13.10.2020

Moja ocena pobytu San Panteleimon

Oceniam obecnie w trakcie pandemii obiekt na3*.Byłem zakwaterowany w bungalowie na przeciwko hotelu ,warunki zakwaterowania oceniam na 2*.Wyżywienie ogólnie dobre ,mało owoców do wyboru. Miejscowość jakby wymarła pustki pozamykane hotele ,pensjonaty, sklepy pusta plaża .Ale największe problemy to niepewność czy wyjazd do Grecji dojdzie do skutku ,formalności związane z pandemią druki PFL NR. czy przyjdzie na czas z Grecji 24 00 w nocy go przysyłają, jeszcze ma być wydrukowany. Pytam się gdzie w nocy go wydrukujesz? Następnie przeprowadzane testy na obecność korono wirusa na lotnisku. W drodze powrotnej przepełniony piętrowy autobus na lotnisko i samolot w drodze powrotnej .Pobierany podatek 3E jednakowy czy hotel lub bungalow ja miałem przecież niższy standard. Na koniec woda była ciepła w morzu i kranach.

3.0/6

HALINA, POZNAŃ 12.12.2014

San Panteleimon wrzesień 2014

dla niewymagających - warunki poprawne.Hotel dla tych co wynajmą auto i zwiedzają okoliceB

3.0/6

GABRIELA KLAUDIA, OLSZTYN 28.09.2022

nie zawsze to czego się spodziewasz

Ogólnie hotel bardzo ładny, miła obsługa (która mówi trochę po polsku, nawet sprzedawcy w sklepikach wam powiedzą dzień dobry) i okolica cicha i spokojna. No jak zawsze są "ale", naszym ale jest to, że w łazience jest pleśń, a pokój dostaliśmy przedremontowy, którego zdjęcia nie było ani na stronie Rainbow, ani na stronie hotelu. Po zgłoszeniu sytuacji do rezydentki, dostaliśmy informację że hotel zmienił klasyfikacje pokoi, i zamiast double deluxe i standard (tylko takie były do wyboru przy złożeniu rezerwacji) są pokoje : standard, double deluxe i deluxe (pokój deluxe ma wyższy standard niż double deluxe) i ona nic nie może zrobić. Za to po zgłoszeniu do recepcji dostaliśmy odpowiedź, że owszem możemy zmienić pokój na ten wyremontowany, ale musimy dopłacić po 10 euro za dobę. Na trzy dni przed wyjazdem, dostaliśmy propozycję zmiany pokoju na wyremontowany bez dopłaty, po tym jak poinformowałam recepcję że pokój który dostaliśmy nie jest zgodny ze standardami hotelu czterogwiazdkowego i że jest po prostu paskudny i brudny. Polecam hotel, ale kłóćcie się o pokój który został wam reklamowany i nie dajcie się naciągnąć na dopłaty :)

3.0/6

MICHAL, DABROWA GORNICZA 03.08.2019

Wakacje z rodziną

Jedyną silna stroną hotelu to dobry standard pokojów po remoncie. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Obsługa w hotelu uśmiechnięta i pomocna. Reszta czyli jedzenie oraz oferta z baru do poprawy. Ktoś stara się za wszelką cenę zaoszczędzić kosztem gości. Jak ktoś ma porównanie z innymi hotelami w podobnym standardzie na pewno się rozczaruje ofertą all :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem